IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-06-2006 17:27 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Hmm, mijn voorberekening zegt 264 punten.
Immo: 103. Als ik jou was zou ik geld gaan uitgeven


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-06-2006 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

saaie race

renault - ferrari - mcLaren - Renault - Ferrari - McLaren - BMW - BMW


signature


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-06-2006 23:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 17:27 schreef rajackar het volgende:
Hmm, mijn voorberekening zegt 264 punten.
Immo: 103. Als ik jou was zou ik geld gaan uitgeven


Jaja, ik weet 't. Dat wordt echt tijd, maar ik vergeet het telkens... En iedere keer als de race weer begonnen is, vraag ik me heel hard af waarom ik Speed nog steeds heb. En Coulthard presteert ook niet al te best.

Ik zal van de week even kijken. Saaie race trouwens, maar natuurlijk wel te gek dat Alonso weer gewonnen heeft!!


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-06-2006 2:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

neen

spanning is nu wel helemaal weg


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 0:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Juan-Pablo Montoya zal McLaren verlaten op het einde van 2006.

In tegenstelling tot teamgenoot Kimi Raikkonen, ligt de Colombiaan niet zo goed in de markt op vlak van het vinden van een zitje voor komend seizoen.

Nadat hij het Williams-team verliet, heeft de 30-jarige Montoya nog niet veel indruk kunnen maken gedurende twee jaar bij McLaren.

"Alleen enkele overwinningen zullen hem redden," zei een anoniem teamlid van McLaren aan Auto, Motor und Sport.

Eerder leek Red Bull Racing een optie te worden voor Juan-Pablo Montoya, maar ook dit lijkt niet meer het geval te zijn nadat Gerhard Berger, vriend en zakenpartner van Dietrich Mateschitz, hem afschreef.

Waar Montoya wel naartoe moet? Misschien kan hij terugkeren naar het team van Sir Frank Williams. Montoya begon zijn F1 carrière bij Williams in 1997 als testrijder, en werd daarna gepromoveerd tot racer.

De 64-jarige Williams zei nog: "Juan is een fantastische rijder."

Uiteraard is bovenstaand artikel niet officieel, maar zodra er verdere ontwikkelingen bekend zijn, zal u deze hier kunnen lezen.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-06-2006 2:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

was te verwachten he

Alonso
Hamilton waarschijnlijk, of mss nog Kimi


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 0:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Fisichella is al zeker van Renault-zitje in 2007



Het Renault F1 team heeft zonet bekend gemaakt dat Giancarlo Fisichella al zeker is van zijn zitje bij het team in 2007.

Zijn uitstekende relatie met het team en zijn pure snelheid waren van doorslaggevend belang bij de keuze van Renault voor de rijders van 2007.

Giancarlo Fisichella: "Het is heel belangrijk voor mij om zo snel mogelijk zekerheid te hebben over mijn toekomst. Ik ben dan ook heel blij om voor Renault te kunnen blijven rijden volgend jaar, en dat ik de kans heb om de beloning te krijgen voor twee jaar hard werken. Ik wil het hele Renault F1 Team en de Renault Group bedanken voor hun vertrouwen in mij. Dankzij mijn duidelijke toekomst kan ik me terug 100% richten op het rijden. We willen de constructeurstitel bij Renault houden en ik wil zo hoog mogelijk eindigen in de drivers standing."

Renault F1 Team Managing Director, Flavio Briatore: "We zijn heel tevreden om ook volgend jaar met Giancarlo te kunnen samenwerken. Hij maakt een groot deel uit van ons succes van verleden jaar, en is dit jaar veel verbeterd. Hierdoor wordt het team ook sterker. We geloven dat hij dat nog eens kan in 2007. Het is belangrijk voor Renault om continuïteit te hebben voor volgend jaar, en de integratie van Giancarlo in het team is nu perfect. Het is ook belangrijk dat hij nu al twee jaar ervaring heeft bij dit team. Wij zullen ambitieuze verwachtingen hebben voor het volgende seizoen, en Giancarlo is in staat om ze in te lossen."


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

McLaren heeft het grootste budget
[15 juni - 21:47]


Het McLaren-team is vandaag de dag het team met het grootste budget. Dat staat te lezen in het magazine BusinessF1.

De Britse renstal doet daarmee 'beter' dan Toyota, die tijdens de afgelopen jaren telkens het meest uitgaf.

De meest succesvolle teams op dit moment - Ferrari en Renault - vinden we pas terug op de vijfde en zesde plaats.

In totaal geven de teams maar dan 2.700 miljoen dollar uit.

Team Budget ($)
1. McLaren 400 miljoen
2. Toyota 393 miljoen
3. Honda 382 miljoen
4. BMW Sauber 378 miljoen
5. Ferrari 329 miljoen
6. Renault 300 miljoen
7. Red Bull Racing 201 miljoen
8. Williams 134 miljoen
9. Super Aguri 95 miljoen
10. MF1 Racing 76 miljoen
11. Scuderia Toro Rosso 66 miljoen



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-06-2006 2:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mja Fisichella ... als hij volgend jaar niet presteert, als alonso weg is, zal het wel gedaan zijn voor hem bij een topteam


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 2:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

of het moet zijn dat renault exceptioneel goed is en die finse testrijder 2de piloot wordt en minder is


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-06-2006 3:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

bwa het kan wel dat renault minder goed zal zijn, maar daar hoop ik toch niet op

en waarschijnlijk wordt Kovalainen wel 2de rijder ja en zie hem wel even goed doen als fisico


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-06-2006 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

saai weer ... mede dankzij Mclaren die alles verprutst hebben bij de pitstops


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-06-2006 15:23 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 26 juni 2006 1:47 schreef cataclysm child het volgende:
saai weer ... mede dankzij Mclaren die alles verprutst hebben bij de pitstops


Saai

Vond het echt wel een vette race, gebeurde genoeg! Jammer van Raikkonen weer, en goed, Alonso is gewoon oppermachtig, maar vond het een koele race!

En het zit Albers ook niet mee zeg..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 26-06-2006 16:09 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 0:13 schreef Hypnos het volgende:
Juan-Pablo Montoya zal McLaren verlaten op het einde van 2006.

In tegenstelling tot teamgenoot Kimi Raikkonen, ligt de Colombiaan niet zo goed in de markt op vlak van het vinden van een zitje voor komend seizoen.
*knip*
Waar Montoya wel naartoe moet? Misschien kan hij terugkeren naar het team van Sir Frank Williams. Montoya begon zijn F1 carrière bij Williams in 1997 als testrijder, en werd daarna gepromoveerd tot racer.




volgens mij willen ze montoya bij de champcars zo terug hebben, dus denk dat ie niet meer in de F1 komt volgend jaar en daar mis ik weinig aan


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2006 19:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een stupide actie van Montoya weer, kon zich niet inhouden


signature


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 26-06-2006 19:39 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Mooi man, typisch Montoya. Alleen beter had hij een Ferrari eraf gemikt in plaats van Nico Rosberg.


zo kan ie wel weer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2006 19:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vond het trouwens best slecht dat zoveel wagens door iets simpels als stukjes rubber de fout in gingen .. allemaal in dezelfde bocht in de problemen ...


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 26-06-2006 19:42 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Zegt volgens mij meer over die bocht dan over de coureurs. Maarja, als er 1 gaat en die neemt al die zooi mee, dan gaat de volgende des te makkelijker.

Kut voor 'm dat Raikkonen het nog ff in de laatste lap deed.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 26-06-2006 19:43]


zo kan ie wel weer


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-06-2006 20:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mclaren ook, wat een gepruts bij die pitstops


Faustian Spirit of the Earth


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 27-06-2006 9:06 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 26 juni 2006 20:00 schreef cataclysm child het volgende:
mclaren ook, wat een gepruts bij die pitstops

Dat had te maken met een kapotte koppeling. De achterwielen bleven doordraaien.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-06-2006 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ach ja whatever, er scheelt altijd wel íets bij mclaren


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2006 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

zo hoort het se

1. Schumi
2. Massa
3. Fisico + 1 sec
4. Barrichello
5. Alonso + 1.6 sec


Faustian Spirit of the Earth


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-07-2006 10:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Mooi dat Albers eens in de 2e reeks mee mocht rijden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2006 12:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

datr wordt leuk


signature


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 02-07-2006 13:47 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

leuk? hmmm, ben eerder bang voor een overheersende race van schumi, . . ..

we hopen er t beste van



Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen