|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
of metalysee moet ineens zo'n vette line up(incl andere headliners) uit z'n hol trekken,maar metalysee kennende ondertussen..niet dat het uitmaakt,want zit toch in arnhem Expired,Erased and Forgotten |
|
Grappig dat zolang wij metalmannen de hersenloze kudde richting 013 volgen en de zaal redelijk vullen Metalysee met een dergelijke wanprestatie weg komt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tja, dan moet je ook niet zeiken als je gaat zonder dat je de bands interesseert, zo zal er nooit een steek veranderen. |
|
Inderdaad. Ik denk dat wij richting Arnhem gaan.. Ben zowieso nog maar 2 x bij het xmas fest. |
|
ik wou dat er weer eens propere fests werden gegeven,zoals de oude dynamo open air(dat komt trouwens terug vorig jaar,met oud management,dus dat beloofd wat !! )*zucht* Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: In welke tijdzone bevind jij je momenteel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: terugkomen vorig jaar Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Bijgewerkte line-up: Moonspell Gorefest Trail Of Tears Belphegor Darzamat Devious Monolith Deathcult Heidevolk Hevein Moonspell komt nu definitief wel dus. |
|
En morgen cancellen ze weer [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-11-2006 16:32] |
|
quote: Voor Belgiƫ is dat dus wel zonder Monolith Deathcult, Heidevolk of Devious... Ipv daarvan is in Antwerpen Motorheat en Abomination gepland Niet dat het echt v belang is want zal toch nog sterk veranderen wrsch... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wat een ongelooflijke kut line-up, als hier 700 man op afkomt ben ik onder de indruk. |
|
quote:De kleine zaal en Batcave zijn groot zat voor zoiets |
|
Groot zat idd .. denk dat de mensen die willen allemaal binnenkomen ... allebei .. |
|
Moonspell Gorefest Trail Of Tears Belphegor Darzamat Devious Monolith Deathcult Heidevolk Hevein Dew Scented Madder Mortem Prostitute Disfigurement Aan de site van de 013 te zien zijn Moonspell, Gorefest en Trail Of Tears de drie headliners. Niet lullig bedoeld, maar ToT kan niet eens de Baroeg volkrijgen |
|
Zo dat is wel wel een hele verbetering. Een boel bands erbij flikkeren die je al vaak genoeg in de lokale tentjes ziet spelen waar toch iedereen aan de bar staat. don't mistake lack of talent for genius |
|
Nou ik wordt er nog steeds niet echt enthousiast van. |
|
Laatste Madder Mortem is een leuk schijfje, maar die zullen waarschijnlijk niet gewaardeerd worden door de bezoekers, past er niet echt tussen imho .. Verder is de line-up deep triste ... |
|
Yep, ik ga wel ergens zuipen van het geld dat ik nu niet uit hoef te geven aan zo'n kaartje |
|
Bijvoorbeeld .. moet zeggen dat het een beetje op een bij elkaar geraapt zooitje is (met respect naar de bands toe). |
|
quote: My words exactly. Ik vind Desiderata (het enige album dat ik van ze ken) nou niet echt passen tussen de andere bands. |
|
Tenderstrike, als je Desiderata oke vind kan je die ervoor ook bijna blind aanschaffen. Maar voor Madder Mortem, en in mindere mate Gorefest, ga ik geen 30 euro neerleggen. |
|
quote: Gebeurt wel vaker dat ze als voorprogramma een band hebben die niet bij de rest past, en vaak nog interessanter is dan de rest van de bands. Bijv Ajattara bij No Mercy, of Tapping the Vein eens. Zonde, dan heb je een goede band maar totaal geen publiek die erin geinteresseerd is... Zenial |
|
Niet echt om te juichen, Monolith Deathcult, Prostitute Disfigurement en Gorefest zijn wel ok, maar dit is zonder twijfel de zwakste line-up in jaren. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hey, dan ga je toch voor Devious!! Bla |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |