IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-07-2006 14:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 2 juli 2006 13:47 schreef ravenheart het volgende:
leuk? hmmm, ben eerder bang voor een overheersende race van schumi, . . ..

we hopen er t beste van

Dat geloof ik niet.. Hij reed zo ongelofelijk makkelijk weg van de rest dat ik denk dat hij na 3 rondes al binnen gaat komen voor benzine.. Kan toch niet zo zijn dat hij het hele jaar terrein verliest en ineens dik anderhalve seconde voor Alonso terechtkomt.. Zou netjes zijn hoor, maar ik geloof er niet in.. En hopen dat Albers een keer een puntje haalt! Zou erg goed zijn voor het team.. En voor zijn eventuele transfer naar BMW, waar ook al flinke geruchten over rondgaan.. Silly Season heerscht

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-07-2006 20:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Respect voor Schumi, voor Massa, voor heel Ferrari, maar wat een zaaddodend saaie race zeg!! Op de 1e ronde na dan...

Jammer voor Albers, hoop mensen heel netjes gereden, maar niks geen spektakel, mooie inhaalacties of wat dan ook.. Jammer!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-07-2006 2:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

prachtig !!!

schumi en massa de perfecte en ideale race

fisico goed voor zijn doen

trulli geniale strategie

alonso goed gereden, veel probs met balans en dit was hoogst haalbare

barrichello matig, maar toch punten

coulthard wat geluk, maar sterk einde

liuzzi sterk !

en montoya en sato hebben zich weer van hun beste kant laten zien

Faustian Spirit of the Earth

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2006 19:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bah, waarom moeten al die mannen voor Alonso weer uitvallen

nuja, SCHUMI

signature

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-07-2006 1:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 juli 2006 2:16 schreef cataclysm child het volgende:
prachtig !!!

schumi en massa de perfecte en ideale race

Inderdaad te gek voor Schumi en Ferrari, maar je gaat me niet vertellen dat dit een interessante race was.. Damn, lang geleden dat ik tijdens een race wat anders ben gaan doen!

Ze moeten al die technologie eens uit de auto slopen en het op de coureur aan laten komen.. Wordt het weer een stuk spannender van denkik! Het zegt nu gewoon he-le-maal niks.. Heb je een renault/ferrari en stukken minder talent als iemand in een Midland? Grote kans dat je alsnog wint, en dat vind ik jammer. Wat dat betreft is de A1 veel leuker om naar te kijken, hopelijk hebben de hoge omes in de F1 dat ook in de gaten!

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-07-2006 1:41 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Dat gedoe over talent is niet helemaal waar, maar je hebt wel een punt. De eerste 6 plekken in het kampioenschap zijn verdeelt over precies 3 teams..

Maar alleen de wagen is het niet. Niet voor niets heeft Alonso 2 keer zoveel punten als Fisi en Schumi 2 keer het aantal van Massa.

Dus coureur maakt wel degelijk iets uit. Ik denk niet dat een Midland-waardige coureur in een Renault het podium kan halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 06-07-2006 1:42]

zo kan ie wel weer

cataclysm child
Posted 06-07-2006 2:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 1:41 schreef Babylon het volgende:

Dus coureur maakt wel degelijk iets uit. Ik denk niet dat een Midland-waardige coureur in een Renault het podium kan halen.

idd, 2 jaar geleden reed Villeneuve ook 3 races voor Renault en werd 3 keer 11de terwijl Alonso toch constant in de punten reed

cataclysm child
Posted 06-07-2006 2:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bridgestone bevestigd als bandenleverancier vanaf 2008
Door Geoffrey Van den Elshout

Index > bridgestone · nieuws

Vandaag heeft de FIA World Motor Sport Council bekendgemaakt dat Bridgestone de officiële bandenleverancier zal zijn voor de seizoenen 2008, 2009 en 2010. Vanaf 2008 is er nog maar één bandenleverancier toegestaan in de Formule 1. De Japanse fabrikant is echter volgend seizoen reeds de enige bandenleverancier aangezien grote concurrent Michelin eerder dit seizoen bekendmaakte dat het zich na dit seizoen terugtrekt uit de Formule 1.

Teams zoals Renault en McLaren zullen door de overstap naar Bridgestone mogelijk aanpassingsproblemen ondervinden, alhoewel dit normaal binnen de perken zou moeten blijven. Andere teams zoals Toyota schakelden dit jaar reeds over op Bridgestone. Het feit dat er nog maar één enkele bandenleverancier in de Formule 1 actief zou zijn, kan mogelijk zorgen voor lichte verschuivingen in de onderlinge verhoudingen tussen de teams.

Een monopolie van één bandenleverancier, zoals altijd zijn er voor en tegenstanders. Ralf Schumacher zei afgelopen weekend nog dat het veiliger is voor iedereen. De bandenleverancier moet immers niet meer tot op de limiet ontwikkelen, wat zou moeten bijdragen tot de veiligheid in de Formule 1.

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-07-2006 2:24 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 2:19 schreef cataclysm child het volgende:
idd, 2 jaar geleden reed Villeneuve ook 3 races voor Renault en werd 3 keer 11de terwijl Alonso toch constant in de punten reed

Precies.

Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren als er alleen nog Bridgestone is. Wordt een hoop aanpassen voor veel teams volgens mij.

zo kan ie wel weer

cataclysm child
Posted 06-07-2006 3:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

zeker, Ferrari zou wel eens met een enorm voordeel kunnen zitten tov renault en mclaren

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-07-2006 23:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

geen 2006 maar 1994, vond dit filmpje net terug.

http://www.youtube.com/watch?v=ks10BS9-GDA&search=imola%201994

wat een afschuwelijk weekend toen, 2 dode

cataclysm child
Posted 07-07-2006 1:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ach ja, risico's van het vak

cataclysm child
Posted 10-07-2006 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Montoya naar NASCAR
[09 juli - 20:41]

De Colombiaan Juan-Pablo Montoya ruilt op het einde van dit seizoen de Formule 1 voor NASCAR. Hij keert er terug bij Chip Ganassi. Bij dit team won Montoya in 1999 het Champcar-kampioenschap en in 2000 de Indy 500. Ganassi is ondertussen al enkele jaren actief in de NASCAR.

De overstap van Montoya naar de Noord-Amerikaanse raceklasse is verrassend. De kans dat hij volgend jaar bij McLaren kon blijven was klein. Fernando Alonso was er al zeker van een plaatsje en de Britse sensatie Lewis Hamilton lijkt zijn teamgenoot te zullen worden.
Montoya was even in beeld bij Williams en Red Bull, maar beide teams willen hun huidige rijders behouden.

Chip Ganassi is vanzelfsprekend tevreden met zijn nieuwe aanwinst: "We zijn zeer tevreden met de komst van Juan-Pablo. Hij is één van de beste rijders ter wereld en zal het team veel bijbrengen door zijn ervaring."

Montoya debuteerde in 2001 in de Formule 1 bij Williams en maakte in 2005 de overstap naar McLaren. Hij won zeven Grand Prix en kwam tot nu toe 94 keer aan de start.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-07-2006 4:25 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Beter nieuws. Montoya bakt er weinig van dit seizoen! Misschien dat de Nascar hem meer perspectieven biedt.

the only pleasure is pain

SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 11:04 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Zou dan niet ook komen door de wagen van McLaren ?
Ik bedoel kijk hoe Kimi rijd en die wint ook niet elke wedstrijd.
Hoewel die wel goed is...
Ben erg benieuwd naar de set up van de wagen in 2007, en ook naar welke coureurs waar gaan rijden...
Gaat erg vel veranderen denk ik.

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-07-2006 11:06 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ligt ook echt wel aan hem zelf hoor. Hij heeft zijn mooie moment maar hij is niet consistent genoeg om echt iets voor elkaar te krijgen. En hij heeft zijn kansen in F1 nu wel gehad.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

SlayerRomain
Posted 10-07-2006 11:22 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

True, hij liet eigenlijk veel meer zien voordat ie bij McLaren kwam.
Misschien dacht ie dat het nu vele makkelijker zou gaan.
Maarjah what can i say.... Next ??

cataclysm child
Posted 11-07-2006 2:01 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 11:04 schreef SlayerRomain het volgende:
Zou dan niet ook komen door de wagen van McLaren ?
Ik bedoel kijk hoe Kimi rijd en die wint ook niet elke wedstrijd.
Hoewel die wel goed is...
.

kon vorig jaar toch niet echt het niveau van Kimi halen

SlayerRomain
Posted 11-07-2006 2:30 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Mwa, ik baal er gewoon van dat Kimi vorig jaar zo'n focking pech had met zijn auto, en dan nu ook weer pech... hoewel Alonso hem dan alsnog zoek rijd.

Alonso is erg goed bezig...
Shumi kan nog wel verschil maken.
En Kimi hoopt altijd nog dichterbij te komen om voor de 2de plek te knokken.
1ste zal niet meer lukken. Of is dat al uitgesloten ?

cataclysm child
Posted 11-07-2006 2:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

uitgesloten in theorie nog niet, in praktijk tuurlijk wel.

en Ferrari is toch weeral pak sterker dan Mclaren, dus denk niet dat Kimi nog tweede kan worden.

Mclaren heeft dit jaar voor betrouwbaarheid gekozen, maar is ten koste gegaan van snelheid.

en Schumi zie ik Alonso ook niet meer inhalen.

SlayerRomain
Posted 11-07-2006 15:10 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Nee precies.

Helaas :D
Op naar volgend seizoen dan maar.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wanneer beslist Schumacher officieel?

signature

ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 11-07-2006 18:52 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

september dacht ik?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 19:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

owkey

trouwens gezien dat Dela Rosa nu al Montoya vervangt

signature

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-07-2006 22:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Inderdaad goed nieuws. Hopelijk doet De La Rosa het beter dan Montoya en laat hij een mooie race zien!

Montoya per direct vervangen door De La Rosa
11 juli 2006

De Formule 1-carrière van Juan Pablo Montoya is per direct voorbij. De Colombiaan kondigde eerder deze week al aan dat hij de overstap naar de NASCAR-series gaat maken en nu heeft het team van McLaren bekendgemaakt dat Montoya al bij de Grand Prix van Frankrijk vervangen zal worden door Pedro de la Rosa, de testcoureur van het team.

McLaren-teambaas Ron Dennis zei in een officieel statement: "Juan Pablo is een spectaculaire coureur en hij zal het ongetwijfeld helemaal gaan maken in NASCAR. Omdat er op dit moment zoveel dingen in het leven van Juan Pablo gebeuren, hebben we besloten hem te laten gaan zodat hij zich goed kan voorbereiden op de toekomst."

Montoya zei: "Ik weet dat het een moeilijke overstap zal worden, maar ik ben erg blij met mijn kans om NASCAR te gaan rijden. Het grootste deel van mijn Formule 1-carrière is me erg goed bevallen en ik ben dankbaar voor de kans om me op mijn toekomst te kunnen concentreren."

Juan Pablo Montoya reed 94 Grand Prix', behaalde zeven overwinningen en stond dertig keer op het podium.

*bron: f1racing.nl

the only pleasure is pain

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com