IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Earth & Sunn O)) tour!! Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-03-2006 14:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oke ik ben omgeluld

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2006 14:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 14:57 schreef karnivoor het volgende:
oke ik ben omgeluld

Heeuj!
Gezelligggg.. Doomy, Mayo en Karnivoor go brrrrroemmmmmmmmmmmmm!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-03-2006 14:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

droooooo)))ne

Je moeder.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-03-2006 14:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gezellig!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2006 15:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 14:59 schreef Schaep het volgende:
Gezellig!

Nee man, niet gezellig.. doom

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-03-2006 15:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 15:02 schreef MMayo het volgende:
Nee man, niet gezellig.. doom

doom (dūm) pronunciation
n.

1. Inevitable destruction or ruin.

Nee, er staat nergens iets over ongezelligheid, maar ik zal voor de zekerheid zakdoekjes meenemen.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-03-2006 15:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2006 17:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ohh ik ben zo zenuwachtig, mijn eerste keer Vera..

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-03-2006 17:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 17:31 schreef MMayo het volgende:
Ohh ik ben zo zenuwachtig, mijn eerste keer Vera..

Idd wees bang wees heeeeel bang..zal scheap wel achter je aansturen..

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2006 17:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 17:32 schreef Smoochy het volgende:
Idd wees bang wees heeeeel bang..zal scheap wel achter je aansturen..

Voor schaep ben ik niet bang hoor, puh

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-03-2006 17:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 17:33 schreef MMayo het volgende:
Voor schaep ben ik niet bang hoor, puh

hmm dan Greycloak...

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2006 17:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 17:34 schreef Smoochy het volgende:
hmm dan Greycloak...
Mij ziet ze toch niet.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2006 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mayo negeert toch iedereen ....

En houwe zo

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-03-2006 18:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Dat is best D00m)))

Suck my piss

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2006 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom

Over een uurtje de bus pakken
Zin in

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-03-2006 18:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Veel plezier allemaal, ik liep vanmiddag nog langs de Vera, had zo'n zin om in Grunn te blijven en het nog een keer te zien... maar ja morgen werken he.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 12-03-2006 18:35 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Over een uurtje trein pakken, dan eerst even naar de coffeeshop en dan een paar uren genieten.

She Said Destroy in Black New York

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-03-2006 9:45 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Fan-tas-tisch!!!

In tijden niet meer zo iets geweldigs meegemaakt als het optreden van SUNNO)))!!

Earth vond ik dus helemaal niks. Dan mogen ze wel hun inspirators zijn, maar op een lynyrd skynyrd met 2 bpm zit ik niet te wachten...

Nee, dan sunno))) Wat een sfeer, ongelooflijk, argh! De pure hel op aarde! Als het er om gaat de hel te laten zien is daar nog geen band zo in geslaagd als deze!

Briljant, nu al concert van het jaar.

Dear dirty delightful old drunken old days

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-03-2006 10:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 17:46 schreef Greycloak het volgende:
Mij ziet ze toch niet.

Wel waar!! Ik had mijn bril op

quote:
Op 12 maart 2006 18:03 schreef Jenje het volgende:
Mayo negeert toch iedereen ....

En houwe zo

Nee, alleen jou

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-03-2006 10:19 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Sfeer idd, rustig de tijd nemen om de complete zaal vol rook te krijgen.

Wie was die zanger?

Earth werd later pas leuk, eerste nummer was heel saai, later gelukkig een muur van geluid.

Maar dat kon Sunn helemaal waarmaken.

Suck my piss

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-03-2006 10:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Earth was een mooie opener, veel melodie lijnen (ja, jawel) en deed me af en toe denken aan hele trage jazz

Sunno))), all hail the masters!
Al enorm veelbelovend zag het podium eruit, schakelaartjes gingen om in een grote rokerige zooi. Tsja na een lang intro begon het BRRRRRRRRRRRRRROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Mijn bril broemde me zowat van de neus af, dit was de betere drone. Erg indrukwekkend vond ik het moment dat de "zang/gemurmel" begon, ijs en ijskoud fantastisch! Deze band had heel veel aandacht voor details, door het dikke rookgordijn viel er weinig te zien maar deze band zorgde ervoor dat er alsnog te zien was wat men deed. Puur door gebruik te maken van lichtinval (voor zoverre die er was) en lichaamshoudingen (vormen). Ook de lichtshow was heel sterk, vooral als het hele podium knalrood leek.. Men sleepte je mee in hun muziek en de muzikanten zelf leken er ook totaal in op te gaan, prima sfeer! Ook leuk trouwens dat er mee getoetert werd door (ik dacht) de toetermeneer van Earth hihi.

Al met al een ontzettende heerschende show

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2006 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

fuck wat was dat heftig zeg ....

nog steeds dikke herrie en suisen in één oor .... en ik had wel oordoppen in ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-03-2006 10:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2006 10:38 schreef Jenje het volgende:
fuck wat was dat heftig zeg ....

nog steeds dikke herrie en suisen in één oor .... en ik had wel oordoppen in ...

Hier ook wat dovig hoor, de mensen die het volhielden zonder doppen.. damn! Maarre waarom ging je voor het einde weg, trein halen ofzo?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2006 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mijn "taxi" kwam om me om half 1 ophalen.

Ze waren toch bijna klaar of niet?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-03-2006 10:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2006 10:43 schreef Jenje het volgende:
Mijn "taxi" kwam om me om half 1 ophalen.

Ze waren toch bijna klaar of niet?

Mwah bijna.. geloof dat ze erna nog 1 nummer speelden met een mooie afbouw en ineens die stilte.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com