![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een van de Neerlands grootste bestsellers van de laatste jaren wordt door Reinout Oerlemans verfilmd: http://www.kluun.nl/artikel.php?i=1180 Ik ben erg benieuwd ![]() ![]() |
|
quote: Doe normaal man. Neerlands meest publiciteitsgeile schrijver die de dood van zijn vrouw op zeer goedkope wijze heeft uitgemolken verfilmd door Arnie uit GTST? Dat "Komt een vrouw bij de dokter" een grote bestseller is verklaart tevens de populariteit van een halfgare Limbo als Wilders. Wansmaak ten top! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee. Wilders is voor mij een gesloten boek. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ja. Juist daarom heb ik deze mening erover. Het boek bevat autobiografische elementen. Dit gecombineerd met de persoon Kluun, het slappe gedrag van de hoofdpersoon in het boek en de interviews met Kluun die ik gezien en gelezen heb maakt dat ik er zo'n hekel aan heb. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-04-2009 10:29] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zondag naar The Knowing. Trailer zag er al gaaf uit, en ik hoor van steeds meer mensen dat ie dus echt fucking bizar is. We shall see. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Heeft iemand Wolverine al gezien? Zo ja, is het de moeite? ![]() |
|
De Volkskrant vindt van niet. ![]() |
|
quote: mwoah. een van de mindere films (en het had zo mooi kunnen zijn). ![]() ![]() |
|
Ik weet niet of er hier mensen geinteresseerd zijn...maar mij lijkt het erg interessant: http://www.edgethemovie.com/ I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Net terug, vond 'm wel fijn eigenlijk. Maar ik vond de laatste Hulk ook leuk, dus misschien zegt dat niet zoveel ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Heb Vrijdag ook Wolverine gezien en me prima vermaakt. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: nou, die vond ik ook erg oke! ik hoop dan ook dat er een 2e deel komt. ![]() ![]() |
|
Vettig.. en Sam Rockwell natuurlijk ![]() ![]() |
|
Agora van Alejandro Amenábar A historical drama set in Roman Egypt, concerning a slave who turns to the rising tide of Christianity in the hopes of pursuing freedom while also falling in love with his master, the famous female philosophy professor and atheist Hypatia of Alexandria. Was al vertoond in Cannes blijkbaar. Dit kan nu al één van mijn favoriete films van 2009 worden. Hier ben ik héél benieuwd naar! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Terminator net gezien. Arnold Schwarzenegger in zijn geboortepak. ![]() Leuke film, lekker spannend. Ik snapte er alleen niks van, maar dat kan zijn omdat ik er verder maar één film van gezien heb en dat was lang geleden.. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik vraag me af hoe hij in deze film New York verwoest. Wil je muilperen? ![]() |
|
OMFG.... ![]() |
|
http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/film/news/e3ic3a4730761c7eaf6aac2de4e28ef8e67 Asteroids, the movie? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
weet iemand al meer over de terminator trilogie?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Er zijn er 3? SORRY! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |