![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren The Hangover gezien in de bios, echt geniaal. Against God and Government ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
quote: ja idd vette film ![]() ![]() |
|
quote: Die uit de jaren '80 was/is best tof. ![]() |
|
zo op RTL 5: Office Space! Kijken!!! ![]() |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Er schijnt zelfs een gremlins 3 aan te komen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat is nog niet officieel. Joe Dante heeft aangekondigd niet mee te zullen werken. Het gerucht is nu dat er een remake aan komt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Nou ja, precies, dat bedoelde ik ook eigenlijk, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Er komen meer Gremlins aan iig ![]() Ook een director's cut van de eerste twee! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Weer eens die film "The Doors" met Val Kilmer gekeken, en ik ben van mening veranderd. De vorige keer bleef me vooral bij dat ik Jim een irritant ventje vond. Inmiddels ben ik, na herbeschouwing, tot de conclusie gekomen dat de man tamelijk geniaal, maar ook gestoord was. Ik zit dan vooral aan een sociale stoornis binnen het psychiatrisch spectrum te denken. Ik blijf van mening dat de man onterecht zoveel aandacht naar zich toe trok, Ray Manzarek is denk ik het grote genie achter de band. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
misschien moet ik die film dan ook maar een 2e keer kijken. Ik vond hem namelijk maar een irritante over het paard getilde junk. ![]() |
|
quote: Ik ook. Maar naar aanleiding van een discussie met R. in het The Doors-topic had ik besloten me maar eens meer in Jim te verdiepen. En heb buiten de film ook wat zaken over hem opgezocht. Ik denk dat al die vroeggestorven idolen toch ook wel wat stoornissen hebben. Jimi was een slapjanus, Jim een hedonist die vooral aan zelfverheerlijking deed, Janis was een doorgedraaide hippie. De enige die ik nog steeds echt een verwend rotventje vind is Kurt Cobain. Maar goed, ze waren over het paard getild, maar niet in de laatste plaats door de fans en het hele circus er omheen ook. Trouwens, wat ben jij mooi zeg, zag ik in het fototopic. Ik dacht altijd, door je posts etc. aan de één of andere studentikoze feministische nerd, niet aan een mooie vrouw met een prachtige maar ook lieve karakterkop. Maar goed, dit geheel terzijde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Zo, en waarom onterecht eigenlijk? Hij was het uithangbord en het idool, de blikvanger en daarmee de sleutel tot het succes van The Doors door de blijkbare aanwezigheid van een charisma. Zonder hem hadden ze absoluut ook mooie muziek gemaakt, alleen had waarschijnlijk niemand het dan ooit gehoord, want Ray Manzarek heeft de charisma van een natte dweil. Boeiender ![]() |
|
quote: Dikke +1. Bareuh... ![]() |
|
quote: Thanks for the heads up. Was nog best een vermakelijke film ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Nog een klassiek kinderboek verfilmd. The Fantastic Mr. Fox van Roald Dahl. Ik ben een groot voorstander van stop-motion animatiefilms en deze ziet er ook leuk uit. http://www.youtube.com/watch?v=n2igjYFojUo&feature=fvst Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
in amerika ben ik doodgegooid met reclame over deze film, en blijkbaar heeft het gewerkt... ik hoop dat ie hier ook in de bios uitkomt, want ik wil hem gaan zien!!! lijkt me een geniale film. http://www.imdb.com/title/tt1148204/ ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Helaas moeten we nog even wachten op deze film ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ik ben wel erg benieuwd naar District-9. ![]() ![]() |
|
quote: maar ik ben een studentikoze feministische nerd! ![]() dank je wel iig ![]() ![]() |
|
quote: En dan vinden ze het gek dat er massa's mensen downloaden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Vanavond 23:45 op Nederland 2: Caché van Michael Haneke. Prima thriller / drama over een man die geterroriseerd wordt met video-opnames van het huis waar hij met zijn gezin woont. Langzaam ontvouwt het verhaal achter die 'bedreigingen' zich en dat levert een paar mooie spannende en rauwe scènes op. Het verhaal als geheel is gewoon goed en maakt de spanning realistisch en blijvend. Relatief trage film*, maar dat mag frequente 'filmhuiskijkers' niet afschrikken ![]() Let vooral goed op bij de aftiteling van de film! Daar zit nog een subtiel stuk in waarvan de interpretatie volledig open ligt. Leuk om over te speculeren ![]() *tov 'Hollywood' http://www.imdb.com/title/tt0387898/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |