![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat er niet in gaat, komt er ook niet aan. Suck my piss ![]() |
|
Ik krijg weer zin om te duimzuigen. ![]() ![]() |
|
Aboutaleb wil bijstand voor boerka-vrouwen afschaffen AMSTERDAM - Vrouwen die een boerka dragen en daardoor geen baan kunnen krijgen, hebben geen recht op bijstand. Dat zegt de Amsterdamse wethouder Aboutaleb in het tijdschrift Opzij. Volgens de wethouder belemmert een boerka vrouwen om makkelijk werk te vinden omdat geen enkele werkgever hen zo wil hebben. Aboutaleb wijst het dragen van een boerka niet principieel af. Maar je mag als overheid wel iets verwachten van burgers, zegt de wethouder in Opzij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren. Als je dat niet wilt: ook goed, maar dan geen uitkering." Aboutaleb reageert met zijn voorbeeld op de uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling die een allochtone vrouw in het onderwijs die mannen geen hand wil geven in het gelijk stelde. Volgens de wethouder is het de vraag of zo iemand in het onderwijs op haar plek is. "Zij moet zich in elk geval realiseren dat zij enorme obstakels voor zichzelf opwerpt met haar houding. Deze vrouw moet inzien dat zij zichzelf buitenspel zet en zich realiseren vaker het risico te lopen afgewezen te worden voor een baan." ---- Is die vent niet van PVDA? Ben het er wel mee eens dat die vrouwen ook gewoon moeten werken. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Mooi dat iemand eens zegt dat keuzes die mensen maken gevolgen kunnen hebben. Dat gebeurd niet .. die boerkahoerkes denk dat ze maar kunnen blijven vangen ... ![]() |
|
Ik vraag me alleen af of er daadwerkelijk iets met deze uitspraak gedaan zal worden. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Weinig denk ik, maar treffend dat een PvdA-er dit zegt, die hebben flink gescoord bij de allochtonen ... Kan wel eens een gunstig effect hebben over een tijdje ![]() |
|
Ik had iets als dit eerder uit de mond van Wilders of Verdonk gehoord ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Verdonk de aandachtshoer ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Is dit een woordgrap? Suck my piss ![]() |
|
quote: Mannen die lang haar hebben en geen baan kunnen vinden mogen geen uitkering meer krijgen. Keuzes die je maakt, pas je maar snel aan aan de eenheidsworst. ![]() |
|
mannen met lang haar weigeren is geslachtsdisciminatie ![]() bovendien stoort het niet snel in de communicatie. een burka belemmert de communicatie op een te erge manier, het is alsof je een telefoon gesprek met iemand aan het voeren bent omdat visuele communicatie wegvalt. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-04-2006 12:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: en vrouwen met burka's weigeren niet? quote: Er uitzien als een metalhead of "anders"stoort genoeg mensen in hun communicatie anders. quote: Lang haar bedenkt evenveel als een burka. Zeker als die lang harige meneer ook nog eens een baard heeft. Daarnaast wat bereik je ermee? Dat die vrouwen uitgestoten worden van de maatschappij, niet meer langer instaat zullen zijn economisch zelfstandig te zijn, compleet afhankelijk worden van hun mannenm, hun geloof, misschien radicaliseren etc.... een lekker slim en lekker ge-emancipeert land ben je dan. ![]() |
|
quote: Mannen met een burka zullen waarschijnlijk ook geweigerd worden. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: mannen in burka's net zo goed, al zijn die er niet veel. quote: quote: natuurlijk bedekt langhaar en een baard de ogen en de mimiek ![]() als je het ervoorgooit wel jah, maar dan kan je de mensen voro dezelfde manier weigeren als voor burka's quote:uit laten sterven ![]() op geen enkele manier moet je deze vrouwen mishandeling steunen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dit is undersign materie. Suck my piss ![]() |
|
Iets met een sportvliegtuig dat boven Stadskanaal is neergestort. Inclu. dooien. Toch? Oud nieuws denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 18-04-2006 13:24] Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Klopt. ![]() ![]() |
|
Jahee, ik heb drie week geen nieuws gehoord. Kwam de buurvrouw mee binnenstormen net, toen we 5 tellen binnen waren. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Als ze dat daadwerkelijk belemmert in het vinden van een baan: ja. Maar ook jij weet dat die vergelijking nergens op slaat ... quote:Het streven naar een eigen identiteit is iets wat iedereen doet en wat je dus automatisch tot een kuddedier maakt. Daarnaast is het een zinloze uitspraak die komt uit een frustratie. ![]() |
|
Tom Cruise zal nageboorte opeten LOS ANGELES - Acteur Tom Cruise heeft gezworen dat hij na de geboorte van zijn kind de placenta zal opeten. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror dinsdag. Volgens de tabloid zal de 43-jarige Amerikaanse acteur al vrij snel na de bevalling toehappen, omdat het eten van de moederkoek volgens hem zeer voedzaam is. Cruise verwacht een kindje van de 27-jarige actrice Katie Holmes. In de aanloop naar de geboorte kwam de aanhanger van de Scientology-beweging al vaker met opmerkelijk nieuws. Zo meldde hij eerder dat hij het liefst ziet dat zijn baby in totale stilte wordt geboren. Lawaai zou een negatief spiritueel effect hebben op een vrouw die aan het bevallen is. Holmes zelf is het volgens de Scientology-regels wel toegestaan om tijdens de bevalling te schreeuwen. Haphap. http://www.telegraaf.nl/prive/38198121/Tom_Cruise_zal_nageboorte_opeten.html [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-04-2006 15:15] ![]() |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Hahahaha wat een kneus ... dat ie niet weet dat roken dodelijk is tssssk ![]() |
|
quote: Recept: Volskrant, Sylvia Witteman Er zijn vegetariër die eigenlijk wel van vlees houden, maar het om redenen van diervriendelijkheid niet willen eten. Voor deze mensen is er hoop: als het een beetje meezit wordt het eten van menselijke placenta's een trend. Placenta is lekker, voedzaam, en er hoeft niemand voor te sterven, integendeel. Het recept is vrij simpel: spoel de placenta goed schoon onder de kraan, zodat alle bloedresten zijn verwijderd, en snij hem in reepjes (een verse placenta kan een paar weken in de diepvries bewaard worden). Bak de reepjes kort in een mengsel van boter en olie, samen met wat gesnipperde ui en knoflook. Flambeer alles met een scheutje brandende cognac. Pureer nu de helft van het vleesmengsel in de keukenmachine, met een flinke klont boter, gehakte peterselie en verse salie. Voeg peper en zout toe, en het sap van een halve limoen. Hak de andere helft van het vlees grof, en roer het door de zachte massa. Druk de paté in een puddingvorm en laat hem enkele uren opstijven in de ijskast. De familie Clears geeft de placentapaté als voorgerecht, op stukjes focaccia, bedruppeld met wat goede olijfolie. edit: ik hoef niet ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: De ongelijke status van vrouwen ten opzichte van de man is inherent aan het dragen van de Burka. Die zaken kun je niet zomaar loskoppelen. Ookal doen NL politici dat wel als het hun uitkomt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |