![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Gotver... ![]() |
|
En moet het niet ook "dat" ipv "wat zijn? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Zo .... hier gaan veel delen van komen. ![]() |
|
quote: Goed punt. Dat weet ik niet zeker... mijn voorkeur gaat uit naar "dat", maar ik ben slechts een amateur-neerlandicus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: pure SFP ![]() signature ![]() |
|
En wijzigen is gay. M. Had het zelf ook fout. Naa naa nanaa naa. ![]() |
|
quote: Als er geen nieuw deel meer nodig is kan ik als een tevreden man sterven ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ZOEK EEN SOCIAAL LEVEN OF EEN HOBBY OFZO! ![]() ![]() |
|
Zeg M, leeft je uit. quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote:Dus als ik iedereen hier kan overhalen om correct te schrijven, sterf jij? Uitdaging ... ![]() |
|
quote: Dat advies kan ik beter aan u geven, grote vriend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: die tweede "een" is redelijk overbodig, toch? Het zou toch beter "zoek een sociaal leven of hobby of zo!" kunnen zijn? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
pannekoeke ![]() |
|
quote:Wat zijn jouw suggesties voor een ingesneeuwde vrijdagavond? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Of leer wat caps lock betekend, of haal je kankerpoot van de shift toets ... ![]() |
|
quote: "Leef" je uit. Zonder t. *heeft de grootste lol* ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Weet je hoe laat het is. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: "Betekend" moet hier ook met een t. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Je vergeet het vraagteken! ![]() ![]() |
|
quote: "Opgehaalt" moet met een d. Shame on you! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Hè verdeurie, dat was een typefout in plaats van spelfout. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Daar ga je al. Ik vind het al knap dat ik het toetsenbord ( towysenbirf ) kan vinden. ![]() |
|
quote: Nou ja officieel MAG je die tweede "een" wél weglaten, als ik het me goed herinner. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |