|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, die zijn ook te gek Zo slecht Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, met hun eigen stem dus. Dubbelfout, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja idd! Erg fout duits ook, de bijrollen zijn dan weer perfect gedaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, dat is ook zo mooi Die met die snackbarhouder, hahaha, ik wist niet wat ik opeens hoorde! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vast kinderachtig enzo, maar kan stiekem niet wachten om deze te zien Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Och, lijkt me ook weer leuk, vond al die vorige jackass spul ook goed te doen. Maar om er nou voor naar de bioscoop te gaan, nee. Ik wacht wel op de dvd release ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
De outfits zijn geniaal, de sketches te dom en fantasieloos voor woorden. Doe mij de aso's van Jiskefet of Van Kooten en De Bie maar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
+1 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=IV-mii_IrKc Nou, ik ben benieuwd! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-11-2010 20:15] |
|
quote: ziet er gaaf uit! |
|
De making of van New Kids is de hele tijd op Comedy Central, even voor de fans. |
|
|
|
quote: zoiezo heen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: een Manda signature |
|
quote: Inception of The Owl? signature |
|
quote: Nou ja, jiskefet is niet mijn ding, maar ik snap wel dat mensen het geniaal vinden. Maar goed, dat bestaat dus in principe niet meer. En hoe graag ik het ook zou willen, koot en bie zullen heel waarschijnlijk iig geen tv meer samen doen. Ik zie draadstaal/neonletters meer als de opvolgers van koot en bie. New kids is van een hele andere strekking, niet te vergelijken met bovenstaande personen, imo. Ik volg new kids al sinds het begin op flabber.nl en ik vind het nog steeds erg vermakeljk, vooral om het lompe gedrag van de mannen. De humor is niet altijd even sterk, maar de rollen die ze spelen vind ik fantastisch neer gezet. Ach, niet iedereen vind gelukkig hetzelfde leuk. Is ook nergens voor nodig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dat belooft weer wat "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gisterenavond The Social Network gekeken. Wel een onderhoudende film. Is het based on a true story trouwens? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
volgens mij wel ja. ik heb m nog niet gezien "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat Facebook echt bestaat. Maar is het ontstaan ervan net zo gegaan als in de fimmel? Edit: typo's [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 30-11-2010 6:49] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: dOh.... denk je dat ik blonT ben? of denk je dat ik denk dat jij blonT bent? t zal natuurlijk zoals altijd wel enorm opgeblazen zijn. maar de basis is wel waar denk ik ja. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-11-2010 7:33] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
oh, en als Depp fan wil ik natuurlijk ook graag The Tourist" zien. en ben ook heel benieuwd naa de nieuwe pirates. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Lijkt mij ook heel cool, ja. Face The Slayer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |