|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke nummers speelden Earth en Sunn O)))? She Said Destroy in Black New York |
|
Sunn 0))) was echt prachtig!!!! Earth was lekkere opwarmer om het es ferm oneerbiedig te zeggen, maar Sunn heerschte echt wel enorm!! Overdonderende geluidslandschappen, mega sfeerschepping... alles was aanwezig!! Zelden zo meegesleept geweest op een optreden! Earth begonnen met nieuw nummer van split met Sunn, voor de rest eig weinig meegekregen vd songkeuze...te druk bezig met genieten Sunn begonnen met Sin Nanna, waarna prachtig overgegaan in een magistrale versie van Bathory Erzsebet Dat waren dan ook de enige 2 titels die ik kon herkennen... Malefic prachtig gezongen!! Heeft ook de hele set op het podium gestaan,watk ook al niet verwacht had eig! Kortom, echt legendarisch optreden!! Nog eens dikke merci aan Bleh? alweer!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Klinkt goed, heb er echt zin in. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: ....jodendam. Maar zullen we gewoon samen vanuit Utrecht rijden? Of wil jij na je werk eerst naar huis? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wie komen er eigenlijk allemaal naar Groningen? |
|
Ik ben al in Groningen. Suck my piss |
|
Gave flyer: |
|
quote:Tja, je kunt niet alles hebben he |
|
Gave poster She Said Destroy in Black New York |
|
ja damn! kijken of die ook nog ergens te krijgen is, zal mooi aan de muur staan zin in! Je moeder. |
|
quote:Daten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik moet thuis ff mijn sportspullen dumpen en op ome Mörke wachten die ook zijn spullen bij mij laat liggen denk ik zo. Maar als jij toch al met de auto gaat rijden wij natuurlijk graag heen mee! We komen daarna wel naar Hoog Catharijne. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Laten we dan gewoon bij de Media Markt afspreken. Mijn auto staat toch daar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
LOL. Zie net op de Paradiso dat deze kerel ook komt: http://www.locustmusic.com/sirrichardbishop.html Dat moet wel gaaf zijn, haha. |
|
quote: 5 euro quote: Daar kun je tenminste parkeren. Suck my piss |
|
MorgenmorgenmorgenMOORRRGGGENNNNN!N!!!!!N!N!N!NN!N! Er stond trouwens een leuk stukje in de NRC van gisteren over SUNN O))). Iemand gezien? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee. Link? Scan? Hoe laat zijn jullie morgen bij de Media Markt op HC? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als hij op de webversie verschijnt paste ik het wel ff hier. Wij verwachten morgen zo tegen half zes bij de Media Mörkt te zijn Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Al die bands klinken wel erg interessant moet ik zeggen.. Kwam dit ook nog op een van de sites op de paradiso site tegen; http://www.lpurecords.com/v1/xml/_aw/mp3/multiply.mp3 AIDS wolf - we multiply Geniale absurde muziek hehehehehe |
|
zin in! Je moeder. |
|
Zonnetje O))) kan er dan ook altijd in. |
|
|
|
vanavond Je moeder. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |