|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, is niet te betalen daar as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote: Dat ligt eraan wat je budget is heh. Voor ongeveer 120 euro heb je al een nieuwe twin. |
|
nope begint vanaf 150, en dan heb je een onbekend merk as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
...dat je na 10x stevig rossen naar de galamiezen trapt, dus beter haal je meteen iets goeds! In mijn ervaring is met twins goedkoop duurkoop.. Iron Cobra, eliminator, DFP-serie van Yamaha, DW, allemaal sure wins! Afhankelijk van je eigen smaak en spelgevoel natuurlijk.. Speel zelf op Iron Cobra's Powerglide's, heerlijke pedalen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
kheb geen idee wat ik heb, iig pearl en heeeel oud Je moeder. |
|
Te koop : Ibanez RG7620 RB (Royal Blue) Body : American Basswood Fretboard : Rosewood Neck : 3-piece maple Neck scale : 25.5" Neck type : Wizard7 w/ All Acces Neck Joint Neck pickup : DiMarzio New7 - IH7N2BKM humbucker Bridge pickup : DiMarzio New 7 - IH7B2BKM humbucker Pickup switching : Ibanez special 5 way Bridge : LoPro Edge 7 De oudere versie dus, van het zwaardere hout (nieuwe types zijn stukken lichter en klinken ook zo..), de humbuckers worden op i-net ook wel eens de Blaze Customs genoemd. 't Zijn eigenlijk ook aangepaste Blaze's, die ook in de Universes zitten. Er zijn stukken uit de lak van de body, kwa uiterlijk redelijk afgeragd. Zie foto. Bespeelbaarheid, hals en electronica nog prima in orde. Met softcase Warwick Rockbag, stevig en licht ding! 400 euro frnk[aap]home[punt]nl [edit]verkocht! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2006 19:06] |
|
lelijk, geen bo-el... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ding staat er toch maar als stofhapper. |
|
Yo FRNK, ik denk dat de andere gitarist van mijn band daar wel interesse in heeft! Ik zal hem er straks even over bellen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ok cool, thanks |
|
quote: Susan zoekt ook nog een 7 string heee |
|
Ja mail gehad, maar ze zoekt die Universe. (wordt lastig denk ik ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2006 15:13] |
|
quote: Een 2e-hands Iron Cobra of Eliminator is anders ook nog aardig aan de prijs hoor. Pedalen met de beste prijs/kwaliteit verhouding zijn m.i. die van BIG DOG. Check http://www.patsticks.nl/ Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik vind die van jou ook mooier hoor!! |
|
quote:Kopen? |
|
quote: Is het niet wat voor Illu BBBBBBBBUUUUUUUURRRRMMMANNN? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hehe denk het niet, in't gitaartopic schreef ie dat ie ook aan de Bo-El wil. Anders moet ie maar mailen |
|
quote: Wordt de opbrengst nog toevallig ergens voor gebruikt? |
|
Drank + drugs nah Zal wel weer naar mn "homestudio'tje" gaan. |
|
En verkocht |
|
Tering, helemaal voor niks die kerel langs al die pin-automaten laten rijden |
|
quote: Het gaat inderdaad voor mij ook een Bo-El worden. Met een beetje mazzel al vrij snel ook! Voor het einde van het jaar in ieder geval. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Huub heeft die ouwe Tobacco van mij misschien nog wel te koop staan! |
|
quote: Ik heb wel iets voor je! mail maar even voor info/foto's ofzo "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |