![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tis maar een fransoos. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
die laatste auto reed nog lang geen 90 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Soms had je toch graag 1 dodelijk slachtoffer meer gezien ... ![]() |
|
Dat komt door haar uitstraling. Suck my piss ![]() |
|
En haar radioactiviteit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ofwel: Tais-toi et soit belle ![]() |
|
quote: LOL! Skerp, Skull! ![]() ![]() |
|
quote: http://www.msnbc.msn.com/id/10663266/ Zometeen ga ik close to a world below draaien. Alweer een tijdje geleden. Suck my piss ![]() |
|
quote: Volgens mij wilde VS het hele midden oosten gaan koloniseren zodat ze hun v12's kunnen laten draaien ... ![]() |
|
toch wel logisch, met plannen kan je je tenminste op een situatie voorbereiden. plannen hebben wil niet zeggen dat ze uitgevoerd moeten worden. sowieso is het wel te verwachten dat de VS doorstuiterd naar iran alleen moet de VS sterk genoeg zijn. Iran is te dreigend voor de "westerse cultuur". [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-04-2006 11:25] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
OHHH my goth... 'Gothic-cultuur beschermt tieners' Gepost door Rob (R@b) - Bron: HLN Gepubliceerd: zondag 16 april 2006 @ 14:37 Een onderzoek zou volgens het wetenschappelijke tijdschrift British Medical Journal aantonen dat 'het gothic zijn', kwetsbare tieners beschermt tegen automutilatie (zelfverminking). Uit het onderzoek blijkt dat zo'n 50% van de tienergoths zichzelf opzettelijk pijn doet of een zelfmoordpoging achter de rug heeft. Bij niet-goths ligt dit tientallen procenten lager (onder de 10%). Toch beschermt de gothic-subcultuur dit soort pubers eerder dan dat ze er nog gewelddadiger door worden. De meeste jongeren beginnen namelijk met zelfverminking zo rond de overgang van kind naar tiener (rond de 12/13 jaar). Gemiddeld worden ze pas enkele jaren later een goth. Jongeren die een neiging hebben zichzelf te verminken, worden dus wel aangetrokken door de gothic-subcultuur; maar ze zullen eerder voor ze deel worden van de gothic-subcultuur aan zelfverminking doen, dan erna. Bovendien zou het behoren tot de goths zorgen voor waardevolle sociale en emotionele steun van hun lotgenoten. Er wordt wel een kanttekening geplaatst bij de studie. Het onderzoek is gebaseerd op een klein aantal jongeren. Om zeker te zijn, zou het onderzoek herhaald moeten worden. Er moeten dus niet te snel conclusies worden getrokken. Info Gothic is een cultuur die ontstond in de jaren '80 en komt voort uit de punkbeweging. In het midden van de jaren '90 kende de gothiccultuur een heropleving. (Zie voor meer info Gothic-Nederland) Over het algemeen wordt aangenomen dat jongeren aan zelfverminking doen om met hun negatieve emoties om te gaan. Bij het pijnigen komen endorfines vrij. Dit is een chemische stof in de hersenen die een gevoel van geluk opwekt. Het is uiteraard wel een korte termijn oplossing, dat zelfverminken. (Zie ook Automutilatie.nl) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ach waarom naar de sportschool of dealer als het ook goedkoper kan ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ahem: quote: http://www.nu.nl/news/714245/21/Prodi_wil_Europese_kerngroep_zonder_Nederland.html ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Immolation, moet ik ook nog het één en ander van hebben... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Slachtoffers door bomaanslag in Tel Aviv Uitgegeven: 17 april 2006 14:48 TEL AVIV - In de Israëlische stad Tel Aviv zijn maandag zeker zes mensen om het leven gekomen door een zelfmoordaanslag. Enkele tientallen mensen raakten gewond, meldden de hulpverleners. Een Palestijnse terrorist blies zichzelf op in een café vlak bij het oude busstation van Tel Aviv, aldus de politie. Dezelfde eetgelegenheid werd al in januari getroffen door een zelfmoordaanslag waarbij destijds vijftien gewonden vielen. Eer Twee radicale organisaties eisten de aanslag korte tijd later op. Zowel de Islamitische Jihad als de Al-Aqsa Martelaren Brigades wil met de eer strijken. Zelfverdediging Het gaat om de eerste Palestijnse zelfmoordaanslag in Israël sinds het aantreden van de door de radicale Hamas-beweging geleide regering in de Palestijnse gebieden. Een woordvoerder van Hamas liet maandag weten dat de zelfmoordaanslag een "daad van zelfverdediging" is. De Israëlische regering zei direct de Palestijnse regering volledig verantwoordelijk te houden voor de aanslag. De Palestijnse president Abbas heeft de aanval wel veroordeeld. Hij riep de internationale gemeenschap tegelijkertijd op een einde te maken aan de "verslechterende situatie" in de regio. De aanslag had plaats op de dag dat het nieuwe Israëlische parlement voor het eerst bijeenkwam. Waarnemend premier Olmert is nog bezig een regeringscoalitie te vormen met de Arbeidspartij. Gaat nog gezellig worden daar... ![]() |
|
quote:Ik wil Berlusconi terug! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: heb je tveel paaseieren op ofzo?? (doordat je niet meer helder denkt vermoed ik) ![]() ![]() |
|
Dat lukt 'm toch niet. Het is maar een proefballonetje van Prodi. Aan de andere kant zou ik het wel leuk vinden al NL op die manier uit de [huidige vorm van de] EU treedt... wishful thinking I know. De EU zou niet kunnen draaien zonder de contributies van NL. ![]() |
|
Attila, Berlusconi hield zich tenminste vooral bezig met italiaanse aangelegenheden ipv de EU dingen die ook ONS aangaan. Prodi daarentegen is een gigantische EU-insider van de oude starre stempel. Een dinosaurus die niets te zoeken heeft in een EU die zich los moet wrikken van de oude fundamenten en zich richten op een frisse, nieuwe, toekomst. *proest* zei IK dat? ![]() ![]() |
|
quote:Ochja, Prodi wil Nederland alleen deaud hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ja, zeker, maar ik vertrouw die Berlusconie net zover als dat ik een olifant kan gooien. maar goed, het is niet mijn land.... Als ik me druk zou moeten gaan maken over regeringen in andere landen haalde ik de 40 niet. ![]() |
|
quote: de natte droom voor iedere goede liberaal ![]() ![]() |
|
Dat zijn 2 conservatieven. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |