IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Het grote spellings- en grammaticacorrectietopic Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2005 0:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Heb je lol Maarten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-11-2005 0:06 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Mijn indruk is dat buitenlanders inmiddels beter VERVOEGEN dan autochtonen (die consequent d's en t's verwisselen).




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 0:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer alleen dat ze verder geen fatsoenlijke zinnen kunnen maken ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2005 0:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nou niet gaan overdrijven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-11-2005 0:07 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind de d en de t vrij overschat. Dat met makkelijker kunnen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-11-2005 0:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Ik merk al wel vrij snel dat de uitdaging wat groter is dan ik ingeschat had. Straks moet ik bijvoorbeeld gaan slapen en dan kan iedereen vrijelijk spelfouten maken. Nog wel in dit topic!

Ik zou dan ook Paul willen verzoeken om mij moderator te maken, maar dan alleen in dit topic.

Ik heb ook nog een ander punt, namelijk het zeer gebrekkig gebruik van interpunctie door sommige forumleden. Ik kan daar ook wel weer een topic over maken, maar er is helaas maar één M.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 0:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:07 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik vind de d en de t vrij overschat. Dat met makkelijker kunnen.
MOET makkelijker kunnen


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-11-2005 0:08 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:00 schreef valfar het volgende:
ZOEK EEN SOCIAAL LEVEN OF EEN HOBBY OFZO!


Hier ontbreekt een werkwoord. Men zoekt een sociaal leven, maar men 'neemt' een hobby.



Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 0:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:08 schreef M. het volgende:


Ik merk al wel vrij snel dat de uitdaging wat groter is dan ik ingeschat had. Straks moet ik bijvoorbeeld gaan slapen en dan kan iedereen vrijelijk spelfouten maken. Nog wel in dit topic!

Ik zou dan ook Paul willen verzoeken om mij moderator te maken, maar dan alleen in dit topic.

Ik heb ook nog een ander punt, namelijk het zeer gebrekkig gebruik van interpunctie door sommige forumleden. Ik kan daar ook wel weer een topic over maken, maar er is helaas maar één M.

Ga lekker slapen Maarten


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-11-2005 0:09 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht



cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-11-2005 0:09 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 november 2005 0:08 schreef Brujo het volgende:
Hier ontbreekt een werkwoord. Men zoekt een sociaal leven, maar men 'neemt' een hobby.






Dikke heersch!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2005 0:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:08 schreef M. het volgende:
, maar er is helaas maar één M.
Maar een komma voor het woord 'maar' is toch overbodig?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-11-2005 0:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:08 schreef Brujo het volgende:
Hier ontbreekt een werkwoord. Men zoekt een sociaal leven, maar men 'neemt' een hobby.





Geweldig!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-11-2005 0:11 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:09 schreef kwelgeest het volgende:
Maar een komma voor het woord 'maar' is toch overbodig?




cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 26-11-2005 0:12 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

In m'n zakwoordenboek staat het woord 'kapsonis' niet.
Ik gok dat je het zo spelt. Of moet het anders?


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-11-2005 0:12 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

kapsones.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-11-2005 0:13 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

*klikspaan halvemaan*

quote:
Op 26 november 2005 0:10 schreef Dodo het volgende:
ja hij heeft apeldoorn wel berijkt

toen moest in nog in een trein naar zutphen die een uur stil stond in wagenbeek ofzo.. nouja iets met beek


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 0:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aaaaaarrrgghhhh


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-11-2005 0:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Komma's en voegwoorden (zoals het woordje "maar") zijn een zwak punt bij mij. Ook daar zal ik even de regels over moeten opzoeken.

Intussen gaan we gewoon verder:

quote:
Op 26 november 2005 0:10 schreef Dodo het volgende:
ja hij heeft apeldoorn wel berijkt

Afgezien van het feit dat "berijkt" een vreselijke verkrachting van onze mooie spelling is, kan ik vermelden dat de post met die fout volgde op een post waarin het heerschap kwelgeest het werkwoord "bereiken" wél met de juiste spelling had gebruikt. Eigenlijk is dat dus nog erger.
Daarnaast blijkt ook hier weer het desastreuze effect van het gebrek aan interpunctie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 26-11-2005 0:14 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:12 schreef Saphire het volgende:
kapsones.



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 26-11-2005 0:14 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ongeloofelijk gay topic!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 0:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gay is geen Nederlands!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 26-11-2005 0:16 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 26 november 2005 0:15 schreef Jenje het volgende:
Gay is geen Nederlands!


Maar wel dit topic.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-11-2005 0:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:14 schreef M. het volgende:
Komma's en voegwoorden (zoals het woordje "maar") zijn een zwak punt bij mij. Ook daar zal ik even de regels over moeten opzoeken.


Heerschap M, ik ben het zeer met u eens maar toch zwakt uw kennis van de Nederlandse taal de kracht van deze topic ernstig af.

Niet dat mijn kennis van de Nederlandse toereikender is maar ik mis toch wat consequentie.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 26-11-2005 0:17]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-11-2005 0:17 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 0:14 schreef M. het volgende:
Komma's en voegwoorden (zoals het woordje "maar") zijn een zwak punt bij mij. Ook daar zal ik even de regels over moeten opzoeken.


Ik heb een tijd lang het probleem gehad dat ik in het engels vaak een comma voor "and" zette (wat evenals een comma voor "maar" overbodig is)
De reden waarom veel mensen dit doen volgens mij is dat tijdens het praten men vaker een korte pauze voor "maar" nemen omdat ze dan overgaan in een ander deel van de zin. De comma duid zo'n pauze aan voor zover ik weet. Maar goed, niet nodig dus.

arnibes:

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 26-11-2005 0:18]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen