|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Anderlecht kampioenen! |
|
Anderlecht - Brugge: zeer zwakke wedstrijd! Lagns de ene kant was een gelijkspel mss beter op zn plaats geweest, langs de andere kant al tevreden dat ze geen pandoering hebben gekregen. Had Anderlecht gespeeld zoals in 2de helft tegen Real was Brugge redelijk ingemaakt geweest... En wtf met Salou superslechte wedstrijd!!! Balaban ook kans gemist die ?cht doelpunt moest geweest zijn... voorlinie dus echt ondermaats! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ja, Salou ... mag toch wel eens gaan scoren hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
o ja, Serebrennikov (Club) naar Cercle [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 29-08-2006 2:20] Faustian Spirit of the Earth |
|
- Lacquait (doelman Charleroi) naar Recreativo (Primera Division) - Didier Dheedene naar GBA Faustian Spirit of the Earth |
|
Boskamp is al ontslagen als trainer van Standard Preud'homme wordt z'n opvolger Faustian Spirit of the Earth |
|
Wamberto (Standard) terug naar bergen Faustian Spirit of the Earth |
|
Sergiy Serebrennikov (ex-Dynamo Kiev, ex-Club Brugge, nu Cercle Brugge) heeft z'n kuitbeen gebroken en is 3 maanden out Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dit snapte ik niet helemaal, want hij scheen ook naar Vfb Stuttgart te kunnen. Dat lijkt me toch wel een stukje beter dan Bergen. |
|
Wat zou hij daar moeten gaan doen? Dan kan hij beter bij Bergen in de eerste klasse spelen ipv bij Stuttgart op de bank te gaan zitten Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik neem niet aan dat ze bij Vfb helemaal geen vertrouwen in hem hebben, anders zouden ze geen interesse hebben. Misschien dat hij daar geen directe basisspeler is, maar je speelt je daar makkelijker in de kijker dan bij Bergen. |
|
Maar dan vraag ik me toch af vanwaar die interesse komt ... Wamberto heeft in 2 jaar tijd bij Standard mss hoogstens 10 matchen gespeeld Faustian Spirit of the Earth |
|
Moeskroen - RSC Anderlecht 1-1 (eerste puntenverlies RSC) FCB - Bergen 0-0 (we mogen al gaan hopen op UEFAbeker ofzo, we spelen als een middenmoter) Lierse - Standard 1-3 (eerste overwinning) Faustian Spirit of the Earth |
|
Genk - Gent 3-1 Genk samen met RSC aan de leiding Faustian Spirit of the Earth |
|
Anderlecht - Lokeren 2-0 Faustian Spirit of the Earth |
|
Standard - Brussels 2-1 Roeselare - Genk 3-3 Sint-Truiden - Club Brugge 2-3 (BOSKO !) Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Mooi zo. Er was namelijk indertijd nog sprake van dat dat fossiel naar NAC zou komen. Hoe doet Schollen het bij Anderlecht? De bank nog steeds keurig warm? |
|
heeft 1 oefenmatch gespeeld denk ik, zal moeten wachten tot Zitka geblesseerd raakt Faustian Spirit of the Earth |
|
Charleroi - Anderlecht 1-1 de 1-0 viel in de 86ste minuut, en de 1-1 in de 93ste Faustian Spirit of the Earth |
|
RC Genk - Beveren 1-0 (Genk samen met RSC aan kop nu) Standard - Cercle Brugge 1-0 Club Brugge - GBA 1-0 Faustian Spirit of the Earth |
|
woehooooeeeeeiiii RSC - RC Genk 1-4 Genk alleen aan kop Faustian Spirit of the Earth |
|
haha, ANdersletten down tha drain! signature |
|
Ik geloof dat het vertrek van Engelaar Genk goed heeft gedaan |
|
quote: helemaal top!! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |