|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zojuist in de bios de trailer gezien van Spion Van Oranje. Nu al hilarisch, die moet ik gaan zien Trailer op http://www.spionvanoranjedefilm.nl/ |
|
Gisteren in de bios ook een trailer van gezien. De tering |
|
Dat zou best eens leuk kunnen worden inderdaad. |
|
quote:Vette schait! Patrick Bateman! |
|
Boondock Saints II zit eraan te komen. Stiekem ben ik toch benieuwd... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Nja, John Conner doet toch mee? Hij zegt in de trailer iets over zijn vermoorde moeder [Sarah]. Ik kreeg trouwens een Transformers gevoel, zeker na het zien van die gigantische terminator. |
|
zeker, maar de toekomstwereld zag er in oudere films toch anders, meer duister uit. en Arnold is er natuurljik niet bij. En is de vader van John Connors ook aanwezig? ach, gewoon niet teveel nadenken bij zulke films. |
|
quote: Oeh. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En laat ik nu juist bij die Star Trek een steeds beter gevoel krijgen, dat het allemaal wel mee zal vallen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb nooit om de tekenfilms gegeven maar ik moet toegeven dat de eerste beelden van GI Joe er erg vet uit zien. dat geldt trouwens ook voor de 2e transformers film [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-02-2009 13:32] |
|
Er komt zelfs een a-team film, of was dat hier al ergens vermeld? Midden jaren '80 was de A-Team een waanzinnig succes. Met 98 afleveringen in vijf seizoenen eindigde de serie in 1987. Vele herhalingen volgden en nog voor het begin van dit decennium kwamen er geruchten over een live-action film over de avonturen van Colonel John "Hannibal" Smith, Lieutenant Templeton "Faceman" Peck, Master Sergeant Bosco Albert "B.A." Baracus en Captain H.M. "Howling Mad" Murdock. Nu in 2009 is er eindelijk duidelijkheid over de film. Ridley Scott (American Gangster) produceert, Joe Carnahan (Smokin' Aces) regisseert en de film komt uit op 11 juni 2010. Acteurs voor de hoofdrollen zijn nog niet bekend. Eerder werden George Clooney, Ice Cube, Jim Carrey, Bruce Willis en Woody Harrelson in verband gebracht met de A-Team film. Mede door de komst van The A-Team zet Joe Carnahan zijn plannen om een film over Pablo Escobar (Killing Pablo) te maken in de ijskast. Over The A-Team werd bekend gemaakt dat het vasthoudt aan de verhaallijnen van de tv-serie. De A-Team mannen zullen echter geen Vietnam-veteranen zijn, maar "Midden-Oosten veteranen". © FilmTotaal 2009 | En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
binnenkort "watchmen"! de verwachtingen zijn hoog! |
|
quote: verder niemand die uitkijkt naar deze film? |
|
mja...wel vreemde naam zijn het Marvel Comics heroes die bedreigd zullen worden? signature |
|
Een volmondig JA vanuit Rijssen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Gast...serieus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Zekers! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wut? het gaat toch over superhelden die bedreigd worden door een of andere weirde ... superkracht? signature |
|
De reviews die ik tot nu toe heb gezien zijn vooral (gematigd tot zeer) positief. Vooral Rorschasch schijnt te overtuigen. De film duurt lekker lang en op DVD schijn nog een langere versie te komen! |
|
quote:Ik vond die eerste trailer er supervet uitzien. Maar goed, da's ook het idee ervan.. Ga hem wel zien in de bios, typische film om op groot scherm te zien. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Eh, het gaat allemaal net een tikje dieper dan dat (no pun intended). Op de pakjes na heeft Watchmen weinig te maken met de action-packed X-men of Spiderman films. Tenminste, als ze zich netjes aan de comic hebben gehouden tijdens het verfilmen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als het aan mij lag stond de DVD nu al in pre-order. De comic is domweg het beste dat ik ooit op comic gebied heb gelezen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: gaaf man IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: o. ik hoopte het al hoor signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |