|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
FIA-president Max Mosley zegt dat de resultaten van de jaarlijkse FIA-enquête hebben aangetoond dat er een betere balans moet gevonden worden tussen de gebruikte technologie in de Formule 1 en het rijderstalent. Het merendeel van de ondervraagde fans is van mening dat de Formule 1 een belangrijk technologisch uitstalraam is (91%) maar dat er ook inspanningen moeten geleverd worden om het inhalen te bevorderen. Enkel 28% verklaarde immers dat de technologie het meest spannende aspect is aan de Formule 1. "Het verbeteren van het wagenontwerp om inhalen te bevorderen moet één van onze prioriteiten zijn," vertelde Mosley vandaag. Een persverklaring onthulde dat meer dan 91.000 mensen deelnamen aan de online bevraging, waarvan 66% tevreden was met de nieuwe bandenregels en 73% zijn genoegen uitte over het gewijzigde kwalificatieformat. De meest populaire piloot was Michael Schumacher met 28%, gevolgd door Kimi Raikkonen (17%). Regerend wereldkampioen Fernando Alonso moest het stellen met 7% waardoor hij achter Jenson Button (8%) eindigde en maar net voor David Coulthard (6%) kon blijven. Ferrari was met 30% het meest populaire team gevolgd door McLaren (21%) en Renault (8%). Alle resultaten zijn te bekijken op http://www.fia.com. signature |
|
Jos Verstappen dus niet in de auto in de A1GP zondag Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Waarom niet, heb ik iets gemist?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Ik lees 't net ja! (Had zelf maar 's ff snel gezocht). Jammer, dat soort dingen. Maar als 't waar is, geef ik hem groot gelijk. Als wijlen meneer Donner mij niet op tijd mijn loon geeft (gaf), dan word ik ook pissig. Tsja, we hadden al geen kaartje voor zondag. Op zich niet zo'n ramp als ik weer aan de taferelen van vorig jaar (DTM) denk: Er 3,5 uur over doen om van onze parkeerplek af te komen, daarna nog 1,5 uur in de file en daarna nog 1,5 uur naar huis rijden. En de drukte is waarschijnlijk nu dubbel zo erg. ..."Hate can only create more hate"... |
|
1 woord: trein |
|
1 woord: Bagger! Nee, als ik ergens een hekel aan heb, is het wel het openbaar vervoer. Plus dat ik vorig jaar op de dag na de DTM moest afstuderen, nu kon ik relaxed in de auto nog het e.e.a. doornemen . Tijd zat! Volgend jaar (mocht de DTM weer wat interessanter worden) maar een overnachting zien te regelen in de buurt van 't circuit. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Veel succes! |
|
Tja, er zal wel een kern van waarheid in het verhaal van JV zitten maar het gaat wel opvallend vaak over geld bij hem. |
|
quote: Maak er maar Bleekemolen van |
|
Wellicht ben ik er zondag bij op Circuit Zandvoort. |
|
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Natuurlijk, als je geen geld krijgt dan stop je, dan zet je tenminste druk op de ketel en zet je een statement.. Maar Jos had dit ook NA het weekend kunnen doen, en 10.000en fans een gaaf weekend bezorgen.. En maar roepen dat hij alles voor zijn fans doet. Heeeeel erg jammer. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
+1 En ik denk dat hij echt niet zo aan de grond zit dat ie het daarom moet laten. |
|
Achjoh, we gaan volgend jaar gewoon met z'n allen naar Spa! (F1 is toch leuker). Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de A1 ook aardig fanatiek volgde, ik vond het idee van een sprint race en een hoofdrace zo leuk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hij heeft inderdaad gelijk. Het is inderdaad erg jammer. Nu krijg ik misschien wel een kans om alsnog een kaartje te scoren. Helaas wel zonder Verstappen, maar ik wil het wel een keer meemaken. Formule 1 in België(Spa) waar we welliswaar dit jaar geen GP hadden is onbetaalbaar geworden helaas. |
|
Achja, wat is onbetaalbaar. Het is maar net wat je ervoor over hebt. Wij vinden een lang weekend F1 leuker dan 2 weken Costa del Sol o.i.d. Geen idee wat ervan gaat komen, maar we willen in ieder geval erg graag . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: True, absoluut waar, maar aan de andere kant.. Je bewijst het team een dienst en daar wil je natuurlijk wel voor betaald worden.. Of dat nou om tientjes of om miljoenen gaat, het principe blijft natuurlijk hetzelfde.. Het enige dat JV had gevraagd was een garantie dat alles op tijd zou worden betaald omdat ze daar afgelopen jaar gezeik mee hadden gehad. That's all.. Maargoed, dan nog vind ik dat je DUIZENDEN fans niet in de kou kunt laten staan... En je hoort Verstappen en Lammers mekaar nu zwart maken, dus hoe de vork echt in de steel zit zal wel in het midden blijven.. Ik vind het in ieder geval ONWAARSCHIJNLIJK sucken, aangezien Jos toch wel voor spektakel op de baan zorgde en de enige is met bulten ervaring in die auto.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De Nurburgring en Hockenheim gaan vanaf volgend jaar om het jaar afwisselen, volgend jaar dus Nurburg en geen Hockenheim en dit interesseert jullie wel meer wss Spyker bevestigt Albers voor 2007 [29 september - 08:21] Christijan Albers heeft een contract getekend bij Spyker-MF1 om ook volgend seizoen voor het team te rijden. Het bericht ging al een tijdje in de lucht en werd nog aangezwengeld toen het team onlangs werd overgenomen door het Nederlandse Spyker. "Dit is enorm opwindend," vertelde Albers over zijn contract. "Ten eerste behoud ik mijn plaats in het team, ten tweede wordt het een Nederlands team en het beste van dit alles is dat ze me ervoor zullen betalen." "Het kan niet beter worden dan dit bij het ingaan van mijn derde jaar in mijn F1-carrière. Natuurlijk ben ik tevreden met de nieuwe eigenaars en hun toewijding aan de technische ontwikkeling van het team met de komst van Mike Gascoyne en dat van een nieuw motorpakket." "We hebben reeds een basis van een geweldig team dat enorm gemotiveerd is, en ik ben enorm opgewonden." Faustian Spirit of the Earth |
|
Muller: ,,Spyker een team om rekening mee te houden” Spyker kiest voor Ferrari-motoren 30-9 - Spyker MF1 rijdt volgend jaar met Ferrari-motoren. Gisteren verklaarde het team nog te twijfelen, vandaag is dan toch de knoop doorgehakt. Victor Muller, eigenaar van Spyker Cars, noemt de overeenkomst een mijlpaal. Muller: ,,Om een overeenkomst te bereiken met hét team dat de afgelopen vijftig jaar de Formule 1 kleur heeft gegeven is een mijlpaal in de geschiedenis van ons bedrijf. Ik ben overtuigd dat de samenwerking van Spyker MF1 met Ferrari en haar toegewijde personeel in 2007 zijn vruchten zal afwerpen. De input van Mike Gascoyne als Chief Technology Officer, die vanaf 1 november begint , geeft me het vertrouwen dat Spyker een serieuze strijder in de Formule 1 kan worden. Een team om rekening mee te houden.” Michiel Mol, directeur van Spyker MF1, is blij dat na de goedkeuring van de aandeelhouders en dus het definitieve afronden van de verkoop en ze zo snel tot een motordeal zijn gekomen. ,,Met dit contract is het eerste hoofdstuk van Spyker MF1 gesloten. Het illustreert bovendien onze toewijding en ambitie. We zijn in de Formule 1 om te strijden." Volgens teambaas Colin Kolles was het een zenuwslopend onderhandelingsproces. ,,Maar dat wij nu met Ferrari-motoren rijden geeft wel aan wat voor uitstraling ons team onder de Spyker-vlag heeft. Het meest belangrijke aspect van deze deal is dat voor het eerst in jaren we de stabiliteit hebben van een lange-termijnovereenkomst. En het gebrek daaraan heeft ons de afgelopen jaren steeds veel moeilijkheden opgeleverd tijdens het ontwerpproces. Er is nog veel werk te doen voor we daadwerkelijk in 2007 met de Ferrari-motoren zullen rijden, maar we houden hier wel van een uitdaging.” Het volgende goede nieuws Edit: nieuws is met een S [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 30-09-2006 13:55] |
|
Zeker goed nieuws, nu maar hopen dat ze de verwachtingen waar kunnen maken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
bah, alonso op de pole, voor fisico schumi pas zesde de bridgestones deden het niet goed in de regen en wss regent het in de race ook Faustian Spirit of the Earth |
|
'Poor, old Michael' zei een zekere spanjool na de kwalificatie ... Oververdiende overwinning van Schumi, Renault maakte veel te veel fouten. Schumi voor het eerst aan de leiding van het kampioenschap Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Aan de leiding, nou voorlopig heeft hij net zoveel punten als Alonso. Dus je juicht nog iets te vroeg. Anyway vreselijk gave race, alleen jammer dat die pitstop van Alonso fout ging, dan was het echt spannend geweest. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: euhm... hij heeft meer GP's gewonnen dus officieel staat hij nu aan de leiding zalig gereden GP van Schumi signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |