|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Borat komt naar Nederland De gezaghebbende komiek Sacha Baron Cohen brengt zijn legendarische alter ego Borat Sagdiyev naar Nederland. Cohen is 12 oktober in Amsterdam bij een speciale vertoning van zijn nu al tot cult verheven film Borat: Cultural Learnings Of America For Make Benefit Glorious Nation Of Kazakhstan. Baron Cohen, ook wel bekend als Ali G, zal "in Borat-stijl" de Nederlandse première bezoeken, aldus een woordvoerster van Twentieth Century Fox woensdag. De film draait om de uiterst lachwekkende avonturen van journalist Borat uit Kazachstan. Hij is door zijn regering naar de 'US and A' gestuurd om een documentaire te maken over het land en de mensen. De film draait vanaf 2 november in de Nederlandse bioscoop. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2006 23:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Iemand deze gezien? Ben er eig wel benieuwd naar! Deze speelt nu deze week 2 maal tijdens het Gentse Filmfestival (woe om 22u30 en vrijd om 12u15 vr de geinteresseerden) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
de in meer dan 800 bioscopen in amerika gemeden film over de dood van George W. Bush in 2007 tijdens anti-oorlog betogingen http://www.imdb.com/title/tt0853096/ geen idee wat ik me erbij moet voorstellen, eigenlijk kan ik me alleen het patriotisme en de amerikaanse vlag daarbij me indenken. We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja is wel aardig. |
|
quote: Gezien en zeker niet slecht, maar had wel minder 'biased' kunnen zijn. Desalniettemin en prima docu, beter dan die 4delige serie die laatst op MTV kwam met hun glam en numetal coverage; hoe kún je nou een band als Venom vergeten in de ontwikkeling van metal The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Suck my piss |
|
wat kut In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik heb geen kut gezien Suck my piss |
|
quote: Sinds google youtube overgenomen heeft worden er weer filmpjes met copyright eraf gehaald? iig hier nog ff http://www.badmofo.nl/article_view.php?a_id=1031 Gave film lijkt me dat Skullf! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja! |
|
Laatst Sin City en Slither gekocht, vooral die laatste is wel bruut. Against God and Government |
|
deel III was al beduidend zwakker. Ik kan me niet voorstellend dat ze de 'serie" hiermee eer aan zullen doen.(maar goed het is natuurlijk nog maar een mogelijkheid...) Twee nieuwe Godfather films? Er gaan al bijna tien jaar geruchten over een vierde Godfather film. Francis Ford Coppola zou terugkeren om het verhaal te schrijven en te regisseren en Leonardo DiCaprio zou een jonge Sonny Corleone spelen. Om de kosten te drukken zou de film opgenomen worden in Australië. Dit plan is nooit van de grond gekomen, maar nu de twee nieuwe Godfather boeken (The Godfather’s Revenge en de Godfather Returns) van Mark Winegardner het zo goed doen, lijkt Paramount Pictures interesse te hebben in één of twee films. Volgens een bron binnen Paramount hebben de films sinds een maand een ‘actieve ontwikkeling’ status, wat inhoudtdat de productie binnen nu en een jaar zou kunnen beginnen. De bron vertelde ook dat voor The Godfather Returns de hele cast van de originele film opnieuw gecast moet worden, aangezien het verhaal zich afspeelt tussen de eerste twee films. De casting voor The Godfather’s revenge zal iets simpeler zijn, omdat het verhaal vertelt hoe Tom Hagen bij de Corleone’s terecht is gekomen. |
|
Ik ben eens benieuwd naar Pan's Labyrinth Officiële site Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
oh nee. laat ze nu van de godfather afblijven godver!! Fuck the world and fuck you |
|
Happy feet. Nu nog slachtoffers vinden die mee willen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ja, ik ook!! |
|
quote: Borat was echt geweldig! |
|
benieuwd naar: Pan's labyrinth The prestige Flag of our fathers Letters from Iwo Jima Apocalypto |
|
Voor de liefhebbers: Aanstaande Zondag, Maandag en Dinsdag om 2030 op NED3: The Lord of the Rings. Lekker zonder reclame dus. |
|
Meen me te herinneren dat vanaf vandaag Saw 3 in de bios te zien is??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
De eerste was tof, de tweede niet, en ik ben bang de derde ook gewoon overbodig. Bij deel 1 was alles nieuw. Bij deel 2 dacht ik 'dat was in 1 toffer '. |
|
Dat had ik dus niet...en ik verwacht dus ook veel van deel 3 iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: pfft, heb ze al alledrie extended Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: HUH? idd, wat jammer. Ik moet dit zien. Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |