![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
15€ hoorde ik van dhr elite Je moeder. ![]() |
|
Ah goed te doen dus. Ga ik regelen de 28e ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-01-2006 1:39] ![]() |
|
nice, hoef der zelf niet achteraan dus? geef me maar je rekeningnummer als je ze hebt, maak ik het meteen over Je moeder. ![]() |
|
quote: Prima! ![]() |
|
![]() ZIN IN!!! Je moeder. ![]() |
|
Inderdaad ja. Ben ook erg benieuwd naar Earth live, vet! ![]() |
|
indeed. zelden naar een concert uitgekeken dan dit! Je moeder. ![]() |
|
quote: Ook zinnens om gaan? Het zou wel es goed kunnen datk ook die kanten uitkom hiervoor ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Jep, ik kom ![]() Ik heb vorige week eens gevraagd om te reserveren, maar ze zeiden dat het niet nodig zou zijn; nuja, toch gedaan natuurlijk. Het begint om 8 uur en het zal 8 à 10 euro kosten ![]() [offtopic] Ik kan 25 februari trouwens niet naar Lemuria en co, zit dan in Londen, zus komt (hoogstwaarschijnlijk) wel [/offtopic] ![]() |
|
quote: ![]() 25 februari is toch die show met Thurisas en Axamenta é? Daar zalk wel zijn denkek! Helaarsch jij niet, mrja...Londen roelt ook wel een endje natuurlijk ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Mark D van The Melvins (!!!) zal sunnO))) vergezellen tijdens deze tour, heb ik me laten vertellen... We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
quote:Regel je ook ff 1 voor mij? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Doen we ![]() Sunn0))) hooligans ![]() |
|
Snoodaerdt: best toch reserveren voor donderdag, er lijken meer mensen op af te komen dan ze dachten ![]() ![]() |
|
quote: Ahzo... tnx é meisje!! We doen ons best om er nog te geraken... ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: m/ ![]() Suck my piss ![]() |
|
[wanhoop-modus]Ok, zijn hier mensen uit regio Gent die naar optreden in Diksmuide gaan en nog plaatsje in auto vrij hebben? ![]() ![]() Aangezien het die avond legendes regent, zouden hiertegenover uiteraard aardig wat biertjes staan ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
heb een kaartje ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Morgen!! Zin in! Trachten Iscariah te spotten, hehe ![]() edit: uitverkocht, volle bak! edit2: bleh, iemand heeft afgezegd, zodus één reservatie over. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 08-02-2006 19:48] ![]() |
|
Juij, alweer gered door Bleh? ![]() Hier ebk dus echt wel enorm zin in!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Ik kan niet, heb geen vervoer terug en ook geen slaapplaats in Diksmuide ... ![]() Btw Bleh, ken ik je ergens van? Aangezien ik zo een grote indruk op je heb gemaakt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 08-02-2006 20:35] ![]() |
|
quote: Shit, geen Iscariah ![]() ![]() Nee, ik ken je niet, daarom juist! ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |