|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wegens deal met een ander gitaarmerk te koop; Mn Petrucci collectie....... Die OLP gitaren (zwart en rood) per stuk 300 euro!! Voor die MusicMan Petrucci (blauwe dus) maak ik een mooi prijsje voor de echte Petrucci liefhebber |
|
|
|
quote: Bo-el gaat de gitaarwereld veroveren! Ook jij zal hier binnenkort je Gibson verpatsen! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Alleen als ik ook ooit een endorsement geregeld heb [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 27-02-2006 18:03] |
|
quote: Ach, een 6 snarige Bo-el zoals Ratje die nu 2 heeft is nieuw even duur als die gibson van jou 2e hands Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Bespeur ik daar enige afgunst?? Ik vind het wel stoer als je zo'n endorsement voor elkaar krijgt, dan heb je toch iets goed gedaan als gitarist... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: hehe, laat ik bij deze ff melden dat ik de BO-EL deal te danken heb aan de persoon wiens naam aan 't MC-6 en MC-7 model hangt hoor!! Nogmaals thanks Marcel!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 28-02-2006 10:13] |
|
dus we kunnen over een half jaartje de gloednieuwe CH-6 bewonderen? |
|
Ja en dat ie er dan precies hetzelfde uit ziet als zo'n Petrucci-model, maar dan met Bo-El CH-6 op de kop |
|
quote: mafkees!! |
|
Iemand nog een Shure SM57 liggen? Een lage stand erbij (voor mn 4x12"-kast plaatsen) is ook welkom |
|
K wil niet stoken, maar probeer eens een Senheiser 606, ik heb ze allebei liggen, en die sennheiser klinkt in mijn ogen (en vooral oren...)beter |
|
quote:Hoeveel wil je er voor ([edit]of bedoel je niet @ dat ie er voor verkoop ligt? )? (mail anders maar ff > frnk[at]home[dot]nl) Ik ken de SM57 en de E606 niet, dus kga eerst ff vergelijkingensmateriaal zoeken ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-03-2006 14:33] |
|
die verkoop ik nie, die gebruik ik zelf maar zo'n senhieser is ongeveer 100 euro, dus valt nog mee, k geloof dat die sm57 iets van 120 euro is. Althas dat zijn de prijzen inIendhoven, maar kan me niet voorstellen dat dat heel veel scheelt instrumentenboer edithoer: SM57 wordt al een jaar of 30 alst nie langer is gebruikt en is de standaard geworden, ding is zeker goed!! Maar techniek staat ook niet stil, en die Sennhieser is wat nieuwer en daar zit toch wel verschil in. Ik ben over allebei erg te spreken, maar ik zou eens gek doen en die 606 proberen, ik was daar eerst ook redelijk sceptisch over, maar vind m stieum toch wel er lkeker klinken, plus dat je van dat gezeik met afstand van je cabinet afbent, want je klikt m er zo tegenaan, je moet alleen voor je zelf de juiste plek op de speaker vinden [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 09-03-2006 14:37] |
|
Ok o en 2e hands veel goedkoper gezien (en nieuw 115) [ook edit]ja net ff wat gelezen. SM57 sowieso cool en die lijkt me wat precieser te plaatsen/richten. Maar ik kiek wa eem, thanx Dus : quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-03-2006 1:40] |
|
quote:Doe hem er een doek, een fles houtolie en een bus zilverpoets bij dan (of drop hem anders maar een keer langs dan krijgt hij van mij wel een beurt) |
|
quote: Hm ik vond de 606 veel makkelijker met plaatsen en richten, je klikt m op je speaker cabinet, en dat is het, die zit gewoon vast, en beweegt niet meer, ook niet het risico dat je standaard een centimeter ofoz naar beneden zakt tijdens opnames enzo, maar das mijn persoonlijke mening, met een sm57 zit je iig nooit verkeerd (tenzij je Lars Ulrich heet en je wok gaat micen met dat ding en durft te beweren dat het een snare is, maar dat terzijde...) |
|
je wok ja snap wat je bedoelt enzo @ vastklikken etc maar stel je wilt em er 5cm vanaf in een hoek van 45' gericht op de conus oid proberen.. dan lijkt me die sm57 weer handiger. Maar ik kijk eerst goed rond en ga es checken bij de muziekboer hier ofzo. Thanx voor de tip iig! |
|
Hmm, daarvoor is die sm57 idd een stuk handiger, als je dat wilt met die 606 moet je je af en toe ff op je hoofd krabben hoe je dat moet gaan aanpakken, die mic zit namelijk diagonaal onder een bepaalde hoek in dat omhulsel, snap je wat ik bedoel? Misschien iets om allebei te proberen? de 606 op close micing en die sm57 wat verder weg, voor het room geluid zeg maar? |
|
quote:Vertaling voor de niet-Brabanders onder ons: "je ook" |
|
quote: hahhahaha |
|
quote: Hehe, alleen doelde ik in deze toch echt op dat metalen kookgeval... |
|
Iemand nog een Boss ME-50 te kaup? |
|
quote: Hier eentje voor 200 : http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=effapp&md=details&id=58088 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |