|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:doet nie |
|
Van die Wooden Wand and the Vanishing Voice kun je hier wat vinden: http://www.5rc.com/ ausdauer |
|
Christus, wat is dat beroerd zeg, dat nummer lijkt wel van die huppelgothic meuk |
|
Wel arty maar niet echt tof, nee. ausdauer |
|
Arty can kiss my hairy anus. Het moet lekker klinken, maar dat doet het niet ... |
|
Je bedoelt die plaat die je bij CR kunt kopen? (nou ja, hij heeft meerdere samenwerkingen met Merzie) |
|
Wist niet dat je die bij CR kon kopen. Ben toevallig eens een album van hun op soulseek tegengekomen. She Said Destroy in Black New York |
|
Zeg eens, dit is niet toevallig per ongeluk uitverkocht in de Paradiso? Kan het niet vinden bij de ticketservice. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
dat zou heel erg kut zijn!!! Je moeder. |
|
Ja idd iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hmmm maar rap eens gastenlijst plekken in groningen gaan regelen |
|
idd, als amsterdam niet meer lukt... Je moeder. |
|
A'DAM TEH SUCK! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-01-2006 21:39] |
|
|
|
quote: Bij ticketservice kan ik sowieso het hele concert niet terugvinden. Asl hij uitverkocht zou zijn dan zou het daar wel bijstaan lijkt me... |
|
|
|
iemand al wat meer te weten gekomen? Je moeder. |
|
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. |
|
quote: zal ik ook even interessant doen? ach jongen, dat heb ik allang gefixt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Binnenkort maar eens kijken of ik een kaartje bij het postkantoor kan halen. Voor Paradiso dus... |
|
hmm lijkt me wel interessant om live te zien, misschien ben ik er ook in paradiso ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: als ze er wel te regelen zijn, laat maar even weten, regel ik ze ook zsm daar. (of jij voor mij ) en bram, gewoon komen! Je moeder. |
|
Weet nog niet of ik naar groningen of paradiso ga. Ben iig ergens aanwezig. |
|
quote: Ik regel er wel twee dan. Ga deze week wel even langs, woensdag denk ik. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |