|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.worstpreviews.com/trailer.php?id=590&item=0 trailer voor "the watchmen". ziet er vet uit!!1 |
|
Vanavond Mystic River en Harold and Kumar go to White Castle op TV. Het is dat ik ze beide al gezien heb, maar voor degenen waar dat niet voor geldt: succes met de keuze! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mystic River roeleert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Doe het niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor mij nu al de meest geanticipeerde film van 2008: Wall-E! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat robotje doet verdacht veel denken aan Johny number 5, prachtfilms waren dat Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
edit: verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-07-2008 23:00] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Siked voor de nieuwe PUNISHER!!! dat wordt moord ende doodslag! en hopelijk een film die Phunnie recht doet ipv die gedrochten van films die hij kreeg. Fuck the world and fuck you |
|
siked :') |
|
ik wist dat dat je zou opvallen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij is gaaf, Ik ben fan!!!! Het is de lichtinval ;') |
|
Geef mij maar close encounters of the ... kind signature |
|
third Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Edit: verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 30-07-2008 21:18] |
|
quote: vergeet ook niet de bijbehorende wereldhit van El Debarge! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik ben echt wel benieuwd naar die vijfde saw. geniale serie films dat, en deel 4 heerste hard! van mij mogen ze als ze zo goed blijven rustig een deeltje of tien uitkakken zoals het een goede hardcore horror serie betaamt. En meer bloed graag! Deel 4 had al meer bloed en gore naar mijn idee maar t mag altijd meer! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 30-07-2008 20:52] Fuck the world and fuck you |
|
Nounou, deel 1 was redelijk geniaal ja, deel 2 ging wel, deel 3 was kut, en deel 4 ging wel weer.... Geniaal zou ik de serie niet kunnen noemen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Ze hebben een deel overgeslagen? |
|
Noem mij een andere horror reeks van de afgelopen jaren die zo gaaf is als saw en je overtuigd me....misschien. Fuck the world and fuck you |
|
Films waar ik wel naar uitkijk: Death racer: Babylon A.D.: Death racers: [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-07-2008 21:00] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: wist aleens niet dat dat nummer speciaal geschreven was voor die film. Maar Short Circuit heerscht gewoon "More input" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"Number Five.... Is Alive!" "No disassemble..." Laatst nog voor 1,49 bij de Blokker meegenomen, geniale film! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 31-07-2008 9:22] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En voor extra added hersenloos entertainment ga ik vanmiddag fijn in de bioscoop die derde Mummy film kijken. Ik heb geen hoge verwachtingen van het verhaal, maar visueel zal het wel weer puik in elkaar zitten, en het oog wil ook wel eens wat. Tenminste, mijn oog toch wel. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |