![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig stelde je zelf al vast dat het een erg slechte grap was.. ![]() De kwestie is deze: Is het 'de matras' of 'het matras'? Natuurlijk heb ik hier de Vandale al op nageslagen, maar ik ben toch benieuwd wat jullie denken. ![]() |
|
het matras? dat meen je niet of is het zoiets als de idee en het idee signature ![]() |
|
Het is een onzindiscussie, het mag gewoon allebei. ![]() |
|
quote: :') !!! ![]() |
|
Ik zeg het matras, al zal het ongetwijfeld wel allebei mogen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Volgens mij is het onzin discussie, maar goed. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: de onzin discussie! ![]() signature ![]() |
|
Hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
wat is het verschil tussen passeren en voorbijgaan? signature ![]() |
|
langs heen gaan? ![]() |
|
wat is algemeen nederlands voor een boer laten? signature ![]() |
|
Het is Nederlands en je geeft zelf het antwoord al. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Wat is de juiste werkvorm van het woord 'instructie'? ![]() |
|
quote: instrueren KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Bedankt. ![]() |
|
Waarom is het meervoud van album niet alba? Is een leenwoord uit het Latijn, en zou vervoegd moeten worden volgens het rijtje van bellum, net als museum bijvoorbeeld. Toch? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Want niet alle leenwoorden worden vervoegd op hun oorspronkelijke manier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Gaat dat gewoon te pas en te onpas, of is daar nog enige logica in te bekennen? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Een logica is er volgens mij niet. Het zijn eerder esthethische overweginen. Alba klinkt stom, net als viri, daarom zijn het virussen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Duidelijk, bedankt. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Het klinkt alleen maar stom omdat je niet gewend bent het zo te zeggen, lijkt me. Als je daar van uit gaat, is er dus nog geen antwoord op de vraag.. ![]() ![]() |
|
quote:Oh ja, gaat leuk worden dan. 1 sauna, 2 saunaa, veel saunat, meerdere saunoja, etc etc. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
ik heb een zoekertje geplaatst voor een vaatwas en kreeg volgende reactie ![]() "ik ben erg geinteresseerd en indien u deze laat 75€ neem ik hem zeker,ik leg even over met mijn echtgenoot en laat u zeker nog iets weten!" signature ![]() |
|
quote: Haha, da's allochtoon Nederlands zo te horen. Net zoiets als het vervoegen in tijd van het onderspit delven: -Ik delf het onderspit -Ik dolf het onderspit -Ik heb Dolf ondergespoten Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |