|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
oke ik ben omgeluld Je moeder. |
|
quote: Heeuj! Gezelligggg.. Doomy, Mayo en Karnivoor go brrrrroemmmmmmmmmmmmm! |
|
droooooo)))ne Je moeder. |
|
Gezellig! |
|
quote: Nee man, niet gezellig.. doom |
|
hehe Je moeder. |
|
Ohh ik ben zo zenuwachtig, mijn eerste keer Vera.. |
|
quote: Idd wees bang wees heeeeel bang..zal scheap wel achter je aansturen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Voor schaep ben ik niet bang hoor, puh |
|
quote: hmm dan Greycloak... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Mij ziet ze toch niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mayo negeert toch iedereen .... En houwe zo |
|
Dat is best D00m))) Suck my piss |
|
Daarom Over een uurtje de bus pakken Zin in |
|
Veel plezier allemaal, ik liep vanmiddag nog langs de Vera, had zo'n zin om in Grunn te blijven en het nog een keer te zien... maar ja morgen werken he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Over een uurtje trein pakken, dan eerst even naar de coffeeshop en dan een paar uren genieten. She Said Destroy in Black New York |
|
Fan-tas-tisch!!! In tijden niet meer zo iets geweldigs meegemaakt als het optreden van SUNNO)))!! Earth vond ik dus helemaal niks. Dan mogen ze wel hun inspirators zijn, maar op een lynyrd skynyrd met 2 bpm zit ik niet te wachten... Nee, dan sunno))) Wat een sfeer, ongelooflijk, argh! De pure hel op aarde! Als het er om gaat de hel te laten zien is daar nog geen band zo in geslaagd als deze! Briljant, nu al concert van het jaar. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Wel waar!! Ik had mijn bril op quote: Nee, alleen jou |
|
Sfeer idd, rustig de tijd nemen om de complete zaal vol rook te krijgen. Wie was die zanger? Earth werd later pas leuk, eerste nummer was heel saai, later gelukkig een muur van geluid. Maar dat kon Sunn helemaal waarmaken. Suck my piss |
|
Earth was een mooie opener, veel melodie lijnen (ja, jawel) en deed me af en toe denken aan hele trage jazz Sunno))), all hail the masters! Al enorm veelbelovend zag het podium eruit, schakelaartjes gingen om in een grote rokerige zooi. Tsja na een lang intro begon het BRRRRRRRRRRRRRROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Mijn bril broemde me zowat van de neus af, dit was de betere drone. Erg indrukwekkend vond ik het moment dat de "zang/gemurmel" begon, ijs en ijskoud fantastisch! Deze band had heel veel aandacht voor details, door het dikke rookgordijn viel er weinig te zien maar deze band zorgde ervoor dat er alsnog te zien was wat men deed. Puur door gebruik te maken van lichtinval (voor zoverre die er was) en lichaamshoudingen (vormen). Ook de lichtshow was heel sterk, vooral als het hele podium knalrood leek.. Men sleepte je mee in hun muziek en de muzikanten zelf leken er ook totaal in op te gaan, prima sfeer! Ook leuk trouwens dat er mee getoetert werd door (ik dacht) de toetermeneer van Earth hihi. Al met al een ontzettende heerschende show |
|
fuck wat was dat heftig zeg .... nog steeds dikke herrie en suisen in één oor .... en ik had wel oordoppen in ... |
|
quote: Hier ook wat dovig hoor, de mensen die het volhielden zonder doppen.. damn! Maarre waarom ging je voor het einde weg, trein halen ofzo? |
|
Mijn "taxi" kwam om me om half 1 ophalen. Ze waren toch bijna klaar of niet? |
|
quote: Mwah bijna.. geloof dat ze erna nog 1 nummer speelden met een mooie afbouw en ineens die stilte. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |