![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ja, De La Rosa zal wel meer laten zien, heeft al bewezen dat hij goed kan rijden in die Mclaren Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Diep respect voor Ferrari, erg netjes gedaan! Verder wéér een aardig saaie race.. Godver FIA, doe hier eens iets aan! Slicks terug, electronica eruit, niet proberen alles langzamer te maken.. Het is Formule 1, geen bolderkarren-race! Het is best ernstig als je in een half uur één gave inhaalactie of gaaf gevecht ziet.. Veel meer gebeurt er niet meer! Vandaag best een aantal grappige dingen gezien, maar toch.. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Niet de allerboeiendste race nee. Viel zelfs in slaap. Wel goed gedaan door ferrari, ze komen goed terug dit seizoen. Weer falen van Webbers wagen. Gebeurt echt te vaak.. zo kan ie wel weer ![]() |
|
idd, Williams en vooral Honda weer dramatisch slecht knap van Ferrari ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Wat is een nigh? spelfout weggehaald... ![]() |
|
mijn naam is te lang ![]() het is night ![]() |
|
quote: Mee eens, het was bepaald niet boeiend gister. Het scheelt dat ik op mijn werk was, en dus af en toe gestoord werd in het kijken, dat was dus nu niet zo heel erg. Weinig gave inhaalacties gezien inderdaad, ook geen écht spannende momenten. De race werd gewoon uitgereden, klaar. Schumacher had het goed voor elkaar, vooral qua tactiek. Hij was snel, helaas sneller dan Alonso. De laatste begint dan ook wat in te kakken heb ik het idee. Ik hoop dat hij dit toch de komende wedstrijden wel weer gaat goedmaken. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: WTF Ambtenaar zeker ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
FIA verbiedt ook de 'twin towers' [25 juli - 21:51] Het overkoepelende orgaan van de F1, de FIA, heeft nu ook de zogenaamde 'twin towers' van BMW Sauber verbannen. De reden voor het verbod is een belemmering van het zicht van de rijders in een bolide met 'twin towers'. Concurrerende teams waren al van start gegaan met een onderzoek om deze uitvinding over te nemen - die overigens gecontroleerd en toegelaten werd in Magny-Cours - en zij moeten nu hun kopieerplannen terug opbergen. De FIA verwijst bij het verbod naar Artikel 2.3 van de Technische Reglementen, dat verband houdt met onderdelen die de veiligheid kunnen in het gedrang brengen. De FIA afgevaardigde, Charlie Whiting, heeft alle teams een advies gegeven om geen bodywork te produceren en te gebruiken dat hoger is dan de top van de cockpit. "We respecteren de beslissing van de FIA om dergelijke onderdelen te verbieden," luidde een mededeling van BMW Sauber. Zij voegden er nog aan toe dat de FIA nog voor de eerste test met de 'twin towers' gecontacteerd geweest was. Het is reeds de tweede keer in minder dan een week tijd dat de FIA een revolutionaire uitvinding in de F1 verbiedt. Vrijdag deelde de FIA mee dat het vernieuwend dampersysteem niet langer toegelaten was. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Die twin towers zagen er ook niet uit. Goede regel. Dat van dat demperssysteem vind ik dubieus. Imho is het juist een extra veiligheid die ingebouwd is. Maar ja, ze raggen dan wel harder over de curbs heen ![]() ![]() |
|
quote: maar slecht moment om ze te verbieden Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Volgens mij zijn ze gewoon verboden omdat ze Buttugly zijn. Was er een aantal seizoenen geleden ook niet een team waar de spoilerkit ( ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
denk het wel en Williams krijgt vanaf volgend jaar Toyota-motoren Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
- Trulli 3 jaar langer bij Toyota - Melbourne weer openingsrace volgend seizoen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Startorde in de GP van Duitsland rijder constructeur tijd 1. Kimi Räikkönen (Fin) McLaren 1'14"070 2. Michael Schumacher (Dui) Ferrari 1'14"205 3. Felipe Massa (Bra) Ferrari 1'14"569 4. Jenson Button (GBr) Honda 1'14"862 5. Giancarlo Fisichella (Ita) Renault 1'14"894 6. Rubens Barrichello (Bra) Honda 1'14"934 7. Fernando Alonso (Spa) Renault 1'15"282 8. Ralf Schumacher (Dui) Toyota 1'15"923 9. Pedro de la Rosa (Spa) McLaren 1'15"936 10. David Coulthard (GBr) Red Bull 1'16"326 11. Mark Webber (Aus) Williams 1'15"094 12. Christian Klien (Oos) Red Bull 1'15"141 13. Jarno Trulli (Ita) zakt naar 21e plaats Toyota 1'15"150 14. Jacques Villeneuve (Can) BMW 1'15"329 15. Niko Rosberg (Dui) Williams 1'15"380 16. Nick Heidfeld (Dui) BMW 1'15"397 17. Vitantonio Liuzzi (Ita) Toro Rosso 1'16"399 18. Christijan Albers (Ned) zakt 10 plaatsen Midland 1'17"093 19. Takuma Sato (Jap) Super Aguri 1'17"185 20. Tiago Monteiro (Por) Midland 1'17"836 21. Sakon Yamamoto (Jap) Super Aguri 1'20"444 22. Scott Speed (VS) Toro Rosso geen tijd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Kimi ![]() ![]() ![]() |
|
Räikkönen, dat wordt weer een mooie plof! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-07-2006 13:58] ![]() |
|
quote: Met Alonso is er niet zoveel aan de hand. Wél met Renault en Michelin helaas. En Schumacher heeft vandaag dus wel weer grof punten gepakt op Alonso, nog maar elf. ![]() Ik hoop dat ze 't bij Renault en Michelin op tijd weer op de regel krijgen! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
maar er mag nu een tijd niet meer getest worden, dus Ferrari zit wel met een groot voordeel nu ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Wát mag nu een tijd niet meer getest worden? Oja, edit: quote: Jammer hoor. Ze hebben dan wel niet in de punten gereden, maar desondanks hebben ze 't goed gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 31-07-2006 16:11] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
je weet wel, testen op een circuit ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nuja, er worden verschillende onderdelen getest he. Aangezien ik het o.a. over de banden had, dacht ik dat er misschien bepaalde onderdelen (zoals de banden...) tijdelijk niet getest konden/mochten worden. Ik wist niet dat er iets als een 'testban' bestond. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |