![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Enigszins offtopic maar toch.. mensen die morgen naar de DTM races op Zandvoort gaan? ![]() |
|
quote: Ik zei ook 'enigszins offtopic', baas. ![]() ![]() |
|
Kovalainen tweede rijder bij Renault Door Geoffrey Van den Elshout Index > kovalainen · nieuws · renault Renault heeft vanmorgen Heikki Kovalainen bevestigd als tweede rijder bij Renault voor komend seizoen. De Fin is momenteel testrijder bij Renault en werd reeds eerder getipt als kanshebber op het tweede zitje naast Fisichella. Renault maakte eveneens haar testrijders voor komend seizoen bekend. Zoals reeds werd gespeculeerd stapt Ricardo Zonta over van Toyota naar Renault om daar samen met Piquet Jr. de rol van testrijder te vervullen. Op 06-09-2006 11:33 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Wij konden niet ![]() ![]() quote: Live is het nog veel gaver ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik kan niet wachten op het nieuws dat Ferrari na de race in Italië bekend gaat maken. Gaat Schumacher ermee stoppen en komt Kimi hun kant op?? Spannend hoor! edit: DTM was altijd spannender toen Opel er ook nog bij was. Nu gaat het eigenlijk alleen maar tussen Audi en Mercedes. En Immortella heeft gelijk, DTM live is echt gaaf!! [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 07-09-2006 13:40] the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Denk 't haast wel. Maar ja, dat is koffiedik kijken ![]() Ik voel 't aan m'n water...... ![]() quote: ![]() Al was het inderdaad veel leuker toen Opel nog meereed. De naam DTM is nu nauwelijks meer van toepassing met alleen Audi en Mercedes. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Klopt, en direct naast de baan staan (daar waar het gewone volk niet mag komen, huhu) is nog een stuk intenser ![]() quote: Ja, eerste jaar zonder Opel nu he? Wel jammer idd. ![]() |
|
quote: als het klopt dat Kimi zowel bij Renault als bij Ferrari een voorcontract heeft getekend, zal Schumi wel stoppen Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Startorde in de GP van Italië rijder constructeur tijd 1. Kimi Räikkönen (Fin) McLaren 1'21"484 2. Michael Schumacher (Dui) Ferrari 1'21"486 3. Nick Heidfeld (Dui) BMW Sauber 1'21"653 4. Felipe Massa (Bra) Ferrari 1'21"704 5. Jenson Button (GBr) Honda 1'22"011 6. Robert Kubica (Pol) BMW Sauber 1'22"258 7. Pedro De la Rosa (Spa) McLaren 1'22"280 8. Rubens Barrichello (Bra) Honda 1'22"787 9. Giancarlo Fisichella (Ita) Renault 1'23"175 10. Fernando Alonso (Spa) Renault 1'21"829 oorspronkelijk 5e tijd 11. Jarno Trulli (Ita) Toyota 1'21"924 12. Niko Rosberg (Dui) Williams 1'22"203 13. Ralf Schumacher (Dui) Toyota 1'22"280 14. David Coulthard (GBr) Red Bull 1'22"589 15. Scott Speed (VS) Toro Rosso 1'23"165 16. Christian Klien (Oos) Red Bull niet gestart in tweede sessie 17. Vitantonio Liuzzi (Ita) Toro Rosso 1'23"043 18. Christijan Albers (Ned) Midland 1'23"116 19. Mark Webber (Aus) Williams 1'23"341 20. Tiago Monteiro (Por) Midland 1'23"920 21. Takuma Sato (Jap) Super Aguri 1'24"289 22. Sakon Yamamoto (Jap) Super Aguri 1'26"001 Alonso weer bestraft. Deze keer hinderde hij Massa in de kwalificatie, maar heb de beelden nit gezien, dus geen idee of het terecht is of niet [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 10-09-2006 2:25] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Onderhandelingen iets voor middernacht afgerond Spyker MF1 Racing een feit 10-9 - De Nederlandse sportwagenfabrikant Spyker heeft op zaterdagavond vlak voor middernacht de aankoop van MF1 Racing afgerond. De onderhandelingen met het Midland-concern van Alex Shnaider, die al tijdens het eerste Grand Prix van het jaar begonnen, kende een moeizame eindfase tijdens de eerste dagen van de Grand Prix van Italië. Vaak had het M-consortium, onder leiding van internetondernemer Michiel Mol, in Italië de hoop dat er op korte termijn handtekeningen gezet konden worden. Telkens kwam er weer een kleine kink in de kabel tijdens het ‘juridisch waterdicht maken van het contract’ waardoor het langer duurde dan gehoopt. Maar iets voor half twaalf op zaterdagavond liet Mol aan FORMULE 1 RaceReport weten dat de overeenkomst beklonken was. ,,De aanhouder wint’’, zei hij in een korte reactie. Colin Kolles blijft aan als teambaas. Ontwerper Mike Gascoyne komt per 1 november de formatie versterken als technisch directeur. Gascoyne vertrok begin dit jaar bij Toyota. Eerder werkte hij voor Jordan en Renault. Spyker is de eigenaar van wat Mol omschrijft als het ‘eerste Nederlandse Formule 1-team ooit’. De fabrikant uit Zeewolde financiert de overname met een aandelenemissie waarvan Mol het leeuwendeel in handen krijgt. Daarmee is Mol, met een aandeel van iets minder dan dertig procent de grootste aandeelhouder van Spyker geworden. Victor Muller, de baas van Spyker zal, zo vertelde Mol in Monza, de eindverantwoordelijkheid hebben voor SpykerF1. Hijzelf zal de directeur van de Formule 1-tak worden van Spyker en in die rol ook bij de meeste Grand Prix’ aanwezig zijn. ,,Het is de evolutie van een jongensdroom van me’’, zei Mol, ooit oprichter van het internetbedrijf Lost Boys. ,,Ik ben al sinds 2000 betrokken bij de sport als sponsor. Ik heb hier heel lang naar toe geleefd.’’ Midland-eigenaar Alex Shnaider liet in een reactie weten dat het ‘een van de moeilijkste beslissingen’ was die hij ooit heeft moeten nemen. ,,Ik geloof dat dit het beste is voor Midland, Spyker en het raceteam’’, zei Shnaider. ,,Ik ben er trots op dat ik het team in een betere staat achterlaat dan ik het twintig maanden geleden aantrof toen ik het kocht van Jordan Grand Prix.’’ ![]() |
|
Bye Bye Schumacher!! Nu afwachten wanneer Raikkonen naar Ferrari gaat! Gave race vandaag. Ik heb flink lopen juichen toen Alonso zijn motor opblies! Nog maar een paar puntjes verschil. Hopelijk spannend tot het einde van het seizoen. the only pleasure is pain ![]() |
|
Spyker MF1FTW111!!one. ![]() |
|
Ah kimi naar Ferarri. Ik had niet verwacht dat ik ooit nog ferarri fan zou worden ![]() ![]() |
|
Bye Schumi, tja na 14 jaar mag het inderdaad wel. Wat die man heeft bereikt zal niemand meer nadoen. Gave race trouwens. De spanning om de titel zit er weer goed in nu. Nog 3 race's te gaan met 2 punten verschil. ![]() |
|
quote: Never say never. Bovenstaande dachten mensen destijds waarschijnlijk ook van Senna, al is dat misschien niet te vergelijken. En verder wil ik over de race van vandaag niet praten. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
mja ik zit wel met een dubbel gevoel ben heel blij dat Schumi gewonnen heeft en dat de kloof maar 2 punten meer is maar ja, z'n afscheid ... volgend jaar voor Kimi en Felipe supporteren dus Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Schumi eruit. Happy happy joy joy! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
En Doornbos de laatste 3 races in plaats van Klien! Eventjes twee Nederlanders in de F1. En een Nederlands team volgend jaar, dit begint eindelijk eens ergens op te lijken. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
11-9 - Robert Doornbos rijdt de laatste drie Grand Prix’ van het seizoen. Dat is geen speculatie meer, maar een feit. Red Bull Racing heeft maandagochtend bevestigd dat de Nederlander Christian Klien per direct vervangt. Klien heeft zich bij de leiding van Red Bull niet populair gemaakt door het Champcar-aanbod niet te accepteren en zijn beslissing ook nog eens een dag te vroeg uit te laten lekken. Hij werd zaterdag publielijk gevild door Red Bull-kopstuk dr. Helmut Marko, waarna een breuk onafwendbaar was. Zondagavond werden de geruchten steeds heviger, waarop Doornbos’ manager Marco Zecchi liet weten dat hij maandagmorgen definitief antwoord zou krijgen. Dat antwoord heeft Zecchi nu gehad: zijn pupil mag de laatste drie races rijden. Te beginnen in China, de baan waarop Doornbos eind 2004 zijn debuut als vrijdagtester van Jordan maakte. ,,Robert heeft dit seizoen uitstekend werk verricht op de vrijdagen en hij beschikt al over de nodige race-ervaring”, verduidelijkt teambaas Christian Horner de promotie van de Rotterdamse coureur. ,,Wat betreft Christian, wij hebben zijn contract ontbonden zodat hij zich kan richten op de volgende stap in zijn carrière.” Kliens naam wordt genoemd bij Sypker MF1 en ook testen bij Toyota zou een optie voor de Oostenrijker zijn. Doornbos zelf is enorm verheugd dat hem deze kans wordt geboden. ,,Leuk hoor, dat testen op de vrijdag maar dit is waar je het voor doet. Eindelijk mag ik weer eens een heel weekend aan de slag. Gelukkig heb ik de mensen binnen het team goed leren kennen dit seizoen, dus ik zal samen met hen mijn best doen om een solide resultaat neer te zetten.” ff het complete artikel ![]() |
|
Beter!!! Ook zwaar verdiend voor Doornbos.. Laat hem zich maar eens in een race bewijzen! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Schumi ist een Schwein. Fangio blijft de beste! Kubica FTW!!1!. 3 races en een podiumfinish. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik vroeg me al af wie die vreemde vogel daar ineens deed, maar hij doet ook nog maar drie races mee. Gooooooooooooooooooooooooooo Kubica! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Als Robert Doornbos nou ook eens zo'n geintje flikt de volgende 3 races dan denk ik dat een aantal teambazen toch nog eens achter de oren aan het krabben gaan.. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |