|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
brugge gvd domme kaaskoparbiter signature |
|
Mjaaaa Maar vooral: Blondel Faustian Spirit of the Earth |
|
Jep, en dan nog Anderlecht - Lokeren ook Ik hoop dat Leekens z'n mannen nog eens kan motiveren om te stunten Eerlijk gezegd vreesk wel beetje voor Club... onlangs in competitie wel gewonnen van Cercle máár zeer gevleid én dus denk ik dat Cercle deze keer nóg gemotiveerder zal zijn en nog meer in hun kansen geloven... Belooft iig geen makkelijke match te worden! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Tuurlijk wordt het niet makkelijk, maar tuurlijk winnen we wel onverdiend. Faustian Spirit of the Earth |
|
Standard - Charleroi 5-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
Cercle - Moeskroen 3-0. Cercle blijft zo derde. En Vandereycken blijft bondscoach. Faustian Spirit of the Earth |
|
En Dender ook weer gewonnen! Het Bossie-effect werkt!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Geniale speeldag Roeselare - Club Brugge 1-2 STVV - Anderlecht 4-3 1. Club Brugge 34 2. Standard 33 ... 6. Anderlecht 24 Volgende week de topper tussen Club en Anderlecht. We zullen die Brusselaars eens snel op 13 punten zetten Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Genk - Zulte Waregem 5-2 Faustian Spirit of the Earth |
|
nogthans goed gestart zulte signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-12-2007 18:34] signature |
|
Voor degenen die het niet beseffen zeg ik het met plezier nog een keer: FCB - Anderlecht 1-0 1. FCB 37 2. Standard 34 3. Cercle 31 4. GBA 30 5. Gent 27 6. Genk 26 7. Anderlecht 24 Faustian Spirit of the Earth |
|
Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Toch maar de enige Belgische club die Europees overwintert, zelfs na de povere 2-1 nederlaag! Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: En daar zijn wij als FCB-supporters ook positief over... Europees gelden andere regels (imo)! Belgisch voetbal (als al die naam waardig ) moet Europees ondersteund worden, zelfs al gaat het om aarsvijand Anderlecht Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Euhm, neen Faustian Spirit of the Earth |
|
nja,vandaar de imo tss haakjes Member of the iso-betawuste crew!! |
|
aars-wit koopt zich weer te pletter aan middelmatige tsjechen en schorriemorrie signature |
|
Chatelle is imo wel een goede aankoop van RSC Faustian Spirit of the Earth |
|
Guillaume Gillet van Gent naar Anderlecht. Ook een goede aankoop lijkt me Faustian Spirit of the Earth |
|
Blessure binnen de eerste maand, iets meer werkkracht dan de meeste Paarswit mieten, dat wel, maar mist veel kansen signature |
|
quote: ach, Anderlecht koopt al jaren eig de kwalitatief beste spelers op uit de competitie... heeft ze dit jaar nog niet veel opgeleverd é Het draait gewoon vierkant vrlopig bij die mannen en dat ga je imo heus niet veranderen door er nog maar eens wat nieuwelingen tussen te gooien... Voor volgend seizoen natuurlijk is het een heel ander verhaal vreesk Maarre FCB goed bezig op stage heb'k deze week gezien! Ze gaan nu naast efficient voetbal ook proberen oogstrelender voetbal te brengen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Als jij een 4-1 verlies van een Turkse tweedeklasser goed vindt, mij best Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |