![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja ik ook wel... als ze niet te cocky beginnen te doen (kijkt naar Conceiçaoaoao) signature ![]() |
|
De tering. Verloren van godbetert Lokeren. Waarom speelt de hele ploeg met een ei in hun broek? ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Brugge suckt echt wel op het moment. signature ![]() |
|
Ik wil Simons terug van de Hollanders. Nu. *huil* "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Zijn ego is waarschijnlijk te groot geworden om nog terug te keren... signature ![]() |
|
Helemaal nu hij vanavond gescoord heeft. This is Zodiac speaking... ![]() |
|
?! Op strafschop? signature ![]() |
|
Nee, een gewoon doelpunt. Was wel tegen RBC, maar toch... [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 24-09-2005 23:38] This is Zodiac speaking... ![]() |
|
Eigenlijk wil ik wel eens Brugge door een extreem dal zien gaan, dat er eens werk gemaakt word van een visie die meer waard is dan nu. Een Spehar-Okon-Stanic spelers aantrekken! signature ![]() |
|
ach tis niet allemaal Caje z'n fout he ... denk dat hij zelf niet goed meer weet wat hij moet aanvangen. het is gewoon nog geen geheel en de meeste spelers spelen onder hun normale vormpeil (vooral Verheyen en Vermant) Genk trouwens met 3-1 van Cercle gewonnen Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 25-09-2005 21:21] ![]() |
|
GBA - Standard 2-2 Lierse-RSC 0-0, 2de helft gaat beginnen Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
brugge zal het moeilijk hebben tegen bayern met al hun gebleseerden .................. ![]() |
|
er zitten hier geen cercle fans zeker ?? ![]() .................. ![]() |
|
ach ja cercle ... ![]() gelukkig lieten RSC en Standard punten liggen .... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik maar hopen dat Beveren eindelijk is degradeert, winnen ze godverdomme match na match. Zul je zien dat ze straks nog subtop spelen, om mij te pesten. ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
ja Beveren, spelen ze straks Europees en denken ze in de rest van Europa dat we toch een deel van Nederland zijn ![]() signature ![]() |
|
Charleroi - Club Brugge 3-3 weer niet gewonnen en een 1/9 al snel 2-0 achter, vlak voor rust maakte Leko 2-1, na de rust was Club de beter ploeg en vocht voor een goal, maar kreeg deksel op de neus in '77 => 3-1 en dan .... Portillo met z'n eerste en 5 minuten daarna scoorde invaller Victor de 3-3 pech hebben we ook nog gehad natuurlijk : bal op de lat van Roelandts en penaltyfout niet gefloten, maar ja domme goals tegengekregen ... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
standard-lokeren 2-1 RSC-st.truiden 3-0 standard nog alleen op kop met 1 punt voor op RSC en 2 op het verrassende westerlo brugge nu al 7 punten achter op standard Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik durf er wat op verwedden dat Genk straks niet voorbij GBA geraakt. En ik denk dat Emilio Ferrera straks ook wel buiten ligt bij de Wolven. Jammer, ik vind hem tactisch gezien toch één van de beste coaches van ons land. Ik zou hem graag eens bij een topclub aan het werk zien. "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
en idd GBA-Genk 2-2 na een fijne match ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Club Brugge - Westerlo 2-1 => moeilijke doch verdiende zege voor FCB, geeft ze hopelijk vertrouwen na de 1/9 in de competitie en 0/6 in de CL Beveren - RSC Anderlecht 0-1 => moeilijke en onverdiende zege, maar ja, als de ivoriaantjes alle kansen missen .... morgen RC Genk - Standard Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
en Genk-Standard werd 0-1 ....... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: En wat een heerlijke goal was dat!!! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |