|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij is er nog. Email me maar op het email adres in mijn profiel bij interesse. Footswitch heb ik er niet bij, wij schakelden de boel altijd via een g-major met een midi-pedaal namelijk. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Zit die lelijke kast er nu nog omheen? |
|
quote:hehe jep Naar het waarom van de bloemetjes moet je JBassist vragen Maar ik heb hem zojuist verkocht, en de nieuwe eigenaar was ook heel blij met de bloemetjes. |
|
Hehehe, geniale tolex. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Vette kleuren! Weg met de standaard versterkers! De mijne: Herman van de bakker |
|
Iemand die toevallig van zijn Rode NT1A of Studio Projects B1 af wil? Of dergelijke mics? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Gevraagd/gezocht; ivm een lopend muziekproject (kan geen schroef in de muur draaien met een worst )ben ik ernstig en met spoed op zooek naar het volgende; een elektrische gitaar voor bruikleen een akoestische gitaar voor bruikleen door omstandigheden ben ik helaas niet in staat om een instrument aan te schaffen. Bij nader contact wordt de situatie uitgelegd, er zal uiterst zorgzaam met de instrumenten worden omgegaan en ook zal er een eervolle vermelding worden geplaatst bij het project waar de instrumenten voor gebruikt zullen worden. bij voorbaat dank Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat voor gitaar zoek je? Wat zou het ideaal zijn om te lenen? Boeiender |
|
quote: eigenlijk "niks speciaals" om eerlijk te zijn. het belangrijkste is dat het als middel dient om het nieuwe materiaal te kunnen schrijven en uitwerken. Ik ben ook al druk aan het rondvragen in de vriendengroep so to speak. Versterker heb ik nog gelukkig. contactgegevens gewijzigd; lexiconmori@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-01-2009 13:27] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
boink, just in case Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb op dit moment over: 2x12 Marshall 8222 cabinet uit de oude Valvestate serie. 200 watt mono of 100 watt stereo aan te sluiten, 4 of 8 ohm. Lekker compact en goedklinkend cabinet. Vraagprijs: zo'n €200 |
|
geen verkoop meer [Dit bericht is gewijzigd door koenvangemert op 29-01-2009 11:31] |
|
Te koop: Sonor Force 3003 db kit Sonor Force 3003 (maple/ basswood) black sparkle gelakt ketels Maten: 2 maal 22" * 17,5" bassdrums, 10"/ 12"/ 14" hangende toms, 14" snare Voorzien van nieuwe vellen: Evans EQ3 op de bassdrums, EC2 clear (slag)/ G1 clear (reso) op toms. Ziet er te gek uit en klinkt moddervet! Dankzij de extra tomstands kun je de kit ook in andere (kleinere) opstellingen gebruiken. (bijv 1 kick, 1 tom, 1 floor). Je kunt er dus alle kanten mee op! Ingepakt: Verder: * GEWA hoezenset * Tribal Planet hoes voor de 2e kick * Pearl Jeff Porcaro drumrack + 8 rackklemmen * 2 Tama Iron Cobra Powerglide bassdrumpedalen + hardcases * Sonor 400 series hardware: 2 tomstands, snarestand, hihatstand Let wel: ik verkoop de kit zonder bekkenstands! Kit is in Rotterdam te bewonderen/ uit te proberen. Mail me op snaack @ zwaremetalen.com als je interesse hebt. Ik verkoop de kit evt ook in onderdelen: * drumrack * shellset * Iron Cobra Powerglide single pedalen |
|
Ik heb 3 kaartjes voor het concert van Dragonforce en Turisas vanavond in de Melkweg. Ik kan er niet heen, dus ik moet er vanaf! 30 euro voor de 3 kaarten! Ik woon zelf in Groningen |
|
Wegens overcompleet heb ik tekoop staan; Engl 4x12 V60 slanted cabinet, deze kast is 2 jaar oud en heeft alleen maar thuis gestaan! Vraagprijs; 500 euro Info; conradhultermans@hotmail.com |
|
500 euro lijkt me wat joderig, die dingen kosten 650 nieuw. http://www.thomann.de/nl/engl_e412ss_gitarrenbox.htm Gaan tussen de 300 en 350 weg. (heb er zelf 2 verkocht, 1 voor 350 en 1 voor 325) |
|
klopt, maar die zijn dan ook volop 'on the road' geweest etc. Dit is een zolderkamer model! |
|
quote: Is het geluid dan beter? Het zogenaamde "zolderkamer geluid"? Boeiender |
|
quote: Ja precies, wat boeit dat nou, als de bekleding beschadigt is klinktie echt niet minder goed. En als de bekleding niet beschadigt is, je de kast live gebruikt en niet in een flightcase vervoert, heb je in no time mooie beschadigingen op je kast. Ik denk dat een veelgebruikte kast zelfs iets beter klinkt omdat de speakerts lekker ingespeeld zijn. Edit: van mijn 2 cabs heeft er 1 permanent in mijn studio gestaan, en die gebruikte ik ook niet dagelijks. Eerder maandelijks. De andere had ik van buuuuuuuurmannnn gekocht, die is wel veel on the road geweest. Scheelde dus uiteindelijk maar liefst 25 euro in de verkoopprijs. Voor 150 euro extra koop ik dan liever de fabrieksgarantie erbij. Dus, tenzij je iemand met weinig verstand en een dikke portemonnee treft, raak je hem daar echt niet voor kwijt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-02-2009 19:27] |
|
Ik zou dolgraag een flightcase om mijn cabinet hebben, maar dan heb ik niet genoeg ruimte meer in mijn auto. Ach, en het heeft ook wel wat, zo'n geleefde zooi. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-02-2009 19:27] Boeiender |
|
Het zijn gebruiksvoorwerpen, geen kunstobjecten. |
|
Onzin Snaack, je kunt maar zuinig op je spullen zijn heee |
|
klabam vol!! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |