|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Malefic van Xasthur. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Overigens ook gaaf, zo goed als alle lichten gingen uit in de zaal vol rook. Bij de bar, de merchandise en het geluid ging ook alles gedimt. Enige licht waren de podium lampen en de nooduitgangbordjes [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-03-2006 11:00] |
|
Dat zouden ze in Hoogeveen toch heel anders doen, met de lichten in de zaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe, was in Paradiso ook. Stond helemaal vooraan en natuurlijk heel eigenwijs geen oordoppen ingedaan. Mijn linkeroor is 4 dagen naar de klote geweest |
|
Dom .. Mijn linkeroor brommmmt nog steeds |
|
quote: quote: |
|
ik had wel doppen in ..... kujje nagaan hoeveel schade er plaats vindt als je ze neit in had ..... |
|
Wel kutdoppen dan zeker? |
|
Nee oordoppen ... |
|
LOL! Maarja geen Alphine zeker? |
|
quote: Pff die had ik bij me, maar nu ook lichtelijk doof. |
|
Ow vaag, die dingen werken wel goed meestal. |
|
quote: Oh goed werken deden ze zeker, filter voor extra demping erin gehad ook maar ik heb nu eenmaal snel last van mijn oren. |
|
Ik ook ja. Nouja, linkeroor is helemaal verneukt, rechter valt nog wel mee. |
|
Sunn O))) was zekers gaaf. (geen oordoppen en geen oorzuis, gewoon halverwege in de zaal staan)Het was de derde keer dat ik ze zag. De eerste keer dat ik ze zag was in 2003 in Nighttown Rotterdam. Toen waren ze met z'n tweeën en was t podium versiert met kaarsjes en rook t naar wierrook. Is Sunn O))) tegenwoordig een hype? Jemig wat waren er veel mensen aanwezig. |
|
alpines vallen tegen, ze sluiten bij mij niet zo goed meer..., gelukkig had ik nog reserve-doppen van schuim bij me, die hebben mij gered Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Staan? Volgens mij zát je op die barkruk? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ghehe ja en ook erg divers publiek. Moest wel lachen om het meisje die vroeg of ik even een stuk opzij wilde gaan, want ze kon de band niet in z'n geheel zien. Alsof iemand de hele band in z'n geheel kon zien met al die rook. En dan vooral foto's maken met flitser aan en het gek vinden dat men niks op het schermpje kon zien hehe. Of was jij dat meisje? @heavy debby [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-03-2006 14:12] |
|
quote: Viel me in Paradiso ook al op ja. Van skinheads tot hippie's |
|
Hehehe ja wat een schattig meisje was dat. Zou best willen weten of ze haar ouders bij zich had. |
|
quote: Ze was ook echt fan gewoon, leuk om te zien. Handen de lucht in, ogen dicht en wiegen maar.. tussen het foto's met flits maken door. |
|
Er waren schattige meisjes?? En ik maar kijken naar een stel stilstaande gekken gehuld in pijen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Helemaal vooraan wel |
|
quote: Je had natuurlijk ook kunnen headbangen en slayer roepen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-03-2006 14:20] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |