|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Naar Amsterdam jij! |
|
niet dinsdag of donderdag? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee, geen tijd. |
|
Opzich lijkt het me wel een avontuur om een keer naar groningen te gaan. Jim, jij hebt slaapplaatsen en gastenlijst geregeld? |
|
Maar maar...hoe moet het dan met die Sunn0))) girlies? |
|
quote: Zal je goed staan hoor! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
is het nou Sunn 0))) of Sunn O)))? wel handig voor de postkantoormiep die al moeite heeft met arcturus terwijl het op mijn tshirt staat weet iemand hoe duur de kaartjes zijn? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je spreekt het uit als Sunn. Geen idee wat die kaarten kosten, staat ook nergens vermeld op de site van Paradiso. |
|
trol.. slaapplek in gronignen emot lukken.... maarja, amsterdma is natuurlijk veel relaxter... en daar hebben we ook een crash plek! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
GEIL! CS for teh win!!!!! |
|
Anders gaan jullie naar de bananenbar, kijken wie de banaan het verst in z'n kont krijgt. |
|
Febo heerscht meer. En ja ik moet nog een kaartje Suck my piss |
|
hey nuclear warfare.. we komen wel in jouw luxe crusty kraakpand slapen met koud water! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je kunt hier ook maffen. Ik heb nog twee fijne luchtbedjes en slaapzakken over Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik woon er nog niet he. Moet het eerst nog eh, kraken. |
|
Klinkt alsof we een geile date hebben Jim!! Nachtraef & Trol do Amsterdam |
|
Zet je msn eens aan, homo. |
|
hey gangrad, dat kotm dus helemaal goed, en burzum, ouwe geilneef.. trol heft zijn andere msn aan, die die gebruitk om meisjes van 13 op te pikken... trolliekinderlollie@hotmale.cum Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Voorverkoop vanaf zaterdag 28 januari. Chelman, ik regel kaartjes. Ome Mörke komt ook. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ah pfiew... mysterie opgelost. 28e dus in de rij staan, slaapzak mee laatste keer dat ik jou zag, had je nog lang haar trouwens hehe. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2006 0:32] Je moeder. |
|
Ik heb gehoord dat je sinds kort ook thuis vanuit je leunstoel (!!) kaartjes kunt bestellen, met één telefoontje naar ene meneer T.C. Pip ben je klaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik dacht ik had gezegt dat ik ging, maar niet dus, nou ja, ik ga. |
|
amsterdam? Je moeder. |
|
Natuurlijk niet. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |