|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
.. volgend weekend |
|
kut ja 's waar ook, ben benieuwd ja... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Wie is zombie dan? Niet gezien Was erg gaaf ja, vooral Sunn0))). kUsJes, bUrZum eN kArNivOor. |
|
Huh? |
|
damn...gemist iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja, waar was je? |
|
bij Dark Fun For All iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Moddervetttt! Tering wat een dikke muur van geluid. De stilte is nog nooit zo hard geweest als na het optreden. Erg cool! En nog een hele zooi ZMers gezien one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Godver .. ik wil ook |
|
tering het was echt gaaf, sunn en earth waren echt geweldig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 She Said Destroy in Black New York |
|
Man man man man wat was dat vet. Zeer indrukwekkend. Ik zit nu nog zo van "teeeeeeering...... wat vet" in mezelf te murmelen de hele tijd. Tering..... wat was dat vet. *edit* oh ja en HARD, man. Allejezus wat HARD. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-03-2006 14:15] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
sadolust.com heeft Tentacles of Whorror nog liggen btw. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ahh, thx voor de tip!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Maarten, die hoody nog kunnen scoren? Het was echt gaaf, maar wat ben ik brak zeg. Koppijn en geen oren meer over. Aids. |
|
Wat waren er trouwens ook irritante metalboeren bij dat concert. Slayer roepen tijdens Eart en bij Sunn0))) kreeg Malefic een beker bier naar zijn kop gesmeten. Die reactie van hem was wel mooi, had die gast bijna op zijn bek getrapt. |
|
Jammer dat hij mistrapte. Ik kan er echt niet bij waarom je bij zoiets met bier zou gaan gooien. Waarom kom je dan überhaupt???? Die hoody heb ik kunnen halen ja, ik heb nog wat contante doekoe kunnen scoren uit zo'n automaat. Ouderwetsch gedoe hehe. Maar godverdomme, wat was het VET!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
juist! earth was relaxed, iets zwaarder dan op cd. sunn o))) was zoals iedereen al zei één muur van bruut geluid. kon bij een bepaalde toon niet eens een hijs van mn peuk nemen, lukt simpelweg niet door al dat getril Je moeder. |
|
paar vage plaatjes met mn telefoon gemaakt: Je moeder. |
|
Erg vage plaatjes inderdaad Was het er druk trouwens? She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Had gelijkaardige shit gehoord over een gig in de UK, effe opzoeken. Vind die shit niet. Wel wat grappige spul over Malefic: On The other hand the teeny black metallers chasing him round the bar after the gig and fawning over his tattered shroud was a spot of light relief. |
|
Vanmiddag ging ik poepen. Mijn poep trilde nog na van gisteren. DREEEEUN. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe onze foto's zijn niet veel beter, hehe die mist was niet normaal meer, aan het eind kon ik de bassist niet meer zien terwijl hij 5 meter van me vandaan stond. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
inderdaad, we stonden vooraan... Je moeder. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |