|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
nou stond hard zat hoor iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Had je maar verder vooraan moeten komen staan Maarja je zag gewoon niks, ook niet het vervormen van lucht. Enige wat je zag was de mist |
|
quote: Ik stond bijna tegen de rechter box aangeleund, misschien is de kwaliteit van mijn oordoppen iets te goed |
|
quote: Midden vooraan, daar werd je wel weggeblazen hoor. |
|
quote:vervormen van lucht .... die vriend van je lult uit zijn nek en stond hard zat (piep weg uit mijn oor jooheee) |
|
Vervorming van lucht/ |
|
|
|
het kan mede door de hoeveelheid bier komen |
|
behoorde een vraagteken te zijn, m'n shifttoets is kapot. ik bedoelde dus dat ik me er niet zo heel veel bij voor kan stellen, bij vervorming van lucht. |
|
geluid is zowiezo vervorming van lucht |
|
En als ik flink zit te ruften dan gaan hier direct allerlei spullen vervormen. Dus het is wel waar, ja. |
|
quote: Is dat zichtbaar voor het menselijke oog terwijl de zaal donker is en vol in de rook staat? |
|
als de rook ongelikjkmatig is verdeeld en het is dicht bij een box zou je misschien wat kunnen zien bij de erg lage frequenties die je eigenlijk niet kan horen. ik denk dat hij last heeft gehad van een trillend netvlies, bij en bepaalde frequentie gaat je oog zo trillen dat alles gaat vervormen. zeker in combinatie met een ossciloscoop. Zelf heb ik er altijd last van bij het tv kijken met de massage stoel. lage tonen zijn gaaf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Moet je wel een fikse amplitude erin gooien ..maar dan nog zie je de rook trillen en niet de lucht |
|
recensie en foto's van het optreden in VERA vind je hier: http://www.gothtronic.com/?page=23&livereviews=246 |
|
site ligt plat... Je moeder. |
|
bij jou? vreemd. alles doet het gewoon. |
|
quote: Nu wel ja. |
|
Goeie foto's! Wel een beetje lage resolutie... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
we waren al blij dat er foto's gemaakt konden worden met al die rook en dat licht. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 16-03-2006 13:20] |
|
Mijn mobi foto's zijn idd van zelfde kwali ... veel vaag kleur |
|
Kvlt ende tr000!!! Man wat kijk ik alweer uit naar 9 april met Boris!! Benieuwd of ze de gig van Diksmuide kunnen overtreffen of evenaren want kweet niet goed wat te verwachten met die "Moog-set" die ze gaan brengen... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
wow, zie op de foto's meer dan ik in het echt kon zien terwijl ik vooraan stond Je moeder. |
|
Fakking heersch. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |