IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Earth & Sunn O)) tour!! Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-03-2006 12:46 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Sunn 0)) was beter dan de vorige keer dat ze in de Vera speelden. Alleen mocht het geluid wel iets harder, een vriend van mij zei dat in Amsterdam de lucht begon te vervormen wegens de harde basgeluiden.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-03-2006 12:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

nou stond hard zat hoor

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2006 13:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 12:46 schreef istharol het volgende:
Sunn 0)) was beter dan de vorige keer dat ze in de Vera speelden. Alleen mocht het geluid wel iets harder, een vriend van mij zei dat in Amsterdam de lucht begon te vervormen wegens de harde basgeluiden.

Had je maar verder vooraan moeten komen staan

Maarja je zag gewoon niks, ook niet het vervormen van lucht. Enige wat je zag was de mist

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-03-2006 13:26 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 13:14 schreef MMayo het volgende:
Had je maar verder vooraan moeten komen staan

Maarja je zag gewoon niks, ook niet het vervormen van lucht. Enige wat je zag was de mist

Ik stond bijna tegen de rechter box aangeleund, misschien is de kwaliteit van mijn oordoppen iets te goed

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2006 13:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 13:26 schreef istharol het volgende:
Ik stond bijna tegen de rechter box aangeleund, misschien is de kwaliteit van mijn oordoppen iets te goed

Midden vooraan, daar werd je wel weggeblazen hoor.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2006 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 12:46 schreef istharol het volgende:

vervormen van lucht .... die vriend van je lult uit zijn nek

en stond hard zat (piep weg uit mijn oor jooheee)

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-03-2006 15:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Vervorming van lucht/

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2006 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-03-2006 15:45 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

het kan mede door de hoeveelheid bier komen

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-03-2006 15:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

behoorde een vraagteken te zijn, m'n shifttoets is kapot. ik bedoelde dus dat ik me er niet zo heel veel bij voor kan stellen, bij vervorming van lucht.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 14-03-2006 22:05 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

geluid is zowiezo vervorming van lucht

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-03-2006 22:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En als ik flink zit te ruften dan gaan hier direct allerlei spullen vervormen.

Dus het is wel waar, ja.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2006 22:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 22:05 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
geluid is zowiezo vervorming van lucht

Is dat zichtbaar voor het menselijke oog terwijl de zaal donker is en vol in de rook staat?

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2006 15:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

als de rook ongelikjkmatig is verdeeld en het is dicht bij een box zou je misschien wat kunnen zien bij de erg lage frequenties die je eigenlijk niet kan horen.

ik denk dat hij last heeft gehad van een trillend netvlies, bij en bepaalde frequentie gaat je oog zo trillen dat alles gaat vervormen. zeker in combinatie met een ossciloscoop.
Zelf heb ik er altijd last van bij het tv kijken met de massage stoel.

lage tonen zijn gaaf

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:00 schreef ElitE het volgende:
als de rook ongelikjkmatig is verdeeld en het is dicht bij een box zou je misschien wat kunnen zien bij de erg lage frequenties die je eigenlijk niet kan horen.

ik denk dat hij last heeft gehad van een trillend netvlies, bij en bepaalde frequentie gaat je oog zo trillen dat alles gaat vervormen. zeker in combinatie met een ossciloscoop.
Zelf heb ik er altijd last van bij het tv kijken met de massage stoel.

lage tonen zijn gaaf
Moet je wel een fikse amplitude erin gooien ..maar dan nog zie je de rook trillen en niet de lucht

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-03-2006 19:13 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

recensie en foto's van het optreden in VERA vind je hier: http://www.gothtronic.com/?page=23&livereviews=246

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-03-2006 0:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

site ligt plat...

Je moeder.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-03-2006 8:14 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

bij jou? vreemd. alles doet het gewoon.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2006 9:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 maart 2006 8:14 schreef TekNoir het volgende:
bij jou? vreemd. alles doet het gewoon.

Nu wel ja.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-03-2006 9:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Goeie foto's! Wel een beetje lage resolutie...

Dear dirty delightful old drunken old days

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-03-2006 13:20 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

we waren al blij dat er foto's gemaakt konden worden met al die rook en dat licht.

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 16-03-2006 13:20]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mijn mobi foto's zijn idd van zelfde kwali ... veel vaag kleur

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 16-03-2006 14:32 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Kvlt ende tr000!!!
Man wat kijk ik alweer uit naar 9 april met Boris!! Benieuwd of ze de gig van Diksmuide kunnen overtreffen of evenaren want kweet niet goed wat te verwachten met die "Moog-set" die ze gaan brengen...

Member of the iso-betawuste crew!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-03-2006 14:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wow, zie op de foto's meer dan ik in het echt kon zien terwijl ik vooraan stond

Je moeder.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2006 19:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Fakking heersch.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com