![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vast. Als ze die niet had gehad was ze misschien ook eerder ontdekt... Hatsjikidee! ![]() |
|
vrienden/ familie.. toch best sneu dat je dood gaat op kerst, niemand je mist, en het niemand wat kan schelen, drie jaar lang niet... dan is het misschien maar beter dat je dood bent. ![]() |
|
Misschien liggen die ook allemaal dood voor de tv. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Heb een paar jaar geleden iets gelezen over een duitser. Dat was dus 5 jaar dood voor de tv. Alles voor de kijkcijfers. Suck my piss ![]() |
|
Hehe ![]() ![]() |
|
quote: Idd. Ik weet zeker dat ik na anderhalf jaar al gevonden zou worden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Nee eerder, we hebben je nodig als squashpartner ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Recherche doet invallen na webcam-affaire Uitgegeven: 14 april 2006 14:34 Laatst gewijzigd: 14 april 2006 16:44 AMSTERDAM - De Amsterdamse recherche heeft in twee steden invallen gedaan naar aanleiding van de zogeheten webcam-affaire in Amsterdam. Daar werden vorig jaar camera's ontdekt in een meisjesstudentenhuis. Dat schrijft het Parool. Het is onbekend in welke steden er invallen zijn gedaan. Volgens de politie ging het bij de invallen niet om studentenhuizen. Maar wat voor soort locaties het wel waren, wil de politie nog niet zeggen. Tijdens de huiszoekingen zijn computers met beeldbestanden, dvd's en camera's in beslag genomen. "Dit beperkt zich dus niet tot het Amsterdamse pand, het is een redelijk professioneel verhaal," aldus een woordvoerder van de politie. De recherche heeft bij de huiszoekingen niemand aangehouden. Onduidelijk In december vorig jaar ontdekten bewoonsters van een Amsterdams studentenhuis verstopte webcams in hun kamers. Na onderzoek bleek dat deze webcams in verbinding stonden met het naastgelegen huis. Nog steeds is onduidelijk wie de webcams daar destijds geplaatst heeft. Professioneel netwerk De politie wil niet zeggen wat er met de beelden van de studentes gebeurd is. "Het moge duidelijk zijn dat de gluurder iemand is uit een professioneel netwerk", aldus de politie. Het nieuwe beeldmateriaal is nog niet bekeken door de politie. "Dat gaan we nu uiterst zorgvuldig doen", aldus een woordvoerder. De politie sluit niet uit meer aanhoudingen te verrichten in de webcamzaak. http://www.nu.nl/news/713330/50/Recherche_doet_invallen_na_webcam-affaire.html Professioneel gluren, wat een baan. ![]() |
|
lol idd ja ![]() |
|
GEWOON EEN JUUT ZELF WEDDEN?@@ Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Schijt... Nu staat dat pand leeg en zitten er straks weer krakers in... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat is mooi, ik zoek nog gratis woonruimte. ![]() |
|
Ik heb nog wel een doos voor je. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Hé, er zijn topjes van firefox. ![]() ![]() |
|
quote: Donders. ![]() |
|
Verdikkeme! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ja, da's goed nieuws, hè. ![]() ![]() |
|
Nou en of. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
effe lekker browsen ![]() ![]() |
|
Hehehe. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
De nieuwe Franse verkeersveiligheidsspot: http://viptf1.yacast.net/lci/vod/news/2006-04/campagnepubcrashweb1204.wmv ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |