|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga niet, X-mass is al jaren te gay voor woorden. Against God and Government |
|
Ach... Na hun geniale debuut werd het toch steeds minder... |
|
quote: Nou nou nou, klagen alsof de wereld vergaat? Dat valt ook reuze mee, tenslotte is er nog AMM! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Als Marduk kwam had ik het in de overweging genomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik ben benieuwd wat voor zaadband ze nu weer uit de spreekwoordelijke hoge hoed gaan toveren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
X-Mass Metalfest afgelast De kogel is door de kerk. Mede door het uiteenvallen van Trail Of Tears, een van de headliners, gaat het X-Mass Metalfest dit jaar helaas niet door. Gekochte kaarten kunnen worden ingeleverd waar ze zijn gekocht (vanaf volgende week). Je kunt je kaarten ook bewaren, want ze blijven geldig voor het No Mercy festival op maandag 9 april met o.a. Moonspell. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Bron? |
|
quote: Website 013 |
|
goed nieuws voor AMM! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind het maar lauw. AMM ga ik toch niet naar toe. Boeit mij dat Trail of Tears nou. Alsof er nu geen bands meer zijn die toevallig een middagje kunnen spelen in 013. Wat een kut-organisatie zit er achter dat xmassfest zeg. Dan maar misschien naar Manegarm in Grunn. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Hehehehehe, eindelijk begint de organisatie in te zien dat de hoogtij dagen voor X-mass voorbij zijn. Met No Mercy zal het precies zo gaan verlopen. Zoals het aloude gezegde zegt: stilstand is achteruitgang. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1 Jammere bende daar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Helemaal mee eens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh grap 2: Trail of Tears bestaat gewoon nog ......... |
|
quote: Er staat ook MEDE dankzij... Dit was gewoon de druppel. Met zo'n onstabiele line-up wordt het ook nooit iets. Schaf maar af dat No Mercy / X-Mas gebeuren. Metallyssee maakt overal een potje van momenteel. De een na de andere tour / festival waar zij zich mee bemoeien valt uit... Ik zeg tijd voor iets compleet nieuws nu! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-12-2006 16:33] |
|
quote: Hahahahahahahahaha www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
hahaha wat een zooitje Je moeder. |
|
quote:Dat is al zo vanaf 1997...dus al zo'n 10 jaar maken zij er een potje van....hebben ze het tocjh nog lang vol kunnen houden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Klopt! Het was altijd al een rommeltje, maar zo erg als de laatste tijd... |
|
Jammer, maar de line-up voor dit jaar was niet erg best. Hopelijk komt dat door bij Metallysee. En nu hoef ik niet meer te twijfelen of ik wel of niet ging... |
|
quote: Je kan de plank niet verder mis slaan, maargoed. Als No Mercy wel nog doorgaat is dat gewoon volle bak overal met Moonspell, Napalm Death, Behemoth, Dew-Scented, etc. |
|
jammer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Metallysee zal nu wel niet durven om weer Marduk aan het package toe te voegen. No mercy en X-mas horen beide tot Mrtallysee brouwsels. |
|
quote:Eerst maar zien OF No Mercy wel doorgaat. Een naam is sneller kapot gemaakt dan weer goed gemaakt en Metallysee's naam is behoorlijk gehavend... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |