IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : X-Mass Metalfest Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-11-2006 15:39 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik ga niet, X-mass is al jaren te gay voor woorden.

Against God and Government

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-11-2006 16:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Weer een band minder....

Everything has an end - Trail of Tears 1996-2006

It is with great regret that we announce that Jonathan, Kjell, Runar and Kjetil yesterday (November 28th, 2006) left Trail of Tears. The decision was taken with immediate effect, and thus the band does not longer excist. Trail of Tears will therefore have to cancel all forthcoming shows, including the Xmas Metalfest tour dates in December, and we sincerely appologize for any inconvenience this might lead to. We would like to thank everybody that has supported the band from the start 10 years ago, and of course especially our loyal fans all over the world. There was no longer the neccessary desire and energy left in the band to continue. And everything has an end.

Yours sincerely,

Jonathan Perez
Kjell Hagen
Runar Hansen
Kjetil Nordhus

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 29-11-2006 16:32 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ach... Na hun geniale debuut werd het toch steeds minder...

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 29-11-2006 19:20 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2006 14:42 schreef BVT het volgende:
Waarom klaag je dan alsof je wereld vergaat? Schrijf dan een brief naar de organisatie ofzo.

Nou nou nou, klagen alsof de wereld vergaat?
Dat valt ook reuze mee, tenslotte is er nog AMM!

an evil incarnation of DEATH!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2006 21:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2006 14:45 schreef spectre het volgende:
Daar ze jaren terug steeds dezelfde namen presenteerden (Marduk bv) staan er tegenwoordig wel wat andere namen op de Bill, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Toch vindt ik dit festival het toch afleggen tegen een AMM, dat volgens mij wat betere namen op de Bill heeft staan.
Als Marduk kwam had ik het in de overweging genomen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-11-2006 1:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2006 16:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Weer een band minder....

Everything has an end - Trail of Tears 1996-2006

It is with great regret that we announce that Jonathan, Kjell, Runar and Kjetil yesterday (November 28th, 2006) left Trail of Tears. The decision was taken with immediate effect, and thus the band does not longer excist. Trail of Tears will therefore have to cancel all forthcoming shows, including the Xmas Metalfest tour dates in December, and we sincerely appologize for any inconvenience this might lead to. We would like to thank everybody that has supported the band from the start 10 years ago, and of course especially our loyal fans all over the world. There was no longer the neccessary desire and energy left in the band to continue. And everything has an end.

Yours sincerely,

Jonathan Perez
Kjell Hagen
Runar Hansen
Kjetil Nordhus

Ik ben benieuwd wat voor zaadband ze nu weer uit de spreekwoordelijke hoge hoed gaan toveren.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-12-2006 15:39 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

X-Mass Metalfest afgelast
De kogel is door de kerk. Mede door het uiteenvallen van Trail Of Tears, een van de headliners, gaat het X-Mass Metalfest dit jaar helaas niet door. Gekochte kaarten kunnen worden ingeleverd waar ze zijn gekocht (vanaf volgende week). Je kunt je kaarten ook bewaren, want ze blijven geldig voor het No Mercy festival op maandag 9 april met o.a. Moonspell.

Inter faeces et urinam nascimur

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2006 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bron?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2006 15:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2006 15:43 schreef Jenje het volgende:
Bron?

Website 013

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-12-2006 15:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

goed nieuws voor AMM!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-12-2006 15:54 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik vind het maar lauw. AMM ga ik toch niet naar toe.
Boeit mij dat Trail of Tears nou. Alsof er nu geen bands meer zijn die toevallig een middagje kunnen spelen in 013. Wat een kut-organisatie zit er achter dat xmassfest zeg.

Dan maar misschien naar Manegarm in Grunn.

Inter faeces et urinam nascimur

Hub de Gallier
Posted 01-12-2006 15:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehehehe, eindelijk begint de organisatie in te zien dat de hoogtij dagen voor X-mass voorbij zijn. Met No Mercy zal het precies zo gaan verlopen.
Zoals het aloude gezegde zegt: stilstand is achteruitgang.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-12-2006 16:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2006 15:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehehehehe, eindelijk begint de organisatie in te zien dat de hoogtij dagen voor X-mass voorbij zijn. Met No Mercy zal het precies zo gaan verlopen.

+1

Jammere bende daar.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-12-2006 16:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Helemaal mee eens

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2006 16:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh grap 2: Trail of Tears bestaat gewoon nog .........

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 01-12-2006 16:32 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 1 december 2006 15:54 schreef Stoerbaard het volgende:
Ik vind het maar lauw. AMM ga ik toch niet naar toe.
Boeit mij dat Trail of Tears nou. Alsof er nu geen bands meer zijn die toevallig een middagje kunnen spelen in 013. Wat een kut-organisatie zit er achter dat xmassfest zeg.

Dan maar misschien naar Manegarm in Grunn.

Er staat ook MEDE dankzij...
Dit was gewoon de druppel. Met zo'n onstabiele line-up wordt het ook nooit iets.
Schaf maar af dat No Mercy / X-Mas gebeuren. Metallyssee maakt overal een potje van momenteel. De een na de andere tour / festival waar zij zich mee bemoeien valt uit...

Ik zeg tijd voor iets compleet nieuws nu!

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-12-2006 16:33]

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-12-2006 16:34 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 december 2006 16:04 schreef Jenje het volgende:
Oh grap 2: Trail of Tears bestaat gewoon nog .........

Hahahahahahahahaha

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2006 16:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hahaha wat een zooitje

Je moeder.

Hub de Gallier
Posted 01-12-2006 16:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2006 16:32 schreef Regeer het volgende:
Metallyssee maakt overal een potje van momenteel. De een na de andere tour / festival waar zij zich mee bemoeien valt uit...

Dat is al zo vanaf 1997...dus al zo'n 10 jaar maken zij er een potje van....hebben ze het tocjh nog lang vol kunnen houden

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 01-12-2006 16:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 1 december 2006 16:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat is al zo vanaf 1997...dus al zo'n 10 jaar maken zij er een potje van....hebben ze het tocjh nog lang vol kunnen houden
Klopt!
Het was altijd al een rommeltje, maar zo erg als de laatste tijd...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-12-2006 17:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jammer, maar de line-up voor dit jaar was niet erg best. Hopelijk komt dat door bij Metallysee. En nu hoef ik niet meer te twijfelen of ik wel of niet ging...

neurotic
Usericon van neurotic
Posted 01-12-2006 18:29 by neurotic Wijzig reactieProfiel van neuroticQuote dit berichthttp://www.neurotic-records.com

quote:

Je kan de plank niet verder mis slaan, maargoed.

Als No Mercy wel nog doorgaat is dat gewoon volle bak overal met Moonspell, Napalm Death, Behemoth, Dew-Scented, etc.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-12-2006 18:46 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

jammer

wait for me dragon, we'll meet in the sky

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 01-12-2006 23:02 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Metallysee zal nu wel niet durven om weer Marduk aan het package toe te voegen.
No mercy en X-mas horen beide tot Mrtallysee brouwsels.

Hub de Gallier
Posted 01-12-2006 23:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2006 18:29 schreef neurotic het volgende:
Je kan de plank niet verder mis slaan, maargoed.

Als No Mercy wel nog doorgaat is dat gewoon volle bak overal met Moonspell, Napalm Death, Behemoth, Dew-Scented, etc.
Eerst maar zien OF No Mercy wel doorgaat. Een naam is sneller kapot gemaakt dan weer goed gemaakt en Metallysee's naam is behoorlijk gehavend...

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com