|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is da incl. die bloemekes case? |
|
JUP! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
TE KOOP: alleen de trommeltjes en dempmat-set trouwens, de standaard, vertiefde bekkens en pedalen wil ik graag houden. even wat meer info trouwens: het is een stagg standaard setje, ook al is het cheap ass, ik vind hem best lekker spelen. uitermate goeie staat (op de laag stof na, een kamer is nu immers niet de beste plek voor zo'n ding ) en zonder enige vorm van beschadigingen oid. zelfs de vellen zijn vrijwel onaangeraakt door de set dempmatjes die er vrijwel altijd op zaten Je moeder. |
|
Te koop: Ibanez RG2077xl, baritone 7 snaar. Voor zover ik weet de opvolger van de RG1077xl (nieuwe tremelo), in 2003-2004 in productie geweest. Dit zijn afgezien van het prototype, de RG7680 de enige 7 snaar baritones met tremelo die Ibanez ooit gebouwd heeft meen ik. Fabriek af in lage A gestemd, zo strak als een baby aarsch. Specs: Prestige model, uit de Japanse fabriek Kleur: Royal Blue (RB) Body: American Basswood Toets: Rosewood (bound) Hals: 3-piece maple w/ Bubinga Lengte: 27" Scale PU's: DiMarzio Custom 7 (H/S/H) Brug: ProEdge 7 Gotoh stemmechanieken Een mega grote afbeelding (lange hals heh.. ) Kheb er een orginele Iba koffer bij. Heb destijds 1450 voor de gitaar + 150 euro voor de koffer betaald. (dat als indicatie van de waarde) Interesse: nico PUNT beemster AT gmail |
|
drumstel op marktplaats edit: layout verlovemaking [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-08-2007 13:36] Je moeder. |
|
Verkocht [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 04-09-2007 22:50] |
|
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=81186 Frnkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
quote: Haha danke Ik had toen alleen het 3e kanaal getest > super! En afgelopen weekend heb ik de hele amp eens uitvoering aan de tand gevoeld bij BigOne en er ook een Bogner-kast bij gepakt (helaas een 2x12, ik heb de 4x12); 3e kanaal > superder! ..maar het is ook alleen het 3e kanaal dat bruikbaar voor me is. De rest zoog. Imo. André wou het 3e kanaal er wel voor me uitzagen, maar dat leek me niet te werken haha. Dus laat maar hangen. En voor die 1800 al helemaal hehe. Eigenlijk wil ik mn (sowieso al te gekke) SE en dan het 3e kanaal vd Invader (100) er bij. Maar dat wil niet. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2007 17:39] |
|
quote:jazeker |
|
Hoi allen, In een impulsieve bui heb ik een paar weken een Dean "Dime-O-Flame ML" gitaar gekocht, maar ik ben bang dat ie snel stof gaat happen, dus verdient de gitaar een nieuw baasje!! Voor specs; http://www.deanguitars.com/bnds_v1/dime_o_flame_ml.htm Vraagprijs; 650 euro!!! Voor meer info; conradhultermans@hotmail.com Grtz, Conrad |
|
LOL! Wat dacht je "ik wil nu een lelijke gitaar"? |
|
whahahah daar heb je wel lang plezier van gehad conrad Toch maar met je bo~el in de pantera coverband |
|
Ik wist gewoon ff nie wat ik met mn geld moest doen hhhahaha pffffffff Nothing can beat a Bo~EL |
|
Geen ervaring met Boel, maar ESP. Conklin en Schecter bevallen me erg goed tot nu toe |
|
quote: Over die ESP van je te spreken, die is pas LEEEEEEELLLLLIJKKKKKKKKKk!!! |
|
Niet |
|
quote: Haha, dat doe je netjes! Mooi eerbetoon is dat dan, om hem meteen weer te verkopen |
|
LOL, nice going Conrad |
|
hehe That's me!! Achja, zoals men wel eens zegt; "Gelukkig hebben we de foto's nog" |
|
What the fuck, Conniemus.. vorige week was je nog zo trots op je aankoop.. Maareh.. nee, bedankt.. ik ga dit jaar nog wel een gitaar kopen, maar hiervoor bedank ik toch.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ff stiekem; t verschil met de Bo~El gitaren is ook best aanwezig!! |
|
Hallo, Ik verkoop een Musicman John Petrucci 6 snarige gitaar. Het is een limited edition uit 2004 dit ik in juni 2006 heb gekocht. Een uitgebreid verhaal en foto's staan op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/108684271-musicman-john-petrucci-6-string-ltd-edition.html Aangezien dit toch wel een speciale gitaar is leek het me een leuk idee om hem hier even te posten, om te kijken of er misschien een geinteresseerde is. De prijs is een vraagprijs en is bespreekbaar. Greetz, Mats |
|
hehe die heb ik ook nog gehad, todat iemand me liet kennis maken met Bo~EL gitaren, dat was de dag van mn leven!! thanks Marcel Btw, de Dime is verkocht!! |
|
quote: Neppert |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |