|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zijn hier nog fans van Beveren? This is Zodiac speaking... |
|
quote: alleen als ze weer van Anderlecht winnen signature |
|
Ik kan me niet voorstellen dat dat team nog fans heeft... This is Zodiac speaking... |
|
maja. Kompany lol signature |
|
Pronostiekje vr morg: Standard - Brugge: 1-2 Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik vrees 2-0 signature |
|
1-3 "I find your lack of faith disturbing." |
|
bah Standard-FCB 2-0 bij de rust .... we worden overklast Faustian Spirit of the Earth |
|
scheiße , told you ist op Canvas? signature |
|
Nee. Kansloos verloren. Damnit. Dat wordt volgende woensdag in Beieren op het locale clubje daar afreageren. "I find your lack of faith disturbing." |
|
tsss.... wa is Brugge nog? Misschien met Lange dat het wat beter wordt, ma anders... tsssss signature |
|
Veel blessures. En een ploeg met (te) veel nieuwe mensen in vergelijking met vorig seizoen. Ik verwacht dat het wel beter zal gaan als oa. Clement, Portillo en idd. Lange terug zijn. Maar die laatste zal pas voor na de winterstop terugkeren. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: mja als balaban terug gewoon wilt doen komt het ook wel in orde en hopen dat ishiaku en klukowski ook snel terug fit zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
RSC trouwens makkelijk met 5-1 van Roeselare gewonnen en Genk moeizaam met 2-3 van La Louvière gewonnen Faustian Spirit of the Earth |
|
Genk moest toch wel gelijk gespeeld hebben zu... pfff signature |
|
quote: Die hele Balaban is een van de meest overroepen spelers in onze competitie. Die speelt meer tegen dan met zijn goesting. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: maakt niet uit , zolang hij maar blijft scoren is alles in orde Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: gelijkspel was verdiend geweest voor la lou .... hadden er duidelijk meer zin in dan genk en missen dan ook nog een penalty Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: ja... maar je zag gewoon dat hij zou missen. En Jestrobitch de Epilepticus toch weer moeten vallen. Was wel fout, maar toch typisch... En ja, Balaban is serieus gezakt in mn achting. Niks uitstraling, niks flair, alleen nu en dan een geslaagde actie... Bij Anderlecht was die al naar derde klasse doorverwezen. signature |
|
Let op mijn woorden, ze zijn daar bij Club nog niet klaar mee. Die gast vertrekt nog eens met slaande deuren, nog voor het seizoen uit is. "I find your lack of faith disturbing." |
|
eerst moet hij nog 4 keer van kapsel veranderen en boel krijgen met Clement signature |
|
Tja...gister! Dik overklast!!! We moeten voorlopig onze meerdere erkennen in Standard en waarschijnlijk ook in Anderlecht (hoe pijnlijk het ook is) want het loopt dus echt voor geen meter é bij Brugge!! Verdiend verloren!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ach, liever van Standard verliezen dan van Anderslecht...ik gun het de Rouches eigenlijk wel om nog eens 2e te worden in de competitie (na Club). "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Inderdaad!! Volledig mee akkoord! Ze brengen echt wel nog leuk voetbal dezer dagen...in ieder geval naar Belgische normen Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |