![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: lulletje ![]() |
|
quote: internationale regels is niet alleen wat op papier staat, maar zijn ook afspraken, hebben ook te maken met moraliteit etc, en hebben te maken most of all, met wie de macht heeft. ![]() |
|
quote:Dit is een inhoudelijke discussie over een nieuwsbericht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik ben helemaal geen discussie met jou aangegaan, ik reageer wel eens op jou, da's nog lang geen discussie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
@misantrope: nee, jullie zijn bezig elkaar (proberen) uit de tent te lokken. Er word nu al gesmeten met vlees dus bij deze een waarschuwing. ontopic. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 18-04-2006 23:08] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: kwestie van definitie natuurlijk. Maar als je on the road to liberty bent kun je er nog niet zijn. ![]() |
|
quote:En daarom denk jij dat wij zoiets niet kunnen bereiken? Verdiep jij je maar eens in de internationale machtsverhoudingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Zonder provoceren geen leuke discussie. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Nee, nog lang niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
@misa: ![]() alleen vind ik de discussie of heiden nou wel of niet het nirvana bereikt heeft niet helemaal nieuwswaardig ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Je hebt gelijk. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:En toch is het nieuws! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik heb trouwesn nog nooit iemand in een Burka gezien in nederland (gelukkig). over hoeveel mensen hebben "we"het nu eigenlijk. ![]() |
|
quote:Vraag eens hoeveel van de mannen in hoge functies voor hun topfunctie een ietwat afwijkend uiterlijk hadden? Zul je versteld staan ... en ze offeren dat op om meer succes te krijgen en een baan te bemachtigen, ergo burkakneusjes kunnen kiezen: Burka aan en geen werk en geen uitkering of burka uit (en aub normale kleren aan) en centjes verdienen. Je kunt alleen wat bereiken door een combinatie van eigen stijl en aanpassen. Pas je je niet aan? Fine, maar ga dan niet je handje op houden ... ![]() |
|
quote: probleem is wel dat veel van die vrouwen het wel zullen moeten van hun vrome man of anders helemaal nergens komen. moet je het ze dan nog lastiger maken (vraag ikme zelf af, ik ben in principe ook fel tegen die dingen). ![]() |
|
quote:Ja. We leven in een 'vrij' land, dus die vrouw heeft zelf de keuze om weg te gaan bij die man. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Moet je ze voortrekken omdat zij zo dom zijn om met een vent te trouwen die qua denkbeelden net de 12e eeuw binnenkomt? Behandel alle mensen gelijkwaardig en kijk dus NIEt naar hun levensovertuiging daar dat een persoonlijke keuze is. ![]() |
|
quote: Zoveel keus hebben ze vaak nou ook weer niet. ![]() |
|
quote: ja, theoretisch wel. in de praktijk is het allemaal toch een stuk lastiger. en zeker bij zo een achterlijk fundamentalistische moslimcultuur. (of mag ik dat laatste niet zeggen??) ![]() |
|
quote:Jawel, maar omdat ze niet geintegreerd zijn weten ze dat niet. Ergo, eigen fout, niet mijn probleem. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Dus moeten wij die achterlijke cultuur tolereren? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Zodra ze nederlands staatsburger zijn kan een vrouw er zo voor kiezen om bij d'r vent weg te gaan ... zijn instanties en stichtingen zat voor ... ![]() |
|
quote:Je geeft je eigen antwoord al, is het ons probleem dat zij in een achterlijke (als in niet van deze tijd) cultuur wensen te blijven hangen? ![]() |
|
quote: ja, jenje, dat eerstw, zo simpel is het natuurlijk niet he?? die worden uitegehuwelijked als ze piepjong zijn vers uit hetgebergte,en dom gehouden in die door achterlijk mannen gedomineerde cultuur( met hun zielige "eer"gevoelens). dus die weten niet beter, of durven niks. die moeten gewoon losgeweekt worden uit hun omgeving. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-04-2006 23:23] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |