IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-09-2006 21:27 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Enigszins offtopic maar toch.. mensen die morgen naar de DTM races op Zandvoort gaan?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 21:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

DTM in Formule1 topic

lol


DTM is wel super (op tv toch)

één van de spannendste touring car klasses, naast het Britse BTCC


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-09-2006 2:53 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2006 21:29 schreef Hypnos het volgende:
DTM in Formule1 topic

lol


DTM is wel super (op tv toch)

één van de spannendste touring car klasses, naast het Britse BTCC


Ik zei ook 'enigszins offtopic', baas.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2006 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kovalainen tweede rijder bij Renault
Door Geoffrey Van den Elshout


Index > kovalainen · nieuws · renault


Renault heeft vanmorgen Heikki Kovalainen bevestigd als tweede rijder bij Renault voor komend seizoen. De Fin is momenteel testrijder bij Renault en werd reeds eerder getipt als kanshebber op het tweede zitje naast Fisichella.

Renault maakte eveneens haar testrijders voor komend seizoen bekend. Zoals reeds werd gespeculeerd stapt Ricardo Zonta over van Toyota naar Renault om daar samen met Piquet Jr. de rol van testrijder te vervullen.

Op 06-09-2006 11:33


Faustian Spirit of the Earth


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-09-2006 13:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2006 21:27 schreef nuclearwarfare het volgende:
Enigszins offtopic maar toch.. mensen die morgen naar de DTM races op Zandvoort gaan?


Wij konden niet . 3 jaar achtereen geweest, maar hadden nu een zoveeljarig huwelijksfeest...



quote:
Op 2 september 2006 21:29 schreef Hypnos het volgende:

DTM is wel super (op tv toch)





Live is het nog veel gaver


..."Hate can only create more hate"...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-09-2006 13:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik kan niet wachten op het nieuws dat Ferrari na de race in Italië bekend gaat maken. Gaat Schumacher ermee stoppen en komt Kimi hun kant op?? Spannend hoor!

edit: DTM was altijd spannender toen Opel er ook nog bij was. Nu gaat het eigenlijk alleen maar tussen Audi en Mercedes. En Immortella heeft gelijk, DTM live is echt gaaf!!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 07-09-2006 13:40]


the only pleasure is pain


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-09-2006 15:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 13:39 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik kan niet wachten op het nieuws dat Ferrari na de race in Italië bekend gaat maken. Gaat Schumacher ermee stoppen en komt Kimi hun kant op?? Spannend hoor!



Denk 't haast wel. Maar ja, dat is koffiedik kijken

Ik voel 't aan m'n water......


quote:
edit: DTM was altijd spannender toen Opel er ook nog bij was. Nu gaat het eigenlijk alleen maar tussen Audi en Mercedes. En Immortella heeft gelijk, DTM live is echt gaaf!!




Al was het inderdaad veel leuker toen Opel nog meereed. De naam DTM is nu nauwelijks meer van toepassing met alleen Audi en Mercedes.


..."Hate can only create more hate"...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-09-2006 23:11 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 13:13 schreef Immortella het volgende:Live is het nog veel gaver


Klopt, en direct naast de baan staan (daar waar het gewone volk niet mag komen, huhu) is nog een stuk intenser

quote:
Op 7 september 2006 15:42 schreef Immortella het volgende:
Al was het inderdaad veel leuker toen Opel nog meereed. De naam DTM is nu nauwelijks meer van toepassing met alleen Audi en Mercedes.


Ja, eerste jaar zonder Opel nu he? Wel jammer idd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-09-2006 2:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 13:39 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik kan niet wachten op het nieuws dat Ferrari na de race in Italië bekend gaat maken. Gaat Schumacher ermee stoppen en komt Kimi hun kant op?? Spannend hoor!




als het klopt dat Kimi zowel bij Renault als bij Ferrari een voorcontract heeft getekend, zal Schumi wel stoppen


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-09-2006 1:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Startorde in de GP van Italië
rijder constructeur tijd
1. Kimi Räikkönen (Fin) McLaren 1'21"484
2. Michael Schumacher (Dui) Ferrari 1'21"486
3. Nick Heidfeld (Dui) BMW Sauber 1'21"653
4. Felipe Massa (Bra) Ferrari 1'21"704
5. Jenson Button (GBr) Honda 1'22"011
6. Robert Kubica (Pol) BMW Sauber 1'22"258
7. Pedro De la Rosa (Spa) McLaren 1'22"280
8. Rubens Barrichello (Bra) Honda 1'22"787
9. Giancarlo Fisichella (Ita) Renault 1'23"175
10. Fernando Alonso (Spa) Renault 1'21"829
oorspronkelijk 5e tijd
11. Jarno Trulli (Ita) Toyota 1'21"924
12. Niko Rosberg (Dui) Williams 1'22"203
13. Ralf Schumacher (Dui) Toyota 1'22"280
14. David Coulthard (GBr) Red Bull 1'22"589
15. Scott Speed (VS) Toro Rosso 1'23"165
16. Christian Klien (Oos) Red Bull niet gestart
in tweede sessie
17. Vitantonio Liuzzi (Ita) Toro Rosso 1'23"043
18. Christijan Albers (Ned) Midland 1'23"116
19. Mark Webber (Aus) Williams 1'23"341
20. Tiago Monteiro (Por) Midland 1'23"920
21. Takuma Sato (Jap) Super Aguri 1'24"289
22. Sakon Yamamoto (Jap) Super Aguri 1'26"001



Alonso weer bestraft. Deze keer hinderde hij Massa in de kwalificatie, maar heb de beelden nit gezien, dus geen idee of het terecht is of niet

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 10-09-2006 2:25]


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-09-2006 13:22 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Onderhandelingen iets voor middernacht afgerond
Spyker MF1 Racing een feit

10-9 - De Nederlandse sportwagenfabrikant Spyker heeft op zaterdagavond vlak voor middernacht de aankoop van MF1 Racing afgerond. De onderhandelingen met het Midland-concern van Alex Shnaider, die al tijdens het eerste Grand Prix van het jaar begonnen, kende een moeizame eindfase tijdens de eerste dagen van de Grand Prix van Italië.


Vaak had het M-consortium, onder leiding van internetondernemer Michiel Mol, in Italië de hoop dat er op korte termijn handtekeningen gezet konden worden. Telkens kwam er weer een kleine kink in de kabel tijdens het ‘juridisch waterdicht maken van het contract’ waardoor het langer duurde dan gehoopt.

Maar iets voor half twaalf op zaterdagavond liet Mol aan FORMULE 1 RaceReport weten dat de overeenkomst beklonken was. ,,De aanhouder wint’’, zei hij in een korte reactie. Colin Kolles blijft aan als teambaas. Ontwerper Mike Gascoyne komt per 1 november de formatie versterken als technisch directeur. Gascoyne vertrok begin dit jaar bij Toyota. Eerder werkte hij voor Jordan en Renault.

Spyker is de eigenaar van wat Mol omschrijft als het ‘eerste Nederlandse Formule 1-team ooit’. De fabrikant uit Zeewolde financiert de overname met een aandelenemissie waarvan Mol het leeuwendeel in handen krijgt. Daarmee is Mol, met een aandeel van iets minder dan dertig procent de grootste aandeelhouder van Spyker geworden.

Victor Muller, de baas van Spyker zal, zo vertelde Mol in Monza, de eindverantwoordelijkheid hebben voor SpykerF1. Hijzelf zal de directeur van de Formule 1-tak worden van Spyker en in die rol ook bij de meeste Grand Prix’ aanwezig zijn. ,,Het is de evolutie van een jongensdroom van me’’, zei Mol, ooit oprichter van het internetbedrijf Lost Boys. ,,Ik ben al sinds 2000 betrokken bij de sport als sponsor. Ik heb hier heel lang naar toe geleefd.’’

Midland-eigenaar Alex Shnaider liet in een reactie weten dat het ‘een van de moeilijkste beslissingen’ was die hij ooit heeft moeten nemen. ,,Ik geloof dat dit het beste is voor Midland, Spyker en het raceteam’’, zei Shnaider. ,,Ik ben er trots op dat ik het team in een betere staat achterlaat dan ik het twintig maanden geleden aantrof toen ik het kocht van Jordan Grand Prix.’’


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-09-2006 15:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bye Bye Schumacher!! Nu afwachten wanneer Raikkonen naar Ferrari gaat!

Gave race vandaag. Ik heb flink lopen juichen toen
Alonso zijn motor opblies! Nog maar een paar puntjes
verschil. Hopelijk spannend tot het einde van het seizoen.


the only pleasure is pain


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2006 15:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Spyker MF1FTW111!!one.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-09-2006 17:07 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ah kimi naar Ferarri. Ik had niet verwacht dat ik ooit nog ferarri fan zou worden .


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-09-2006 18:55 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Bye Schumi, tja na 14 jaar mag het inderdaad wel. Wat die man heeft bereikt zal niemand meer nadoen.
Gave race trouwens.
De spanning om de titel zit er weer goed in nu. Nog 3 race's te gaan met 2 punten verschil.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2006 18:55 schreef 6sic6 het volgende:
Bye Schumi, tja na 14 jaar mag het inderdaad wel. Wat die man heeft bereikt zal niemand meer nadoen.



Never say never. Bovenstaande dachten mensen destijds waarschijnlijk ook van Senna, al is dat misschien niet te vergelijken.

En verder wil ik over de race van vandaag niet praten.






..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-09-2006 2:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mja ik zit wel met een dubbel gevoel

ben heel blij dat Schumi gewonnen heeft en dat de kloof maar 2 punten meer is


maar ja, z'n afscheid ... volgend jaar voor Kimi en Felipe supporteren dus


Faustian Spirit of the Earth


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 11-09-2006 10:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Schumi eruit. Happy happy joy joy!




Subtiel kamerolifantje


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2006 11:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En Doornbos de laatste 3 races in plaats van Klien! Eventjes twee Nederlanders in de F1. En een Nederlands team volgend jaar, dit begint eindelijk eens ergens op te lijken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-09-2006 11:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

11-9 - Robert Doornbos rijdt de laatste drie Grand Prix’ van het seizoen. Dat is geen speculatie meer, maar een feit. Red Bull Racing heeft maandagochtend bevestigd dat de Nederlander Christian Klien per direct vervangt.


Klien heeft zich bij de leiding van Red Bull niet populair gemaakt door het Champcar-aanbod niet te accepteren en zijn beslissing ook nog eens een dag te vroeg uit te laten lekken. Hij werd zaterdag publielijk gevild door Red Bull-kopstuk dr. Helmut Marko, waarna een breuk onafwendbaar was.

Zondagavond werden de geruchten steeds heviger, waarop Doornbos’ manager Marco Zecchi liet weten dat hij maandagmorgen definitief antwoord zou krijgen. Dat antwoord heeft Zecchi nu gehad: zijn pupil mag de laatste drie races rijden. Te beginnen in China, de baan waarop Doornbos eind 2004 zijn debuut als vrijdagtester van Jordan maakte.
,,Robert heeft dit seizoen uitstekend werk verricht op de vrijdagen en hij beschikt al over de nodige race-ervaring”, verduidelijkt teambaas Christian Horner de promotie van de Rotterdamse coureur. ,,Wat betreft Christian, wij hebben zijn contract ontbonden zodat hij zich kan richten op de volgende stap in zijn carrière.” Kliens naam wordt genoemd bij Sypker MF1 en ook testen bij Toyota zou een optie voor de Oostenrijker zijn.

Doornbos zelf is enorm verheugd dat hem deze kans wordt geboden. ,,Leuk hoor, dat testen op de vrijdag maar dit is waar je het voor doet. Eindelijk mag ik weer eens een heel weekend aan de slag. Gelukkig heb ik de mensen binnen het team goed leren kennen dit seizoen, dus ik zal samen met hen mijn best doen om een solide resultaat neer te zetten.”


ff het complete artikel


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-09-2006 12:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Beter!!! Ook zwaar verdiend voor Doornbos.. Laat hem zich maar eens in een race bewijzen!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2006 15:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

schumi!


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2006 16:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Schumi ist een Schwein. Fangio blijft de beste!



Kubica FTW!!1!. 3 races en een podiumfinish.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 11-09-2006 16:20 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik vroeg me al af wie die vreemde vogel daar ineens deed, maar hij doet ook nog maar drie races mee. Gooooooooooooooooooooooooooo Kubica!


Subtiel kamerolifantje


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-09-2006 17:07 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Als Robert Doornbos nou ook eens zo'n geintje flikt de volgende 3 races dan denk ik dat een aantal teambazen toch nog eens achter de oren aan het krabben gaan..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen