|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja d0h, tuurlijk kaatst dat terug hehe. Nee dan was jij het niet, was een jonge meid van jaartje of 15 ongeveer. |
|
Was ome Jaap nog aanwezig? Hij was nogal dood geloof ik |
|
quote: Ja hij was er, de vrouwenversierder! Hij is mee heen gereden, maar terug wilde hij liever bij Schaep blijven. |
|
Hij zou meegaan naar het fussbal, maar kreeg om 6 uur een berichtje van hem dat hij het niet ging trekken De jood |
|
quote:Ze stonden niet stil ...... Ik ze zien bewegen .. of ik bewoog ... kan ook Godsamme wat een vibraties ... |
|
Het is allemaal al gezegd, maar donders, wat vet. De keren dat ik afgelopen nacht wakker werd voelde ik de vibraties nog. Of was dat Karnivoor? |
|
quote: Als je nu ook een pijnlijke aars heb dan denk ik dat Jaap weer bezig is geweest |
|
geen pijnlijk aars, wel een stinkend logeerbed mn verslagje: lekker gevreten bij mayo, goed te doen , daarna met doomy in de bak naar grunn O))) scheuren, mooi op tijd voor earth binnen. earth was wederom dikke vette heerschkracht 10, lekker slepend trage country iets. heerlijk, en ook beetje dronend al. hoorde veel mensen zeggen dat dit al lekker dreunde, nou die hadden het helmaal leuk bij sunn uiteraard sunn, tsja, ubermachtige, vetste live band ooit. <- punt dr000000000000ne.... Je moeder. |
|
Toch jammer dat ik geen geld had, had het ook nog wel een keer willen zien. Maarja gebeurt vast nog wel een keer |
|
indeed, volgende keer geheid aanwezig. jammer dat dat met boris in belgie is... Je moeder. |
|
Earth: Van Sunn O))) helaas geen foto's kunnen maken ivm lege batterij She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Zo ontzettend gaaf hoe die net naast elkaar lopende zware tonen in golven gingen resoneren en dan sneller of langzamer gingen golven. Daarna weer in een nieuwe zwaardere harmonie naar beneden. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Je moeder. |
|
Pfoei ... dit concert staat echt in de top 5 van beste concerten ooit |
|
zeker weten, van de 3 keer dat ik ze zag toch wel de meest overtuigende... Je moeder. |
|
quote: Nog beter dan in Paradiso? Dat was al geniaal. |
|
geluid was ietsje zachter dan paradiso maar ik was er net even iets meer ingekomen. voor de rest waren beide optredens geweldig hoor. Je moeder. |
|
quote: nu aan de muur Je moeder. |
|
hier ook dit was ook het gaafste concert waar ik ooit geweest ben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wederom wazige mobieltjes foto's van sunn o))): Je moeder. |
|
hehe, wazig of niet, het weet de sfeer toch aardig weer te geven *grmbl* nog geen foto's op de vera-site. Weet iemand of die nog komen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Hehehe de foto;s van mijn mobiel zijn nog waziger .... ohhhh zwart met groene vlek ohhhh |
|
Die van mij zijn redelijk geworden, kan ze alleen niet op de pc zetten vanaf mijn telefoon |
|
quote:Ik ga heen, ik ga heen godver wat was dat gaaaaaaf [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 14-03-2006 12:39] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |