IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, hoe boeiend ook ... Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-04-2006 13:27 by Chelman Profiel van Chelman

Dat klopt.

Maar het dragen van een babylijkje in een pot door de menigte duidt vlgs. mij op een hoax.

Bovendien heeft het lijkje open ogen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2006 14:07 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2006 12:38 schreef Chelman het volgende:
Je hoeft geen helder licht te zijn om te bedenken dat wanneer men enorme bedragen een economie inpomt dat het de economische bedrijvighied ten goede komt.

Ik denk dat die analyse dus inderdaad klopt.


Ben je dan voor of tegen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-04-2006 14:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 april 2006 14:07 schreef Mutilator het volgende:
Ben je dan voor of tegen?


Er is niks om voor of tegen te zijn, het is een feit. Je kan ook niet voor of tegen het ronddraaien van de aarde zijn. Het is nu eenmaal zo.

Als je doelt of ik voor of tegen het ontplooien van criminele activiteiten ben dan ben ik daar uiteraard tegenstander van. Daar gaat dit artikel echter niet over.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-04-2006 14:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 april 2006 14:07 schreef Mutilator het volgende:
Ben je dan voor of tegen?

Ff zeuren, maar aan dit soort vragen kan ik me zo storen. Vraag dan wat je wil vragen en probeer niet iemand semi intellectueel uit de tent te lokken.

Gelukkig ontstijgt het antwoord de vraag.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2006 15:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2006 14:17 schreef ghoulliette het volgende:
Ff zeuren, maar aan dit soort vragen kan ik me zo storen. Vraag dan wat je wil vragen en probeer niet iemand semi intellectueel uit de tent te lokken.

Gelukkig ontstijgt het antwoord de vraag.


Semi intellectueel...dank je wel voor 't compliment het ging mij om de afweging diens persoons en hij gaf gewoon netjes het politiek correcte antwoord

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2006 16:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-04-2006 15:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

kan me niet voorstellen dat een normaal ingeburgerd persoon iets anders zou zeggen


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-04-2006 16:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Nederland meest gulle gever

Uitgegeven: 4 april 2006 15:55
Laatst gewijzigd: 4 april 2006 15:55

PARIJS - Nederland heeft vorig jaar flink meer aan ontwikkelingshulp uitgegeven dan een jaar eerder. De uitgaven gingen met 20,2 procent omhoog tot 5,13 miljard dollar (4,25 miljard euro). Daarmee behoort Nederland tot de meest gulle gevers ter wereld. Dat blijkt uit dinsdag gepubliceerde gegevens van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO).

In totaal werd vorig jaar 106,5 miljard dollar (88,2 miljard euro) uitgegeven aan ontwikkelingshulp. Dat is een stijging van 31,4 procent ten opzichte van 2004 en een nieuw record. De sterke toename heeft vooral te maken met de schuldenkwijtschelding van Irak en Nigeria van meer dan 19 miljard dollar. Ook de miljardenhulp aan landen die werden getroffen door de tsunami droeg bij aan de gestegen uitgaven aan ontwikkelingshulp.


De grootste donateurs waren vorig jaar wederom de Verenigde Staten met in totaal 27,4 miljard dollar (22,7 miljard euro), gevolgd door Japan met 13,1 miljard dollar. Groot-Brittannië, Frankrijk en Duitsland staan respectievelijk op de derde, vierde en vijfde plaats. Nederland staat op zes. In de cijfers voor de ontwikkelingshulp zijn ook de kwijtgescholden schulden verwerkt.

Hulp

Nederland was vorig jaar samen met Denemarken, Luxemburg, Noorwegen en Zweden het enige land dat zich hield aan de VN-norm voor ontwikkelingshulp. Die norm stelt dat een land jaarlijks minstens 0,7 procent van het bruto nationaal inkomen aan ontwikkelingshulp geeft. Bij Nederland was dit vorig jaar 0,82 procent. Noorwegen stond bovenaan met 0,93 procent. De VS gaven 0,22 procent van het nationaal inkomen.


Hier mogen we natuurlijk wel trots op zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Komt omdat voor elk wissewasje hier weer zo nep sociaal gedaan moet worden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-04-2006 16:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 april 2006 16:11 schreef Jenje het volgende:
Komt omdat voor elk wissewasje hier weer zo nep sociaal gedaan moet worden.


maar stille tochten zijn toch wel nuttig he jenje???


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-04-2006 16:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 april 2006 16:15 schreef attila_de_hun het volgende:
maar stille tochten zijn toch wel nuttig he jenje???
Ja, dat bleek wel na de eerste stille tocht, er is nooit meer iets gebeurd!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 april 2006 16:15 schreef attila_de_hun het volgende:
maar stille tochten zijn toch wel nuttig he jenje???
Want?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-04-2006 16:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 april 2006 16:19 schreef Jenje het volgende:
Want?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 17:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 april 2006 16:19 schreef attila_de_hun het volgende:

Ah jij bent die kraker .. je raaskalt ook al ....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2006 13:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Meisje(14) door groep in Houten belaagd

Op het station van Houten is zondagavond een 14-jarige meisje door drie meiden in elkaar getrapt terwijl een groep van zo'n 20 tot 30 jongeren het slachtoffer belaagde. Volgens één van de belagers had het slachtoffer haar voor kankerhoer uitgemaakt. Toen ze dat ontkende, werd ze gelijk geschopt en geslagen. Ze wist even te ontkomen doordat twee andere meisjes haar over het spoor hielpen vluchten. Gelukkig kwam er geen trein langs.

De belagers en de groep 'toeschouwers' volgden de meiden echter naar de andere kant van het perron. De 14-jarige werd belaagd met stenen en overal geschopt en geslagen. ''Ze riepen dat ze me dood gingen maken'', aldus het slachtoffer vandaag in het AD. Uiteindelijk kwamen twee oudere dames tussen beiden en begeleidden haar naar het politiebureau.

De drie hoofddaders zijn inmiddels aangehouden. De groep die toe stond te kijken nog niet. Volgens de vader van het slachtoffer betrof het 'gewone meiden' die het op zijn dochter hadden gemunt: ''Autochtone meiden die op de gymnastiek-, en hockeyclub zitten.'' Ook het slachtoffer is van Nederlandse komaf. Ze weet nog niet wanneer ze weer naar school kan: ''Ik heb geen idee hoe ik me voel als ik weer op school ben. Maar ik ben hier niet zomaar overheen.'' Aan het incident heeft ze kneuzingen en een hersenschudding overgehouden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-04-2006 13:55 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare


Haagse bende 'Gaslaan-boys' opgerold


In Den Haag heeft de politie met het oprollen van een bende jeugdcriminelen de rust hersteld in de wijk De Verademing en omgeving. Tussen januari en eind maart zijn 25 pubers aangehouden die zich schuldig hadden gemaakt aan tientallen inbraken, straatroven, brandstichtingen en vernielingen.

De knapen noemden zichzelf de 'Gaslaan-boys', een verwijzing naar het nabij de wijk gelegen park Gaslaan. Slechts één van de jongens was meerderjarig. Niemand ging naar school. Ze speelden de politie in de kaart door groepsfoto's op websites te plaatsen. Op sommige internetpagina's staan de jongens met slag- en steekwapens. Via de sites communiceerden ze bovendien met elkaar, zoals op Partypeeps.

Alle Gaslaan-boys hebben hun betrokkenheid bekend. Ze moeten zich niet alleen voor de rechter verantwoorden, maar zullen ook de schade moeten vergoeden. Volgens de politie gaat het om een bedrag tussen de 50.000 en 100.000 euro.


Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/63606

Ja, wat zal ik er eens van zeggen?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2006 13:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wat een domme kankerkneuzen, geniaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-04-2006 14:02 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-04-2006 14:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Je weet toch, weet je.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2006 14:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 april 2006 13:55 schreef nuclearwarfare het volgende:

Haagse bende 'Gaslaan-boys' opgerold

...

Ja, wat zal ik er eens van zeggen?


omdat ze minderjarig zijn, zullen ze er wel weer genadig vanaf komen vrees ik


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-04-2006 14:19 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 5 april 2006 14:12 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat ze minderjarig zijn, zullen ze er wel weer genadig vanaf komen vrees ik


Ze krijgen waarschijnlijk een buurthuis en een kopje thee


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2006 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Verdonk vreest 'rampzalig links kabinet'

Uitgegeven: 5 april 2006 13:42

AMSTERDAM - Het schrikbeeld van Rita Verdonk is een 'rampzalig links kabinet' van PvdA, SP en GroenLinks. Dat zei de minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie woensdag op de BouwRai in Amsterdam, waar ze bevestigde kandidaat-lijsttrekker voor de VVD te zijn.

Verdonk lichtte enkele van haar speerpunten toe. Zo wil ze dat Nederlanders trots zijn op hun land. "Er moet een positief elan komen. Er gebeuren genoeg positieve dingen in ons land." De vele reacties om haar heen hebben haar standpunt over het lijsttrekkerschap, waar zij aanvankelijk niets voor voelde, veranderd.


Verpleging

Leraren moeten in de visie van Verdonk meer voor de klas staan en politieagenten moeten meer op straat zijn te vinden. Volgens Verdonk zijn ze nu te veel bezig met administratieve lasten. De minister wil meer geld voor de gezondheidszorg, met name voor de verpleging. "Vier ouderen op één kamer in een verpleeghuis, dat wil ik niet meer."

Loonstrookje

Daarnaast 'moeten mensen weer kunnen lachen om hun loonstrookje'. Verdonk 'zou zich kunnen voorstellen' dat de belasting omlaag gaat. Ze wil haar plannen bekostigen door geld vrij te maken met de aanpak van managementlagen in bedrijven en bureaucratie.

PvdA

Een samenwerking met de PvdA sluit Verdonk niet uit. Haar tegenstrever Mark Rutte deed dat eerder wel. "Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee", zei Verdonk, die geen enkele partij op voorhand uitsluit voor regeringsdeelname. Verschillen met Rutte zijn volgens de minister onder meer dat ze duidelijker en daadkrachtiger is.

In mei kiezen de VVD-leden hun nieuwe lijsttrekker voor de Tweede-Kamerverkiezingen in mei volgend jaar. Behalve Verdonk en Rutte is Tweede-Kamerlid Jelleke Veenendaal kandidaat. Nieuwe kandidaten kunnen zich tot 20 april aanmelden.




Mooi ... vind die Verdonk steeds sympathieker worden


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2006 14:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat zijn gewoon linkse standpunten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-04-2006 14:39 by Snaack Profiel van Snaack

Wat is daar typisch links aan dan?

Ik heb de begrippen "links" en "rechts" nooit begrepen..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2006 14:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2006 14:38 schreef Mutilator het volgende:
Dat zijn gewoon linkse standpunten.
Ze probeert wat zieltjes te winnen door wat rare taal uit te slaan. Maar vertel eens wat er links is aan meer politie op straat en het verlagen van de belastingen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-04-2006 14:42 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 5 april 2006 14:38 schreef Mutilator het volgende:
Dat zijn gewoon linkse standpunten.


Ow, en Muti, als je dat linkse standpunten vind, stem je straks zeker ook op haar?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen