![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: we zullen m missen... ![]() |
|
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull 11 mei 2006 / Foto's F1Racing.net kan exclusief onthullen dat Robert Doornbos vanaf de Grand Prix van Monaco het stoeltje van Christian Klien bij Red Bull over zal nemen. De Rotterdammer was de afgelopen races al derde coureur, maar een enorme financiële injectie van zijn hoofdsponsor Muermans heeft er voor gezorgd dat hij promotie zal maken. In totaal zal Muermans een recordbedrag van vijftien miljoen euro betalen om Doornbos in de auto te krijgen. Muermans betaalde aan het begin van dit seizoen al acht miljoen euro om Doornbos als derde rijder binnen te krijgen bij Red Bull en voor deze promotie betaalt de sponsor nog eens zeven miljoen extra. Dit aanbod is voor Red Bull dusdanig aantrekkelijk, dat de niet onverdienstelijk presterende Christian Klien aan de kant geschoven wordt. De Oostenrijker zal komend weekend, in Barcelona, voorlopig voor de laatste keer in actie komen als teamgenoot van David Coulthard. Doornbos maakte vorig seizoen zijn racedebuut in de Formule 1 als teamgenoot van Christijan Albers bij Minardi. In oktober 2005 reed hij, tijdens de Grand Prix van China, zijn laatste race in dienst van dienst van de Italiaanse renstal. Red Bull zal vermoedelijk komende maandag, een dag na de Grand Prix van Spanje, het nieuws officieel bevestigen. (f1racing.net) ,,Red Bull is tevreden met Coulthard en Klien” Ook Horner ontkent rijderswissel 12-5 - Red Bull-teambaas Christian Horner heeft zojuist tegenover Formule 1 RaceReport verklaard absoluut niet aan een rijderswissel te denken. ,,Dat zijn geruchten, die nergens op gebaseerd zijn.” Al weken gaan de geruchten dat Christian Klien het veld moet ruimen. De Oostenrijker zou tegenvallen en alleen uit sympathie een contract hebben. Robert Doornbos zou de aangewezen man zijn om zijn plaats in te nemen. De persberichten over de rijderswissel zouden bovendien al gedrukt zijn. De persdame van Red Bull weet van niks. ,,Ik heb hier geen persbericht over gemaakt.” En ook Red Bull-teambaas Christian Horner (op de foto met Harry Muermans) ontkent het gerucht. ,,Robert doet het goed. We zijn blij met hem. Maar hij blijft gewoon onze vrijdagcoureur. We zijn absoluut niet van plan om één van onze rijders te vervangen. Wij zijn juist erg tevreden met het werk en de inzet van zowel David Coulthard als Christian Klien.” (formule1.nl) hmm wazig... afwachten en hopen maar ![]() |
|
mja ze willen hun bron niet prijsgeven ![]() en Ide .... hij had toch nog mogen testen ofzo, maar ja Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
P. Naam Nat. Team Banden Tijd Verschil Ronden Resultaten van sessie 3 1 Fernando Alonso SPA Renault 1'14"648 22 2 Giancarlo Fisichella ITA Renault 1'14"709 + 0.061 25 3 Michael Schumacher DUI Ferrari 1'14"970 + 0.322 24 4 Felipe Massa BRA Ferrari 1'15"442 + 0.794 22 5 Rubens Barrichello BRA Honda 1'15"885 + 1.237 23 6 Ralf Schumacher DUI Toyota 1'15"885 + 1.237 28 7 Jarno Trulli ITA Toyota 1'15"976 + 1.328 28 8 Jenson Button ENG Honda 1'16"008 + 1.360 24 9 Kimi Raikkonen FIN McLaren 1'16"015 + 1.367 22 10 Nick Heidfeld DUI BMW Sauber 1'17"144 + 2.496 25 Resultaten van sessie 2 11 Mark Webber AUS Williams 1'15"502 9 12 Juan-Pablo Montoya COL McLaren 1'15"801 + 0.299 11 13 Nico Rosberg DUI Williams 1'15"804 + 0.302 9 14 Jacques Villeneuve CAN BMW Sauber 1'15"847 + 0.345 9 15 Christian Klien OOS Red Bull Racing 1'15"928 + 0.426 12 16 Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso 1'16"661 + 1.159 14 Resultaten van sessie 1 17 Scott Speed USA Toro Rosso 1'17"361 8 18 Tiago Monteiro POR MF1 Racing 1'17"702 + 0.341 6 19 Christijan Albers NDL MF1 Racing 1'18"024 + 0.663 7 20 Takuma Sato JAP Super Aguri 1'18"920 + 1.559 6 21 Franck Montagny FRA Super Aguri 1'20"763 + 3.402 6 22 David Coulthard SCH Red Bull Racing Geen tijd / 2 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
mja saaiste race van t kampioenschap tot nu toe in spanje .... en alonso natuurlijk gewonnen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
monaco wordt ander. In Gent met een paar kameraden Schumi vooruitstuwen signature ![]() |
|
Playstation II - F1 '04 iemand geïnteresseerd? doe een bod! signature ![]() |
|
quote: als je ziet hoe snel de renaults en de Honda's door de bochten gaan vrees ik ervoor ... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Schumi for teh win ! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
slechte vrije trainingen van Ferrari in monaco seg, en renault weer snel zoals gewoonlijk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Schumi ![]() ![]() signature ![]() |
|
Jammer en extreem kinderachtig zijn eerder woorden die mij te binnen schieten. ![]() |
|
lol, that's why I like'm ![]() arrogante Duitse kikker, slechtere wagen en toch willen winnen ![]() signature ![]() |
|
Tja, daarvoor kijk ik er niet naar ![]() ![]() |
|
quote: oja, toen deden jullie ook niet mee, sschnappie ![]() signature ![]() |
|
Zucht... Godvergeten teringlijer die Schumacher. Erg onsportief wat hij deed. "Ich habe es nicht gewusst" bladiebla! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ?Ja hij loog door z'n tanden toen die vraag kwam wat er gebeurde. Zeer onsportief! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
aaaaaach...hij zat er wel degelijk bijna tegen, en zijn wiel blokkeerde. Kun je nu echt zóveel ervaring hebben om zo'n manoever te doen? signature ![]() |
|
quote: Er is al uitspraak gedaan door de FIA, hij is terug gezet naar de laatste startpositie. Wat betreft het incident, hij heeft opzettelijk vol ingeremd in die bocht en de auto gepakkeerd in de bocht. Buiten dat, Schumi heeft die baan al zo vaak gereden. Hij kan die auto er blind neerzetten op exact dezelfde positie "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
jammer vind ik het, totaal onnodig, anders had hij toch z'n 2de plaats op de grid gehad ... neen, zeer jammer voor de spanning in t kampioenschap, alonso valt toch niet uit ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
BAH! Wie zegt dat hij niet aan een snelste ronde bezig was? Of telt dat alleen maar in Schumi zijn geval als hij crashed????? signature ![]() |
|
Schumacher: "Een onvervalste rijdersfout" [27 mei - 15:39] Michael Schumacher heeft na afloop van de kwalificatiesessie in Monaco verklaard een onvervalste rijdersfout te hebben gemaakt in de bepalende laatste minuten van de sessie. De Ferrari-rijder, die op het moment van het voorval op de eerste plaats lag, ging tijdens zijn snelle ronde te wijd bij het uitgaan van de voorlaatste bocht van de omloop. "Jammer genoeg blokkeerde ik mijn wielen en reed gewoon wijd," zei Schumacher. "Ik was niet zeker wat er daarachter gaande was. Ik was me ook niet bewust van de posities waarop de andere rijders stonden op dat moment. Ik vroeg mijn jongens op welke plaats we stonden, en ze zeiden P1. Ik verwachtte dat niet." "We zagen er niet goed uit op donderdag. Vandaag zaten we terug op snelheid, dus ik ben redelijk tevreden." signature ![]() |
|
jaja, dat komt van schumi he. Die gast rijd al zo lang in de Formule 1, die weet echt wel hoe de stand van zaken was. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |