|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
15€ hoorde ik van dhr elite Je moeder. |
|
Ah goed te doen dus. Ga ik regelen de 28e [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-01-2006 1:39] |
|
nice, hoef der zelf niet achteraan dus? geef me maar je rekeningnummer als je ze hebt, maak ik het meteen over Je moeder. |
|
quote: Prima! |
|
ZIN IN!!! Je moeder. |
|
Inderdaad ja. Ben ook erg benieuwd naar Earth live, vet! |
|
indeed. zelden naar een concert uitgekeken dan dit! Je moeder. |
|
quote: Ook zinnens om gaan? Het zou wel es goed kunnen datk ook die kanten uitkom hiervoor Hoe zit dat trouwens met dat zaaltje? Reserveren nodig geacht? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Jep, ik kom Ik heb vorige week eens gevraagd om te reserveren, maar ze zeiden dat het niet nodig zou zijn; nuja, toch gedaan natuurlijk. Het begint om 8 uur en het zal 8 à 10 euro kosten [offtopic] Ik kan 25 februari trouwens niet naar Lemuria en co, zit dan in Londen, zus komt (hoogstwaarschijnlijk) wel [/offtopic] |
|
quote: Tnx vr de info! Kzal wel iets laten weten als het me lukt van daar te zijn! 25 februari is toch die show met Thurisas en Axamenta é? Daar zalk wel zijn denkek! Helaarsch jij niet, mrja...Londen roelt ook wel een endje natuurlijk Grings aan zusje ook! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Mark D van The Melvins (!!!) zal sunnO))) vergezellen tijdens deze tour, heb ik me laten vertellen... We don't take it, we just fake it... |
|
quote:Regel je ook ff 1 voor mij? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Doen we Sunn0))) hooligans |
|
Snoodaerdt: best toch reserveren voor donderdag, er lijken meer mensen op af te komen dan ze dachten |
|
quote: Ahzo... tnx é meisje!! We doen ons best om er nog te geraken... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: m/ Suck my piss |
|
[wanhoop-modus]Ok, zijn hier mensen uit regio Gent die naar optreden in Diksmuide gaan en nog plaatsje in auto vrij hebben? Kmoet dringend eens aan dat verdomde rijbewijs verder doen lijkt me Aangezien het die avond legendes regent, zouden hiertegenover uiteraard aardig wat biertjes staan [wanhoop-modus] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
heb een kaartje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je moeder. |
|
|
|
Morgen!! Zin in! Trachten Iscariah te spotten, hehe edit: uitverkocht, volle bak! edit2: bleh, iemand heeft afgezegd, zodus één reservatie over. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 08-02-2006 19:48] |
|
Juij, alweer gered door Bleh? Hier ebk dus echt wel enorm zin in!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik kan niet, heb geen vervoer terug en ook geen slaapplaats in Diksmuide ... Btw Bleh, ken ik je ergens van? Aangezien ik zo een grote indruk op je heb gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 08-02-2006 20:35] |
|
quote: Shit, geen Iscariah Nee, ik ken je niet, daarom juist! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |