![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Broertje van onze gitarist heeft een contract getekend bij KV Mechelen. Toch maar eens gaan volgen wat ze maken dit jaar. ![]() |
|
quote:Hub? ![]() O nee, wacht ik loop achter ![]() ![]() |
|
quote:hehe, nee van mijn andere band, dat is dan ook een Belg ![]() ![]() |
|
Hoe heet hij? Ik verwacht wel dat KVM een goed seizoen kan draaien, het behoud verwacht ik zeker wel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Zondag naar de Brugse Metten: Club Brugge - Valladolid ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Pieter, achternaam weet ik niet meer (hij is geadopteerd maar heeft zijn echte naam aangehouden) ![]() |
|
François Sterchele voor 5 jaar naar Brugge wooooeeeeeei ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
AA Gent heeft in de laatste ronde van de Intertotobeker 1-1 gelijkgespeeld op eigen veld tegen Aalborg. Niet te best dus Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Club Brugge heeft de Brugse Metten gewonnen tegen Valladolid met 2-2 (pen. 5-4). Het was nog niet zoals het moest zijn, maar al wel beter dan vorig jaar ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nzelo Lembi (verdediger, ex-Club Brugge, Kaiserslautern en Metalloerg Donetsk) voor 2 jaar naar Germinal Beerschot. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: en nu verloren van Lokeren ![]() signature ![]() |
|
Dat wordt dan ook het enige hoogtepunt van Lokeren dit seizoen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Supercup: Anderlecht - Club Brugge 3-1 Dramatisch slechte match van Club ![]() Het had evengoed 6-1 kunnen zijn ... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
AEK Athene - Club Brugge 2-0 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Koen Daerden (Club Brugge) staat weer voor 4-6 maanden aan de kant door dezelfde blessure die hem vorig seizoen al 6 maanden kostte ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
KRC Genk - FK Sarajevo Uitslag: 1 - 2 In de 2de voorronde van de Champions League Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Bosko Balaban verlaat Club Brugge voor Dinamo Zagreb ![]() Godverdomme seg, dit vind ik echt jammer. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De Tsjechische middenvelder Jan Polak verhuist van Nürnberg naar Anderlecht. Polak is 26 jaar en 30-voudig international. Sterke transfer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
KV Mechelen - Anderlecht 0-1 In de laatste minuut weer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Zo wordt je kampioen hé, als je zelf kunt winnen op een slechtere dag. Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Club Brugge 2-1 Bergen Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
quote: Daar vrees ik voor idd ![]() Krappe zege van Brugge, maar gelukkig redde Sterchele nu al de meubelen ![]() Genk - Cercle 3-1 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Zulte Waregem - Standard 1-3 Moeskroen - AA Gent 1-4 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Oefenmatch: Murcia - Anderlecht 6-0 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |