IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-08-2006 2:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

waarom zou de deal met Mclaren niet meer doorgaan?

Alonso wil een nieuwe uitdaging en Dennis haalt nog eens een wereldkampioen binnen


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2006 15:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Opnieuw incident tussen Alonso en Doornbos
[25 augustus - 14:58]


Regerend wereldkampioen Fernando Alonso is opnieuw in de clinch gegaan met Red Bull-testrijder Robert Doornbos, deze keer tijdens de tweede oefensessie ter voorbereiding op de Turkse Grand Prix.

Tijdens het vorig Grand Prix-weekend in Hongarije kwam het ook tot een incident tussen de twee piloten waarna Alonso bestraft werd door de racestewards omwille van ongehoord rijgedrag.

Op het Istanbul-circuit zorgde Alonso wederom voor controverse toen Robert Doornbos uit de negende bocht de Renault-rijder kon inhalen. Alonso liet het daar niet bij en dook langs de binnenkant in de volgende bocht om Doornbos ervan te verhinderen in te halen.

"Ik hoopte dat hij me zou laten gaan zodat ik mijn ronde kon afmaken, maar dat deed hij niet," aldus Doornbos aan Autosport.com. "Hij wou tonen wie het meeste lef had en wie het laatst kon remmen, en dat was het. Ik ben benieuwd om te horen wat hij erover denkt. Het was natuurlijk heel goed dat hij me op sleeptouw nam in de negende bocht, maar wat erna gebeurde is jammer. We raakten elkaar zeker. Daar zijn bewijzen van."


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-08-2006 2:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ach ja, hij zal nu wel geen straf krijgen


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-08-2006 1:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Startorde in de GP van Turkije
rijder constructeur tijd
1. Felipe Massa (Bra) Ferrari 1'26"907
2. Michael Schumacher (Dui) Ferrari 1'27"284
3. Fernando Alonso (Spa) Renault 1'27"321
4. Giancarlo Fisichella (Ita) Renault 1'27"564
5. Nick Heidfeld (Dui) BMW Sauber 1'27"785
6. Jenson Button (GBr) Honda 1'27"790
7. Kimi Räikkönen (Fin) McLaren 1'27"866
8. Robert Kubica (Pol) BMW Sauber 1'28"167
9. Mark Webber (Aus) Williams 1'29"436
10. Christian Klien (Oos) Red Bull 1'27"852
11. Pedro De la Rosa (Spa) McLaren 1'27"897
12. Jarno Trulli (Ita) Toyota 1'27"973
13. Rubens Barrichello (Bra) Honda 1'28"257
14. Niko Rosberg (Dui) Williams 1'28"386
15. Ralf Schumacher (Dui) Toyota 1'27"569
16. David Coulthard (GBr) Red Bull 1'29"136
17. Scott Speed (VS) Toro Rosso 1'29"158
18. Vitantonio Liuzzi (Ita) Toro Rosso 1'29"250
19. Tiago Monteiro (Por) Midland 1'29"901
20. Sakon Yamamoto (Jap) Super Aguri 1'30"607
21. Takuma Sato (Jap) Midland 1'30"850
22. Christijan Albers (Ned) Super Aguri 1'28"639



Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-08-2006 2:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

1. Massa
2. Alonso
3. Schumi

gave race, maar Ferrari verprutste het bij de Safety Car situatie door beide rijders tegelijk binnen te roepen => schumi verloor 10 sec en maakte verder in de race nog een foutje

kloof is nu 12 ptn, wordt moeilijk


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-08-2006 12:03 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Wel erg gaaf voor Massa!! Lang geleden dat ik iemand zo uit zijn bol heb zien gaan op het podium!

(Al heb ik het podium van Hongarije (Button) gemist.. Race wel gezien natuurlijk)


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-08-2006 14:18 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Nice, Spijker is in onderhandelingen voor de overname van Midland! Samen met Michiel Mol dus.. Straks een Nederlands team in de F1?

Hopen dat ze nog een hele hoop NL sponsors erbij kunnen vinden en zo een beetje naar voren op de grid kunnen rijden!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-08-2006 2:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 12:03 schreef Ethereal het volgende:
Wel erg gaaf voor Massa!! Lang geleden dat ik iemand zo uit zijn bol heb zien gaan op het podium!

(Al heb ik het podium van Hongarije (Button) gemist.. Race wel gezien natuurlijk)


Button bleef er nogal kalm bij


Faustian Spirit of the Earth


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-08-2006 15:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 14:18 schreef Ethereal het volgende:
Nice, Spijker is in onderhandelingen voor de overname van Midland! Samen met Michiel Mol dus.. Straks een Nederlands team in de F1?

Hopen dat ze nog een hele hoop NL sponsors erbij kunnen vinden en zo een beetje naar voren op de grid kunnen rijden!


Dat zou inderdaad heel gaaf zijn ja! Spyker als F1 team,

Gaaf voor Massa trouwens, en uiteraard nog veel gaver dat Alonso weer 2 puntjes uit is gelopen op onze-over-het-paard-getilde-oosterbuurman.


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-08-2006 16:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oja, @Raj: Heb je al gekeken naar onze F1 manager?


..."Hate can only create more hate"...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 29-08-2006 18:30 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ja, daar werd ik niet vrolijk van


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-08-2006 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

kalender voor 2007 is bekendgemaakt

Spa-Francorchamps is er weer bij

Japan vervangt Suzuka door Fuji

Nurburgring en Imola verdwijnen van kalender


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-08-2006 10:18 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De actie van Alonso op Doornbos had wat mij betreft
zeker wel bestraft mogen worden. Wat een eikel is
Alonso toch. Voor de eerste keer wereldkampioen en nu
al capsones van heb ik jou daar. Bij de uitrem actie op
Doornbos viel het nog mee dat ze niet allebei van de
baan zijn geraakt.
De race was best wel saai te noemen. Jammer dat Kimi
uitviel in de eerste ronde en natuurlijk van de pitstop
van Ferrari. Anders was de race zeker spannender
geworden.
Volgend jaar gelukkig Spa Francorchamps weer. Zal wel
weer een flinke duit gaan kostten, maar dan heb je ook
wat!!

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 30-08-2006 12:59]


the only pleasure is pain


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 30-08-2006 12:30 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Spa weer F1
Volgend jaar weer naar de formule 1 dus


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 30-08-2006 12:31 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Met misschien wel een Nederlands team, dat zou wel heel vet zijn!!!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2006 12:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Autocoureur Da Matta kan weer praten

anp | Gepubliceerd op 31 augustus 2006, 11:10
Laatst bijgewerkt op 31 augustus 2006, 11:17

NEENAH - De toestand van de vroegere formule 1-coureur Cristiano Da Matta is flink verbeterd. De Champ Car-coureur raakte begin augustus zwaargewond, toen hij tijdens een training op een hert botste. Da Matta liep flinke hoofdwonden op en werd onmiddellijk naar de intensive care gebracht.


Tijdens een spoedoperatie werd bij Da Matta een bloedprop in zijn hoofd verwijderd. ,,De afgelopen dagen heeft hij veel vooruitgang geboekt'', aldus een arts. ,,Hij kan weer - zonder hulp - een stukje lopen en hij praat alweer Engels en Portugees.''

Of Da Matta nog zal terugkeren in de autosport, is onduidelijk


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 31-08-2006 12:52 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

beterschap voor hem


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2006 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

damn das hard ja


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2006 1:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mss kan hij ooit wel nog racen

zie maar naar Alex Zanardi die in 2001 beide benen verloor

of Hakkinen na z'n crash in 95 denk ik, lag toen een dag in coma, brak z'n schedel en verloor een deel van z'n denkend vermogen


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-09-2006 4:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Coureurs zijn harde mensen!! Mijn grootste respect gaat
toch echt uit naar Zanardi. Hoe graag wil je dan racen?
Beide benen verloren en volgens mij het jaar nog niet rond
of alweer in een auto racen?


the only pleasure is pain


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-09-2006 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

was net een jaar later dat hij op hetzelfde circuit (Lausitzring denk ik) waar hij het ongeluk had opnieuw racete, met 2 kunstbenen ...


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-09-2006 16:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 1:21 schreef cataclysm child het volgende:
mss kan hij ooit wel nog racen

zie maar naar Alex Zanardi die in 2001 beide benen verloor

of Hakkinen na z'n crash in 95 denk ik, lag toen een dag in coma, brak z'n schedel en verloor een deel van z'n denkend vermogen


Hakkinen heeft niet in coma gelegen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 17:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wendlinger...


signature


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-09-2006 18:04 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 2 september 2006 17:20 schreef Hypnos het volgende:
wendlinger...


Wel degelijk Hakkinnen:
quote:
The session was stopped immediately and the first-aid group rushed to the wrecked McLaren. Doctor Jerome Cockins was one of the firsts who got to the scene and as he noticed that Mika couldn’t breathe he made an oral imputation that pretty much saved Mika’s brains from the lack of oxygen. They got Mika out of his car and rushed him to track hospital and later he was transported to Royal Adelaide hospital. Mika was in coma for a while, but his condition was stable. He woke up in the next morning and everyone was relieved to hear the good news, as he was able to talk and should be fine.



gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2006 18:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Karl Wendlinger was given another chance to prove that he is fit to race in F1. The Austrian suffered nasty head injuries when he crashed at Monaco in 1994 and spent some weeks in a coma


signature


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen