|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wtf Nico, wat is er aan de hand? |
|
te koop: Jackson Super Dinky Beschrijving: - Jackson Super Dinky (zwart) - 22 Frets with dotted inlay - Licensed Floyd Rose Tremolo (with tremelo) - 2 double, 1 single Jackson humbuckers - 1 Volume, 1 Tone and 5 way selector switch - kort geleden nieuwe snaren + goede onderhoudsbeurt. Staat: - De gitaar is in zeer goede staat! - 1 1/2 jaar oud Testen: Je mag hem bij mij thuis komen testen! Vervoer: Bij mij afhalen! (De Meern, Utrecht) Ik wil hem ook wel komen brengen maar dan tegen onkosten vergoeding! Prijs: - 250 euro Betaling: - Bij afhalen evt. overschrijven onder goede afspraken! Foto: |
|
Hey, die heeft Jaap ook al te koop en daar zat ik gister ook al op te loeren op marktplaats of speurders.nl ofzo. Coole kop zit dr op. Maar ja, zou overbodig zijn, nog een gitaar. |
|
Die was niet van Jaap volgens mij. Ik geloof dat Jaap hem voor Moshcore in een ander topic had gepost. |
|
quote: klopt! |
|
quote: *update* ff stunten!! Nieuwe vraagprijs; 1100 euro IS VERKOCHT!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 26-08-2006 11:57] |
|
Cool! Nog een maand of... 7 wachten en dan is ie wel gezakt tot een prijs die ik kan betalen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mooie plank voor een wel erg lage vraagprijs Connie! Maar, als ik 1100 euro overhad kocht ik toch echt een Bo-el |
|
Tja, moet zeggen dat zo'n Bo-El wel erg lekker in de vingertjes ligt.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *poetst zn vingerafzetting van de snaren af* @Snaack, die EB/MM (Basic) gitaren zijn tegenwoordig nie zo duur meer hoor!! Dit ivm met de lage dollar stand.... Kep sowieso al flink verlies geleden hee |
|
Kep nog een rockbag pedalboard te koop en een boss TU-12 stem apparaat en een vox WAHWAH effe een foto nog d'r bij zoeken zo iig bij interesse Mail: powerslave25@yahoo.co.uk [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 10-08-2006 1:34] |
|
quote: Allen verkocht. |
|
quote: Je hebt mail! |
|
quote: Jij ook |
|
Ik heb nog een oerdegelijke flightcase staan van mijn inmiddels verkochte Korg Trinity. mailen naar michiel underscore wtg apenstaart hotmail punt com |
|
quote: Daar had je achteraf beter 1 mooi prijsje van kunnen maken heee |
|
quote:De koper hoefde die er niet bij.. |
|
Ik hoop dat ie hier goed staat.. Ik ben op zoek naar een goeie buizenversterker voor mn gitaar. Mag nieuw zijn, mag 2e hands, ik weet alleen nog niet precies wat ik wil.. Op dit moment lijken me de ENGL Powerball , of iets van H&K en de Peavey XXX of 5150 erg interessant. Iemand ervaring mee? En er zijn natuurlijk genopeg gitaristen hier met ervaring op die dingen, tips? En waar kan ik het spul een beetje halen, en dan niet bij een Feedback ofzo, want die hier in Eindhoven mag van mij ook afbranden.., |
|
Beschrijving: - Jackson Super Dinky (zwart) - 22 Frets with dotted inlay - Licensed Floyd Rose Tremolo (with tremelo) - 2 double, 1 single Jackson humbuckers - 1 Volume, 1 Tone and 5 way selector switch - kort geleden nieuwe snaren + goede onderhoudsbeurt. Staat: - De gitaar is in zeer goede staat! - 1 1/2 jaar oud Testen: - Je mag hem bij mij thuis komen testen! Vervoer: Bij mij afhalen! (De Meern, Utrecht) Ik wil hem ook wel komen brengen maar dan tegen onkosten vergoeding! Prijs: - 250 euro Bieden: - Het liefst per mail (info@erwinvekeren.nl) Betaling: - Bij afhalen evt. overschrijven onder goede afspraken! Foto: [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 22-08-2006 11:24] |
|
quote: Heb zelf al een tijd een Engl Powerball en ben er uitermate tevreden over. Supervette sound qua gain etc. Na een aantal jaar klooien met verschillende versterkers is dit voor mij echt de perfecte top, zeker als je death/thrash achtige muziek speelt. Vind 5150's ook erg goed in dat opzicht, verschil met een Powerball is wel dat ie een stukje veelzijdiger is dan een 5150 omdat er ook clean een goed geluid uit te halen is wat ik bij een 5150 minder vindt. XXX heb ik geen ervaring mee, schijnt ook wel cool te zijn. edit: check ook eens voor prijzen in Duitsland bij MusicProductiv of Beyersmusic. Bij Beyers was mijn Engl 4 x12 toendertijd 250 euro goedkopen incl thuisbezorgen... [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 22-08-2006 11:32] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:5150 en PB altijd cool. H&K vind ik persoonlijk kut. Check ook es de Engl Fireball, klinkt iets 'losser' dan powerball, erg coole scheur. Maar is clean belangrijk? |
|
Yhnx voor de info, nog ff een vraag, ik heb een Boss GT-6 effectenbak, en die wil ik er eigenlijk bij blijven gebruiken, geluid staat me erg aan, heeft het dan nog steeds zin om zon ding als een Powerball of een 5150 te kopen? edit: cabinet hebh ik een goeie. CLean is denk ik wle belangrijk, tebnminste als ik die gt6 erbij houd wle toch? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-08-2006 11:33] |
|
4-kabel methode, kun je de geluiden combineren. [edit] http://www.google.nl/search?hl=nl&q=4-kabel+methode&meta= [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-08-2006 11:34] |
|
Waar wil je die Boss voor gebruiken? Gewoon wat extra effecten of voor de distortion? Ik zou sowieso altijd de distortion uit het gainkanaal van je buizentop halen. Voor mij iig oneindig veel vetter. @ Frank: clean? nehhhh But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |