|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, anderlecht met 4-1 op hun bek tegen Aachen Faustian Spirit of the Earth |
|
FCB - Paris Saint Germain 2-0 ziet er goed uit Faustian Spirit of the Earth |
|
Karel Geraerts tekent dan toch niet bij bij Standard Faustian Spirit of the Earth |
|
Sa Pinto naar Standard allé, weer een topper op retour Faustian Spirit of the Earth |
|
ff kijken of ik 't ook kan in max. 2 zinnen. Club Brugge kon de competitie op geen betere manier gestart zijn. Het won oververdiend met 5-0 van een onmondig AA Gent. |
|
prima verwoording Faustian Spirit of the Earth |
|
Genk - Zulte Waregem 3-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
Lokeren - Standard 2-1 STVV - Anderlecht 2-4 (RSC scoorde z'n laatste 2 goals in de laatste 2 minuten ) Faustian Spirit of the Earth |
|
Het moet niet gekker worden met die Belgen. Een scheids die "van zijn melk" is: Zweet doet Belgische arbiter blunderen 1/8/2006 14:52 De eerste speelronde was al in strijd met de (verouderde) reglementen, maar dat was niet de enige blunder in België. Dat Standard Luik zondag de eerste wedstrijd tegen SC Lokeren verloor, heeft niet gelegen aan scheidsrechter Peter Jordens. De Waalse formatie mocht beide helften de aftrap nemen. 'Toen ik het in de krant las, was ik even van mijn melk', aldus de arbiter. 'Het is de eerste keer in negen jaar Eerste Klasse dat mij zo'n fout overkomt. En zeggen dat dit mijn laatste seizoen als ref is.' De verklaring van Jordens was even simpel als treurig. 'Ik schrijf op wie er aftrapt, maar tijdens de rust had ik een nieuw papiertje genomen omdat het eerste nat was geworden door het zweet', aldus de blunderende arbiter in Het Nieuwsblad. Zijn fout blijft niet zonder consequenties. 'Ik kan het niet begrijpen. Dat noch hijzelf, noch iemand van zijn drie assistenten, noch iemand van de spelers dit gemerkt heeft. Erg bizar', zegt scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen. 'Dit gaat gevolgen hebben. De scheidsrechterscommissie beslist daarover, maar Jordens verdient op zijn minst een zware uitbrander.' Voor het resultaat van de wedstrijd zal de fout geen gevolgen hebben. Standard, dat met 2-1 verloor, ziet geen reden een officiële klacht in te dienen. 'Het gaat om een menselijke vergissing die overigens geen enkele invloed had op de wedstrijd', aldus directeur Michel Preud'homme. ghehehe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ja, erg grappig al had niemand iets gezien signature |
|
inderdaad grappig en het zou in principe niet mogen. Maar om die man nu te gaan ridiculiseren en er zware gevolgen aan te geven...dat zou ik toch ook wat overdreven vinden. Het heeft iig geen enkel invloed op de match gehad... iets totaal anders als het verhaal met de 3 gele kaarten op het voorbije WK dus Member of the iso-betawuste crew!! |
|
mja, twee flaters in 1 weekend, want volgens regel van de wet mogen er geen competitiematchen gespeeld worden in Juli Faustian Spirit of the Earth |
|
Standard - Charleroi 1-2 hehe 0/6 voor de rouches Faustian Spirit of the Earth |
|
Lierse - Genk 0-3 Anderlecht - GBA 1-0 3 gestolen punten voor RSC, kregen penalty die er helemaal geen was, GBA kreeg er geen terwijl die er wel een was GBA ook duidelijk betere ploeg Faustian Spirit of the Earth |
|
Roeselaere - FCB 3-2 voila, het uitcomplex weer Brugge is 75 minuten compleet weggespeeld, enorm zwak chance dat Yulu nog 2 mooie goals maakte in de laatste 5 minuten Faustian Spirit of the Earth |
|
Alin Stoica (ex-FCB en ex-RSCA) gaat bij Gent spelen ze weten niet wat ze in huis halen vermoed ik Faustian Spirit of the Earth |
|
Sergio Conceiçao (Standard) moet zich laten opereren aan zijn meniscus, net nu z'n schorsing voorbij is hij zal een maandje extra out zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
Joos Valgaeren (verdediger FCB, ex-celtic) moet weer geopereerd worden aan z'n knie van een totale miskoop gesproken Faustian Spirit of the Earth |
|
Racing Genk - Standard 1-1 FCB - Beveren 2-0 Faustian Spirit of the Earth |
|
Westerlo - Anderlecht 3-4 net niet Faustian Spirit of the Earth |
|
Bousouffa heeft dus ook al leren vallen bij anderlecht ze speelden wel sterk tegen Real, belooft voor zondag Anderlecht-Brugge vrees voor Brugge titel is al voorbij vr Blauw zwart signature |
|
titel voorbij .... als ze verliezen zie ik het ook niet goedkomen maar RSC lijkt me sowieso een sterker geheel, iets wat ik voor het seizoen niet had verwacht maar Biglia/Hassan/Boussoufa is geniaal trio Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad... dat trio lijkt technisch vooral niet te overtreffen voorlopig... Voorlopig dus é, want het seizoen is pas bezig dus er kan nog veel gebeuren Kvrees wel dat zondag iets te vroeg zal komen voor Brugge Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Standard - Zulte Waregem 1-1 (arme Boskamp) Cercle Brugge - RC Genk 0-1 Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |