|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Te koop Jackson Kelly KE 1 Marty Friedman Signature. - Black, with body binding, fingerboardbinding and headstockbinding - Neck-through constuction - 24 fret ebony fingerboard - String through body - Tune-O-Matic bridge - 1 Seymour Duncan SH-6 at the bridge position - 1 Volume - MOP Sharkfin inlay - Schaller straplocks - Jackson Koffer Serienummer is U08975, geproduceerd in 2001. Gitaar heeft beschadiging op het puntje van de kop en op de uiterste punt van de body, zoals de meeste explorer gitaren. Verder is de gitaar in prima conditie. Voor vragen, foto's en vraagprijs mailen naar mbrakert[at]home[punt]nl [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 17-10-2006 21:20] |
|
quote: Dit model heb ik in een winkel in Den Haag zien staan! Zal het ff opzoeken voor je op het net en je mailen! Groetsels Michael Edit: deze gitaar is sweet!! [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 10-10-2006 21:50] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: quote: Woow.. ziet er vet uit kwaliteit > kwantiteit |
|
Weet er hier iemand een winkel in regio eindhoven (NIET Feedback..) die de Behringer bass vamp verkoopt, of heeft iemand er nog een liggen waar die vanaf wil? |
|
2de hands zoeken die meuk.. www.veilingkijker.nl of www.gitaarmarkt.nl ofzo.. kost het helemaal geen ene donder bij veilingkijker : "behringer amp bass" gelijk 1 voor 80 en 1 voor 75 bij de resultaten [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-10-2006 14:32] |
|
En die van 75 euro heb ik net gekocht Thnx |
|
Cool |
|
quote: Thanks! Je hebt mail terug |
|
TE KOOP: Een zeer krachtige 150 watt Marshall top met een ECC83 buisje in de voorversterker. De versterker heeft vier kanalen 2 distortion/overdrive kanalen erg geschikt voor rock georienteerde muziek. Een prachtig warm clean kanaal en een hele fraaie acoustic simulator. Alleen thuis gebruikt op laag volume. Incl. Footswitch en garantie tot 30/09/2007. Foto's op aanvraag graag bieden over de mail |
|
quote: Het gave ervan is dat er ook nog dezelfde dingen als van de guitarV-amp opzitten. Je ken hem dus ook daarvoor gebruiken. Maar ikzelf vind het een kankensound (niet de bas) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
te koop: Charvel Model 6 uit 1987 Body: solid poplar body Neck: neck-thru 24-fret bound rosewood Elementen: DiMarzio ToneZone Humbucker En twee Jackson stacked humbuckers Functies: Elk element is appart aan en uit te schakelen 1 Volume knop 1 Tone knop 1 Mid-range booster (erg goed) Meer info: Op Harmony Central scoort deze gitaar een 9.6 !! (36 reacties) De gitaar speelt erg fijn, de hals is afgelopen voorjaar helemaal opnieuw geschaaft! Er is toen ook een nieuw element in de humbuckerpositie gezet. Een DiMarzio Tone Zone. Het schaven en afstellen van de hals heeft zo'n 200 euro gekost. De gitaar is in uitstekende conditie! De gitaar heb ik gekocht als reserve gitaar, ben nu weer opzoek naar wat anders. Wil gewoon weer verder kijken. Voor 600,- gaat hij weg, lager bieden heeft geen zin, dan houd ik deze gitaar liever zelf en spaar ik een tijdje door voor een derde gitaar. Voor foto's en reacties zie mijn advertentie op marktplaats: Charvel Model 6 Groeten Mark [Dit bericht is gewijzigd door IbaVai op 15-10-2006 12:42] |
|
Ik ga naw mn JMP-1 verkopen, iemand interesse? +/- rond de 300 euro... info; c.hultermans@kpnplanet.nl |
|
Jezus gristus Connnie Je bent een echte gearslut heh Waar ga je nu voor dan? |
|
Kep gister al mn slagpartijen opnieuw ingespeeld met een Tech21 Sansamp Ik heb nog nooit eerder zo'n vette sound gehad!! Van t apparaat gelijk de tafel in, superrrrrrrrrr |
|
quote: Ja, die Vamp, die heb ik wel, maar dat is voor met 2 man jammen gewoon thuis, die gaat rechtstreeks de mengtafel in, koptelefoon op, ideaal, als vast effect zou ik die Vamp nooit gebruiken. Voor de bas lijkt ie em prima, plus dat je er ook nog keyboards mee kunt doen, lijkt me ook wel eens leuk om wat mee te gaan stoeien. |
|
quote:Direct in de tafel zeker? ([edit]duh, ik lees het nu ja) Idd erg vet. Maar ik vind ze in een poweramp + cab en dan gemic't niet zo gaaf klinken.. dan hoor je toch het digitale. Direct in de PA wel weer gaaf.. Ik denk dat je weer terug komt op je JMP1 straks [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-10-2006 11:16] |
|
verkocht! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-11-2006 15:52] |
|
quote: U heeft mail!! |
|
quote:U ook |
|
en ik maar denken dat MD"s een langezame dood waren gestorven... ze leven nog!! kwaliteit > kwantiteit |
|
Ik ben op zoek naar een EMG 81 element, mocht iemand er een hebben, dan hoor ik het graag. vraaghetkoenAAPhotmailPUNTcom |
|
Te koop, 80 euro M-audio 49e keystation www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Net nieuw? Ik heb precies dezelfde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, het is van een kameraad, en ik kan er niets mee....weinig gebruikt i.i.g. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |