![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NU.nl: quote: Zou de paaltjestheorie verworpen kunnen worden? ![]() ![]() |
|
Noord-Korea dreigt VS met preventieve aanval Uitgegeven: 9 april 2006 14:38 SEOUL - Noord-Korea behoudt zich het recht voor de Verenigde Staten met een preventieve aanval te treffen. Minister van Defensie Kim Il-Chol zei dit weekeinde dat het bewind in Pyongyang bereid is om bij zo'n aanval "menselijke bommen" in te zetten, aldus het Noord-Koreaanse staatspersbureau KCNA. Kim Il-Chol stelde dat de Verenigde Staten op een mogelijkheid broeden om Noord-Korea uit te schakelen, voordat Pyongyang zelf militaire actie kan ondernemen. De Noord-Koreaanse bewindsman zei dat Washington niet het monopolie heeft op het uitvoeren van preventieve aanvallen. De relatie tussen Noord-Korea en de Verenigde Staten is al jarenlang gespannen. Washington maakt zich grote zorgen over de nucleaire ambities van Noord-Korea en vermoedt dat Pyongyang over kernwapens beschikt. Slim idee! ![]() ![]() |
|
Lekker dan... Kijk. de VS doen het zelf ook, maar dit is te vergelijken met een Lain die Jenje met blote handen omver wil werpen: vrij zin/kansloos. ...tenzij ze daar in N-Korea gewoon behoefte hebben aan héél veel nieuwe parkeerplaatsen.... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-04-2006 18:04] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Yeah right. En sinterklaas bestaat ook. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Nou .... onderschat N-Korea niet ... ik denk dat ed VS daar niet zoals in Irak kunnen binnenwandelen .... ![]() |
|
In tegenstelling tot Irak zal N-Korea waarschijnlijk wél WMD hebben, maar ik ga er helaas van uit dat de VS hier een gepast antwoord op zal hebben (waar de rest vn de wereld de gevolgen van mag gaan ondervinden) Bruce Banner ![]() |
|
quote:Overschat Noord-Korea ook niet... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jenje heeft wel een goed punt: In Irak was niets om achter te verschuilen; in Noord-Korea hebben ze in ieder geval genoeg bosjes om in te verstoppen ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Zeker niet, maar ze zijn oorlog gewend, hebben een volledig eigen fabricage en ze durven hun mensen op te offeren .... ![]() |
|
quote:Daar heb je gelijk in. Maar in tegenstelling tot de Sowjet Unie gedurende WO2, heeft Korea geen onuitputtelijke bron mensen en relatief gezien ook niet zo'n hippe wapens. Desalnietemin is het inderdaad verstandig ze niet te onderschatten, maar ze overschatten kan ook gevaarlijk zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Omdat er dan niet met volle kracht tegenaan wordt gegaan of omdat er dan helemaal niet ingegrepen wordt? En hippe wapens? die ken ik niet ![]() ![]() |
|
quote:Omdat we dan niets durven idd. En grote tanks zijn hip! Met van die grote lopen en grote rupsbanden. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hippe wapens zijn de heaters van de niggahs in de street weet je wel? ![]() je snapt zijn punt wel, neem ik aan ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ah ik zie het, Abrams en Leopards ed. Zal wel eens echt "hippe" wapens in het vuurwapentopic posten. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-04-2006 20:00] ![]() |
|
![]() Dit is hip, alleen hebben wij die niet. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Goed vliegtuig, lekker wendbaar. Maar ik heb liever Westerse wapens en elektronica erop. ![]() |
|
quote:Ik denk dat de F-22 het aflegt tegen de SU. Lange afstandswapens hebben ze allebei (heule lange afstandswapens) en als ze die afgeschoten hebben en in een dogfight terechtkomen, hakt de SU de F-22 in de pan. Bovendien kun je meerdere SU's kopen voor 1 F-22. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Over een dogfight ben ik het met je eens en over de prijs ook wel. ![]() |
|
quote:Overigens is de SU ook veel mooier, da's natuurlijk ook heel erg belangrijk. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Haha, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen ![]() Maar die russen spuiten er altijd zon lelijke camouflage op. ![]() |
|
quote:Ligt er ook maar aan waar dat die vliegtuigen vliegen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Neger babies worden ook blank geboren, die kleuren na een paar dagen bij. niet echt vreemd. Maar die vrouw zou nog wel leven? Lekkere punani heeft die dan. ![]() |
|
quote: Kijk anders eens in het vuurwapen topic ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |