![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
maar Fangio en Schumi vergelijken is hetzelfde als Merckx met Armstrong vergelijken ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
@immortella: Ik geloof dat ik het met de punten nu echt wel kan shaken. De keuze om voor red bull te gaan is echt legendarisch slecht geweest ![]() ![]() |
|
quote: Wie dan? Spyker Midlands niet, want het schijnt dat Albers daar gaat zitten met Klien, en ik heb gehoord dat Albers ook een clausule in zijn contract heeft dat hij de enige Nederlandse rijder bij het team mag zijn. Red Bull heeft inmiddels Webber aangetrokken voor volgend jaar, en ik heb nog geen mogelijkheden bij andere teams gehoord. Dus... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Albers heeft al een contract getekend bij een andere team, wordt in Oktober bekend gemaakt bij wie. ![]() |
|
Nou, dat wordt dan Super Aguiri, of testrijder (McLaren of zo? Die hebben volgens mij wel plaats). Wel vreemd, maar goed, het zal ongetwijfeld een stap vooruit zijn. Ik verwacht wederom niet al te veel van Midlands volgend jaar, of ze nu Spyker heten of niet. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-09-2006 15:14] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ghehe, inderdaad! ![]() Mijn keuze om voor BMW te gaan én voor Massa is legendarisch goed geweest! It's all about the strategy baby ![]() Edit: Ik dacht trouwens dat 't al aardig zeker was dat Albers bij Spyker MF1 zou blijven... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 13-09-2006 0:48] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Monteiro was ook zogezegd zeker, maar dat valt ook af te wachten dus en Klien, die gaat de vrijdagtester worden voor Midland/Spyker de laatste 3 races en hoogstwaarschijnlijk racepiloot volgend jaar Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Renault en Red Bull tekenen tweejarig contract! [15 september - 11:48] Vanmorgen heeft Renault officieel aangekondigd dat het voor 2 jaren motoren zal leveren aan Red Bull GmbH. Red Bull GmbH zal later aankondigen welk team (Red Bull Racing of Scuderia Toro Rosso) gebruik zal maken van de motoren. "Het is positief voor de Formule 1 dat een ander team met een goede en competitieve motor kan rijden. Deze deal versterkt de aanwezigheid van Renault in deze sport. We kijken uit naar de samenwerking met een dynamisch en ambitieus team zoals Red Bull," aldus het Renault F1-team. Dit wil tevens zeggen dat Toro Rosso volgend seizoen geen gebruik meer zal maken van de V10-motor van Cosworth, daar Red Bull nog een contract heeft met Ferrari voor een jaar. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Olivier Panis stopt met Formule 1 [18 september - 12:32] Panasonic Toyota Racing maakte zonet bekend dat Olivier Panis beslist heeft om het team te verlaten op het einde van dit jaar, en dat hij zo een punt zet achter zijn twaalf jaar durende carrière in de Formule 1 waarin hij 1 Grand Prix wist te winnen. Daarnaast eindigde de Fransman 5 keer op het podium, van de 158 races die hij reed. Panis racete voor Ligier, Prost, B·A·R en Toyota, en was ook een jaar testrijder voor McLaren. Olivier Panis, testrijder bij Toyota: "Toyota heeft veel vooruitgang geboekt en ik ben blij daar deel van uit te maken. Het team was altijd erg gemotiveerd en is dat nog steeds. Ik ben echt tevreden over mijn werk en het team heeft het altijd fantastisch gedaan. Ik zal iedereen met wie ik gewerkt heb erg missen, maar ik weet dat het tijd is voor mij om op te stappen en opnieuw te racen. Ik kijk uit naar een nieuwe uitdaging buiten de Formule 1 maar ik zal Toyota altijd blijven volgen en ik hoop dat ze het succes behalen dat ze verdienen." Teambaas Tsutomu Tomita wil in naam van Toyota Olivier Panis bedanken voor zijn bijdrage de afgelopen jaren. "We zijn Olivier erg dankbaar voor de toewijding die hij in het team gestoken heeft gedurende onze vierjarige samenwerking. Zijn technische kennis en zijn menselijke kwaliteiten hebben veel bijgedragen tot onze ontwikkeling. We begrijpen zijn verlangen om verder te racen. We willen hem daarom bedanken om zijn kennis met ons te delen en zullen hem steunen in alles wat hij doet." Door het wegvallen van zijn testrijders, Olivier Panis en Ricardo Zonta, moet Toyota op zoek naar een nieuwe testpiloot voor 2007. Die lijkt er te komen met Franck Montagny, die ook derde rijder zou worden. Daarnaast bekijkt het team ook jonge talenten om te promoveren tot testrijder. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Oranje! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
typisch ![]() ![]() nee, het valt nog mee ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Wat een WAANZINNIG mooie auto zeg ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Eh...? Vind je dat zelf ook niet wat overdreven? Als op dat plaatje hieronder nu de Aston Martin Vanquish zou staan, zou 't geloofwaardig zijn. Maar dit is een 'vrij standaard' F1 auto hoor. Alleen dan oranje. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Nouja, even in mn hoofd houdende dat het een F1 auto is, ghehe, de carosserie is idd veelal hetzelfde ![]() Maar IMHO de mooiste auto die er tussen rijdt.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ok, dat mag. Vind zelf de McLaren's en de Toro Rosso's mooier qua uiterlijk. Maar er gaat niets boven het blauw/geel natuurlijk! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Wat/waar/wanneer is de volgende race eigenlijk? Wel interesant met Spyker erbij ![]() |
|
01-10-2006 - China ![]() |
|
quote: En Doornbos ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
binnen de twee jaar failliet signature ![]() |
|
dat dacht iedereen de voorbije 20 jaar ook over Minardi ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
sinds Minardi in 91 van Ferrari Barbeque motoren kreeg (check de resutltaten) zijn ze ruimschgoots vergoedt, en sindsdien deden zich dubieuze investeerders aan als F1-liefhebbers... Zelfste met lamborghini... die Zwitsers ![]() signature ![]() |
|
Zuid-Korea krijgt vanaf 2010 een GP Europa = bye bye binnenkort Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Mosambique ook! ! ![]() |
|
quote: De mooiste F1 die ik ooit (op tv) zag rijden was volgens mij destijds van Arrows, nog voor de uiteindelijke verf en reclame erop kwam. Helemaal zwart, of zeer donkergrijs. Erg gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-09-2006 18:32] ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |