Lampje |
|
|
|
|
Posted 05-11-2006 19:21 by Lampje |
|
|
quote: Op 4 november 2006 15:34 schreef Lampje het volgende:
Te koop : Marshall 8240 stereo combo.
2 kanaals pre amp, incl. galm en stereochorus, stereo eindtrap van 80 watt. insert met stereoreturn. 2x12" celestion speakers.
Dit is 1 van de beste (en duurste) Valvestates, uit de generatie van de goede valvestates (de huidige generatie is niet zo best..). Inclusief footswitch (chorus en kanaal). In de pre amp zit een Sovtek Hi gain tube, maar de originele Marshall 12ax7 buis heb ik ook nog.
Met deze versterker is niet of nauwelijks ge"gig"t, heeft eigenlijk alleen maar in de studio gestaan, en is op behoorlijk wat cd's te horen ! Er zit een kleine beschadiging in de bekleding, maar is verder schoon en goed onderhouden.
Deze Valvestatecombo was opnamefavoriet van onder andere Chuck Schuldiner, en op met name "Symbolic" van Death hoor je hoe deze versterker en de scheur ervan klinkt.
Deze gaat weg vanwege het beëindigen van de opnamefaciliteiten van mijn studio, en ik heb niet genoeg ruimte om alles te bewaren, en al helemaal niet de buren om deze versterker te kunnen gebruiken.
Vraagprijs is 300 euro.
Ik ben nog op zoek naar een 19" POD , V-amp oid, en één of meerdere goedklinkende 15 tot 30 watt oefenversterkers (Marshall, Orange, Vox, Fender, of dergelijke klonen ervan), dus reageer maar als je een voorstel hebt.
Oja, ik heb ook nog te koop/ruil :
een Boss Metalizer pedaal, een verbouwde ElectroHarmonix Big Muff, een Roland of Proel volumepedaal, een Hughes and Kettner Tubeman met storingen voor de knutselaar, een 19" Seymour Duncan gitaar buizenpreamp... En dat was het denk ik wel.
paulbeltman(at)yahoo(dot)com
bump.
lampje
|