|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu wel |
|
quote: thankssssss Ik ga m straks ffkes bellen |
|
quote:dan laat maar |
|
los verkopen is meer kans op verkoop + meer poen, vage shit ofnie hehe |
|
Wegens ondermatig gebruik te koop; POD XT Slechts 8 maanden oud (nog garantie t/m november) vraagprijs; rond de 300 euro!! info; c.hultermans@home.nl grtz, Conrad |
|
*up* |
|
Pietje ongeduld Met pijn in mijn hart (need ca$h) bied ik bij deze mijn schitterende Pearl Custom Classic 1 piece maple snaredrum te koop aan. (een hele mond vol) Volgens kenners de beste snare die Pearl ooit gebouwd heeft. De constructie is vergelijkbaar als die van de befaamde Ludwig RadioKing's, een uit 1 stuk massief maple, stoomgebogen (steambent) ketel. Voorzien van door Lignum drums vervaardigde maple woodhoops. De snare is verder customized door Thijs van CustomDrums.nl: * bearing edges zijn bijgewerkt, 2*45 graden hoek, 1 zijde afgerond voor beter en meer contact met het vel * snarebed is bijgesneden (iets dieper en breder gemaakt) voor beter contact met het vel * snaarmechaniek was defect, is vervangen door een Trick GS007 * lugs hebben nieuwe rubbers gekregen De snare is momenteel voorzien van een PureSound 24 snarige mat en hagelnieuwe Evans vellen. De snare verkeert in absolute topconditie en klinkt werkelijk fenomenaal. De top-woodhoop is door gebruik wel licht beschadigt. De snare kostte nieuw ongeveer 600 euro. Daarnaast is hij voor ruim 400 euro customized. Een bod onder 650 euro vat ik op als een belediging Neem bij interesse contact met me op en laat me je bod weten. nico.beemster AT gmail |
|
Wat een sjankervet ding gast "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
*geldloos* |
|
grumble, mij ook iets te duur jammer genoeg |
|
iets? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: iets, extreem veel, zie het hoe je wil |
|
Ik kan helaas geen korting geven |
|
Nou hebben we hier maandenlang je verhalen & avonturen omtrent het finetunen van de perfecte snare gevolgd.. en dan ga je hem nu verkopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja inderdaad, ik snap het ook niet helemaal... Wel een mooi ding inderdaad. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb het geld hard nodig.. Het is niet anders.. |
|
verkoop dan je paspoort aan een illegaal! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
of jij zelf op de straathoek |
|
FRNK, je wil te graag, sloerie! |
|
ik ben meer een kroketslet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ruim 1000 euro.. voor een trommel.. Die muzikanten van tegenwoordig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
die POD is goedkoper heeeee!!! *hint* |
|
quote: Heb ik al Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik ben op zoek naar een mic voor een beginner, dus geen allerlei leuke toeters en bellen wie o wie? pleur hier wat neer of roel.xx@hotmail.com . |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |