|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
edit, verkocht [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 07-07-2006 19:27] |
|
Ik heb nog een mooie Line 6 pod 2 in de aanbieding. Voorzien van een groot aantal simulaties van bekende effectpedaaltjes, gitaarversterkers en speakercabinetten. Ideaal ding om snel thuis demo-tjes mee op te nemen of als goed(koop) alternatief voor een oefenversterker thuis, doormiddel van de mogelijkheid om de pod gelijk aan te sluiten op een externe hifi versterker, PA of actieve boxen. Op de buitenkant zitten wat krasjes (niks extreems) en hij is verder technisch 100% in orde. Uiteraard inclusief handleiding en adaptor. Eventueel heb ik er ook nog een zelf gefabriceerde houder bij waarmee je de pod aan een microfoonstandaard kan vastmaken. Het ding ziet er als volgt uit: Versturen is geen probleem, maar hij kan ook eventueel bij mij thuis in Enschede worden opgehaald. Als je interesse hebt dan bij voorkeur je bod mailen, naar het e-mail adres in mijn profiel. |
|
te koop: Laney AOR Series II - 100 watt buizentop -Twee kanelen [scheur/clean] -100 watt uit 4xEL34 (4x ecc83 in voortrap) -Effectsloop -4/8/16 speaker outputs 300 euro, ophalen in Groningen, opsturen met UPS kan ook. mail voor foto's [cerebral_jeroen at hotmail.com] |
|
Heeee guys, Ivm mn overstap naar een ander gitaarmerk, heb ik deze EB/MM Petrucci te koop!! Ik doe m weg omdat ik er simpelweg niet meer op speel, dus verdient ie een beter baasje. De gitaar is 3 jaar oud en ziet er nog perfect uit!! Vraagprijs; rond de 1400 euro!! Voor meer info; c.hultermans@home.nl (tot september) of conradhultermans@hotmail.com Grtz, Conrad IS VERKOCHT!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 26-08-2006 11:55] |
|
quote: Deze ligt hier ook nog steeds.. En I still need $$$. |
|
"Een bod onder 650 euro vat ik op als een belediging" eeeh, een tientje ?!? Snaackie, als je de originele hoops nog terug wilt hebben om erbij te verkopen, of om de houten hoops te kunnen houden, dan moet je maar een gil geven ! De originele hoops van mijn snare zijn toch ietsjes stijver. Ik heb trouwens nog een Wooding snare, ik hoorde vorige week dat die ook aardig wat knaken waard zijn : Het is dus tijd geworden om die maar weer es op te poetsen ! lampje |
|
@Ratje: Damn, als ik de centjes had zou ik 'm graag overwegen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@ Snaack --> Misschien moet je de prijs toch maar omlaag gooien... |
|
quote: quote: Nee hoor, ik heb ook nog een set zwarte Pearl Superhoops II liggen die ik er eventueel op kan knallen dus die hoops mag je houden |
|
quote: Nee, de snare is dat waard. De markt voor zulke spullen is gewoon erg klein. |
|
quote: Shit, nog geen customised Pearl Custom Classic snare voor mij... |
|
Ik zoek nog een 2x12" cabinet. Heeft iemand nog zo'n ding en wil er vanaf? GEVONDEN, niet meer van toepassing dus. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 02-08-2006 17:47] |
|
quote:Kwam deze vanmorgen tegen, keerl uut Zwolle, 't is een Brunetti (open of closed back kun je doen) : http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=64207 misschien is't wat.. |
|
quote:Bedankt, zal hem eens mailen. Heb vanmiddag ook al rondgekeken bij de winkels in de buurt, heb er al eentje op het oog. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 01-08-2006 17:02] |
|
Te koop: Digitech Bassdriver. Zeer veelzijdig en vet overdrive/distortion-pedaal voor bas. In zeer goede staat. Een veel beter pedaal dan de Boss ODB-3, van een vintage overdrive naar een vette distortion in te stellen. Ligt heel goed in de mix. Ik heb nu een buizen-amp, vandaar dat ik dit pedaal verkoop. Kijk ook hier voor voor meer info. Prijs is 55 euro excl verzenden. Mail me naar jasperistof [at] hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door B-O-L-D-E-Y op 04-08-2006 13:25] |
|
Ik had eigenlijk al een gitaar topic V aangemaakt omdat ik deze niet kon vinden.. Hier dan ook maar! te koop: Aangezien IV op slot is gegaan maar een deel V beginnen! - Jackson Super Dinky. (Zwart) - Pre-Fender!! (Dus nog uit de tijd dat Jackson niet was overgenomen door Fender) - In zeer goede staat! Foto: http://img218.imageshack.us/img218/2482/p8040005smallwp5.jpg 250 euries! Als iemand interesse heeft hoor ik dat graag! |
|
Te koop wegens stofhappen: Line6 Echo Park. Paar keer gebruikt, zit nog geen krasje op. 100 euro. Visual Sound - Jekyll & Hyde Ultimate Overdrive quote: Paar keer gebruikt, zit nog geen krasje op. 100 euro. Electro Harmonix Pulsar Vintage-style tremolo with variable wave form Paar keer gebruikt, zit nog geen krasje op. 50 euro. Als ik alles in 1 keer kan verkopen valt er over de prijs te praten. Interesse: nico.beemster AT gmail [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-08-2006 9:51] |
|
quote: Heee Snaack, zou de loterij niks voor je zijn? |
|
Goffer Snaack, gaat het zo slecht met de financiƫn ?!? lampje |
|
quote: Een bank overvallen zeg je? |
|
Snaack : dit is ook een manier : http://search.ebay.nl/_W0QQsassZdrumjudgepaulQQhtZ-1 Ik wil eventueel ook wel jouw snare te koop zetten, ik heb al een aardige ebay score. Mail me dan eventjes om even te overleggen over minimumprijs enzo. misschien hebben ze hier ook nog wel interesse in je pedalen. : http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=697817#post697817 lampje |
|
Heej Paul, thnx voor je hulp! Misschien een idee mijn snare op Ebay te gooien.. Ik heb echt zoooo dringend cash nodig. Over die pedaaltjes: staan er nu 10 minuten op, al 2 reacties |
|
Snaack, Okay dan, Mail me dan eventjes, dan zal ik hem dit weekend erop zetten. lampje |
|
yooo Ik ga je zo mailen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |