|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het was de trailer van een verfilming van Farcry, volgens mij een nare boel, maar ik was dronken. |
|
Ik heb wel zin in de nieuwe Indiana Jones zeg, potver. Zelf als ie maar half zo tof wordt als de oude films wordt het genieten Zenial |
|
quote: No Country for old Men laatst gezien, wat een topfilm is dat. Met stip de beste film van de laatste jaren! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zag laatst een trailer van de film 10.000 BC op TV. Lijkt me wel een gave film. http://www.10000bcmovie.com |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
quote: ik dat dat inderdaad een zeer vermakelijke film wordt, evenals de nieuwe van Indiana jones. heeft trouwens iemand [rec] gezien? |
|
ik heb weer wat om naar uit te kijken.... De Hobbit voor Del Toro Het is eindelijk officieel: Guillermo Del Toro (Pan's Labyrinth, Hellboy) zal The Hobbit gaan verfilmen. Ook zal hij nog een tweede film regisseren over de periode van 60 jaar tussen The Hobbit en de Lord of the Rings-trilogie. Zodra hij klaar is met de post-productie van Hellboy 2 zal Del Toro voor vier jaar naar Nieuw Zeeland vertrekken, waar hij met Jackson en zijn team samen zal werken en de twee films achter elkaar zal opnemen. Er is nog niets officieel bekend over de acteurs, al heeft Ian McKellan al meerdere keren laten weten dat hij Gandalf nog wel een keer zou willen spelen. De studio's hopen de films in 2011 en 2012 uit te kunnen brengen. |
|
Plannen verfilming BioShock onthuld Filmmaatschappij Universal Pictures zal een film ontwikkelen, gebaseerd op de populaire game BioShock. Dit heeft de uitgever van BioShock, 2K Games, bekend gemaakt. Meerdere succesvolle games worden momenteel verfilmd en 2K Games heeft haar populaire game BioShock aan het rijtje toegevoegd. Universal Pictures mag de film gaan ontwikkelen en heeft meteen het team bekend gemaakt dat zich hier mee bezig zal gaan houden. Als regisseur voor de film is Gore Verbinski aangewezen, bekend van onder meer de Pirates of the Caribbean films. Momenteel worden nog gesprekken gevoerd met John Logan die mogelijk het script zal verzorgen. Logan verwierf internationale bekendheid als scenarioschrijver voor films als Gladiator, The Aviator en Sweeney Todd. Een verwachte releasedatum voor de film is nog niet gegeven. Over BioShock Sinds de lancering voor de pc en Xbox 360 in augustus 2007 is BioShock wereldwijd inmiddels twee miljoen keer verkocht. Na een vliegtuigcrash komt de hoofdrolspeler in BioShock terecht in een stad op de bodem van de oceaan, bevolkt door allerlei bijzondere en vaak ook gevaarlijke types. Een opvolger voor de game staat gepland voor eind 2009. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Och heremija! Gaan we weer.... Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben benieuwd naar de nieuwe van de Wachowski broers, Speed Racer. Verbluffende specials in de trailer! http://speedracerthemovie.warnerbros.com/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
binnenkort met ons archeologen dispuut naar de nieuwe indiana jones film wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Damn, ik wilde je nog uitnodigen om daar samen heen te gaan |
|
quote: Haha, noooooooooo! Het is echt de ergste kutfilm die ik dit jaar heb gezien. Vooral omdat het serieus bedoeld was. Nog nooit zoveel historische missers gezien en een heel beroerd verhaal dat ook nog onderstreept werd door een storyteller. Gelukkig viel het geluid halverwege uit. Verrassend triviaal |
|
quote: Het is een film Heeft mijn intresses erbij weten te houden ivm de atlantier van slechte faam. |
|
Precies het is een film. Maar ik vond het ook niet echt geweldig. Het acteerwerk is ook van 10.000 voor christus, man man. Wat me trouwens ook stoorde was het feit dat de hoofdrolspeler gewoon een blanke met dreads was, zo uit een kraakpand getrokken.. echt ongeloofwaardig, dat was vooral te merken toen die authentieke negerstam voorbij kwam. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-05-2008 13:51] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Echt waar?! Zou er nog een 10.000 Bc the prequel komen? Een film lang kijken naar celdelingen enzo, met een commentatorstem. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 11-05-2008 15:08] Verrassend triviaal |
|
Erg gave film! Een film over de Russische maffia in Londen. Weer eens wat anders dan die flashy Amerikaanse films over de Italiaanse maffia. Deze film wordt erg sober en smerig gehouden. Het verhaal is donker en traag. Geweldig geacteerd door o.a. Viggo Mortensen en Vincent Cassel. Gave plotwending ook. Die had ik echt niet zien aankomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Naomi Watts. Fuck the world and fuck you |
|
'Journey to the Center of the Earth' van Verne komt eraan! w00t! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geweldige film, ja. Cronenberg FTW! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Verbluffend? Ik vind het er erg computerspel uitzien, is niet om aan te zien. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Lalalalalala!!! Dat kan supervet worden! Het verhaal leent zich in ieder geval voor een goede film! Al vraag ik me af wat Gore ervan maakt... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat is dan smaak heh. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zeker, maar het zag er voor mijn smaak erg plastic uit, maar dat kan ook de opzet van een film wezen natuurlijk. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |